Îți trec sentimentele pentru o persoană atunci când o vezi zi de zi? Nu. Puteți să vă vedeți și o data pe săptămână sau luna că tot nu trec daca ceea ce simți e cu adevărat iubire.
Eu nu pot sa nu o iubesc, nu pot sa o uit, nu pot să transform in indiferență ceea ce simt. Eu nu pot sa fac nimic. Pot doar sa o vad cu altul zi de zi. Pot sa mă văd pe mine cum mă sting zi de zi. Pot sa ne vad pe noi cum ne certăm și ne privim cu ura zi de zi. Facem chestiile asta de doar o săptămână și eu deja nu mai pot. Am obosit, nu mai am putere să lupt cu ea, dar mai ales cu mine.
Așa cum a inceput toată povestea asta pe fuga, pe fuga se va termina. Da, din nou fug, și îmi pare rău, eu n am putut sa lupt, n am putut să îmi las orgoliul.
Orgoliul... Ca de obicei...Ce clișeu. Daca nu il lași pe el, lași oamenii pe care ii iubești.Am plecat din New York in Los Angeles. Iar acum plec și din Los Angeles ne știind unde. De data asta nu contează unde mă duc sau ce fel de viață mă așteptam, vreau doar să mă îndepărtez de Ea, să o uit.
Era ziua lui Sandy și eram cu toții la ele casă. Eu, Mimi, Sandy, JiJi ( după ziua aia s a înțeles bine cu Mimi) Alis, Jack, și încă 4-5 persoane.
- Alex am o veste pentru tine. A venit Mimi cu JiJi lângă mine entuziasmați
- Ce? V ați căsătorit ? I am întrebat râzând. Trebuia să râd. Era ultima seară pe care o mai petreceam cu ei și nu îmi doream sa bănuiască ceva pentru că m ar fi oprit.
- Ești pe aproape... Noi... Suntem împreună. A țipat Mimi fericită.
M am ridicat și i am luat în brațe. Mă bucuram pentru ei. Cel mai bun fost prieten și cea mai buna actuală prietena. O combinație mai perfectă nu se putea.- Oau, chiar mă bucur, sa va tina mult, și la nuntă eu sunt nașa sa fie clar!
- Nu mă gândeam la altcineva înafara de tine. A spus JiJi lovinduma în umăr.
Petrecere era pe terminate. Nu rămăsese multa lume. Eu stăteam cu noul cuplu la o masă, povesteam și râdeam. Din instinct mi am întors capul în stânga, unde am observat o pe Alis, care era în celălalt capăt al curții cu un pahar de șampanie in mână, și ea mă observase, se uita la mine.
Aș fi vrut sa îmi întorc capul înapoi dar nu puteam, ceva nu mă lăsa să fac asta.
Ne am privit așa o vreme, parcă comunicând, până a venit Jack și a rupt contactul trecând în fața lui Alis și sărutând o.Mi am întors capul spre Mimi și JiJi și le am spus că mă retrag că sunt obosita, mințeam bineînțeles, eu doar nu îmi mai doream să văd persoana pe care o iubesc sărutându-se cu altul. I am pupat și i am luat în brațe pentru ultima dată
M am dus acasă, mi am dat rochia jos și mi am luat ceva mai lejer pe mine. Purtam rochii sau fuste in momente rare. Nu mă simțeam comoda in ele.
Mi am făcut bagajul și l am băgat în mașina. Mi am aprins o țigara, am stins lumina și m am dus lângă geamul din camera mea care bătea spre pădure.
Ușa camerei s a deschis, era Alis, am știut asta fără să mă întorc pentru că parfumul ei invadase toată camera. Făcea pași mici spre mine
- De ce ai o valiză în mașina? M a întrebat foarte încet.
M am întors spre ea și am văzut că avea ochii plini. Am tăcut, ca de obicei. N am putut sa ii spun nimic.- Hai sa ne oprim.. sa mai luptam.... Te rog... Mi a spus lăsând să îi cadă o lacrimă. Eu chiar nu puteam să zic nimic. N aveam putere, eram blocată. Și mă durea, mă durea sa o vad așa.
S-a apropiat mai mult de mine, mă privea în ochii.
Și-a ridicat mana și a pus o pe obrazul meu iar eu mi am închis ochii. Practic eram o statuie, nu mă puteam mișca, nu puteam vorbi. Doar simțeam, simțeam cum rămâneam fara aer, simțeam cum inima îmi ieșea din piept. Îmi era cald, îmi era cald din cauza atingerii ei, iar fluturii din stomac nu mai aveau stare. Îmi era fricaCu degetul mare îmi mângâia obrazul, apoi a coborât spre buze, a început să le atingă ușor
- Ai buzele rece precum îți e inima. Acum îi simțeam respirația calda pe buzele mele. Îi auzeam inima. Bătea tare, la fel ca a mea.
Am apucat o de mana ușor și am dus o pe pieptul meu, in dreptul inimii
- Sa pui sare pe rana e punctul tau forte. I am spus la ureche.- îmi pare rău a spus și m a luat în brațe plângând
Am strâns o, am strâns o cu toată puterea mea, cu toată iubirea și ura pe care i am purtat o. Am vrut sa o sărut dar n am putut
Am adormit ținând o in brațe, și așa m am trezit. Cu ea la pieptul meu.
M am ridicat încet din pat că sa nu o trezesc, am privit o și i am mângâiat pentru ultima dată părul. Mi am dat inelul de pe deget jos, pe care il aveam de 5 ani. L am pus pe pernă și am plecat.
CITEȘTI
Pe Fuga
ActionAlex-O fata de 19 ani, brunetă, ochi căprui, încăpățânată, orgolioasa, rebelă. Alis- O fata de 18 ani, blondă, ochi verzi, sensibilă, copilăroasă, rebelă, drăguță și prietenoasă.