Capitolul 14 (...)

859 50 2
                                    

Alex era fericită în dimineața aceea.
Își făcuse un plan pentru că nu dormise toată noaptea de emoții. Diseară era luna plina, Alex iubea luna plina, se gândise sa se ducă pe plajă, pentru că Alis iubea plimbările pe plajă. Totul suna perfect in capul lui Alex și dabea aștept momentul acela. Habar n avea ce să zică sau să facă, dar era sigură că se va descurca. Era o fata isteață până la urmă.

Era ceasul 10, si momentul mult așteptat sosise, Alis se întorsese de la Sandy.
Alex s a dus după Alis în cameră:

- Hey? Pot sa intru ?

- Sigur, a răspuns blonda

- Hai, tu, eu, afară, acum. In capul lui Alex asta suna mai drăguț, dar avea prea multe emoții și nu mai avea stare.

- Mmm okey... A spus Alis cu sprâncenele ridicate râzând

Pe drum nu au vorbit, așa că lui Alex  îi trecuse cat de cât din emoții. Pusese de 3 ori piesa ei preferată " Arilena Ara- Nentori remix" piesa asta mereu o calmase. Cea originală mă întrista!

Alis observase ceva ciudat la ea dar a preferat să tacă, pentru că nu o deranja, din contra, o amuza și îi plăcea asta.

În cele din urmă au ajuns, Alis era la fel de surprinsă precum in prima zi, nu se aștepta ca Alex sa fi ținut minte.
- Mulțumesc. I a spus pupând o pe obraz. Iar emoțiile care tocmai dispăruse își făcu din nou apariția în corpul lui Alex.
Bruneta a stat câteva secunde nemișcată apoi i a dedicat un zâmbet revenindu-si.

Ele doar de plimbau, pentru că Alex încă nu știa cum să intre în subiect. La un moment Alis a apucat o de mana, și a înconjurat degetele cu ale lui Alex.

Ea și a amintit ce îi spusese Alis în ultima seara înainte să vina in L.A
E așa frumos afară, pe vremea asta e mișto sa te plimbi pe plajă, cu persoana iubita de mână - Un zâmbet mare a apărut pe fața ei, acum era sigură că și blonda simte ceva, așa că asta e momentul se gândi Alex.

- Alis ?

- Da?

- Eu... Și imediat se auzi telefonul Alexei care suna.
Era Lauren, iar Alis văzuse asta, i a făcut semn să răspundă și Alex a asculta o.

După ce a închis s a uitat cu tristețe la Alis și a plecat cerându-si scuze.

_____________

În noaptea aceea rămăsese lângă Lauren, pentru că cineva îi intrase în casă iar ei îi era frica să rămână singură.

Imediat ce s a trezit a pornit spre școală. Își dorea să își ceară scuze de la Alis, și să îi spună de ce a trebuit sa plece. Se simțea vinovată chiar daca nu era vina ei.
Lauren plângea la telefon iar ea nu o putea lăsa așa.

In curtea scolii o aștepta Mimi nerăbdătoare să afle ce s a întâmplat

- Nu acum Mimi, ai văzut o pe Alis ?

- Da, cred că s a dus la baie

Alex s a îndreptat spre baie iar Mimi in spatele ei.

Alex a intrat in prima baie de la etajul 1 iar Mimi in a doua.
Alex văzuse că nu e nimeni așa că s a îndreptat spre a doua de unde venea Mimi

- Alex stai, nu te duce, i a spus Mimi aproape implorând o

- Stai mai, ai înnebunit, Alex a început să râdă crezând că prietena ei face mișto de ea.

Alex a ajuns in fata băii și a deschis ușa. A rămas blocată la imaginea din fata ei.
Era Alis, sărutându-se cu Jack, căpitanul echipei de fotbal.

Pe FugaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum