Capitolul 6

1K 49 3
                                    

Batea cineva in usa cu putere, m-am trezit speriata, usa s-a spart si inauntru si-a facut aparitia politia.

Nu stiam ce sa fac, unde sa fug, pe unde sa scap, Alis era la fel de panicata, se uita la mine si puteam sa vad in ochii ei frica, panica si groaza. 

Ca a venit vorba de ochii ei... O sa fie ultima oara cand o sa ii vad? Nu vreau asta, nu vreau sa o pierd. Nu stiu de cine sau de ce fugea dar daca a ales calea asta nici ea nu isi dorea sa se intoarca. 

-Alis calmeaza-te!  o sa scapam de aici, nici eu nu credeam ceea ce am zis

Ea a ramas tacuta si se uita in continuare in ochii mei

- RIDICATIVA DIN PAT SI MAINEILE SUS !

******&*******

M am trezit toată transpirata, m am uitat în stânga mea, Alis dormea.

- Bag pl așa vis ?!

M am ridicat din pat și am ieșit pe balcon pentru a fuma o țigara și pentru a ma gândii la visul meu tâmpit. Serios acum, poliția ca poliție dar Alis?! Ochii ei?! Doamne... Fata asta m a traumatizat, am coșmaruri din cauza ei. O fii vrăjitoare ? Dar nu că n are matură... Sau poate o ascunde... Sauuu poate e una modernă, și n are matură. Da ! Varianta asta are mai multă logica !

Când am realizat ce gândesc m a bufnit râsul... E clar, innebunesc.

Mi am terminat țigara și am intrat în cameră, am stat puțin și m am uitat spre pat, apoi spre canapea, iar spre pat, și iar spre canapea.

Hmm... Mai bine dureri de spate decât coșmaruri

A doua zi m am trezit târziu, spre prânz. Mai bine zis " am fost trezită", Alis era gata de plecare, văzând că eu n am de gând să mă trezesc a hotărât să mă trezească ea, proastă idee Prințeso...

- Ce vrei ???????, Am țipat la ea cu ochii încă închiși
- Ai de gând să te trezești până-n 2018?
- Faci glume? Daca da, e o idee proastă
- Pff, iar ești insuportabilă ! Hai trezește te ! Trebuie să plecăm
- Du te și fă mi rost de o cafea și mă trezesc vrăjitoareo
- Vrăjitoare?
- Da
- Eu?
- Daaaaa, acum pleacă

Pe FugaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum