*1*

613 26 1
                                    

"Alicia"

-Alicia.-pajaučiau,kaip Rayn pakrutino mane-Atvykome.

Pramerkiau akis ir prieš mus išvydau didelį baltą namą.Išlipau iš mašinos ir čia pat atsirado Ry su lagaminu.

-Kodėl pas tave tiek mažai daiktų?-paklausė kai ėjome prie namo

-Tiesiog nemėgstu apsipirkinėti.-įžengėme į namą

-Ką?-nusijuokė,kai nusimovėm batus

-Nemėgstu apsipirkinėt.-sukikenau iš jo reakcijos

-Nu va čia tai geras.-nužingsniavom koridoriumi iki laiptų

-O ko tu tikėjaisi?

-Na,taip tu nepanaši į tokias,kurios apsipirkinėtų.-įžengėm,kaip suprantu į mano kambarį-Tačiau vistiek maniau,kad Mona privers tave keliauti į parduotuves.

-Tuomet į ką aš panaši?-pakėlus antakį pažvelgiau į jį

-Į tokią,kuri geriau praleis dieną verandoje ant minkštos sofos su dekiu ir puodeliu kakavos.-gūžtelėjo pečiais-Tu panaši į mamą.

Priėjęs apkabino.Apkabinau jį tai pat pajusdama,kaip ašaros rieda skruostais.

-Ali.-pažvelgė į akis-Apie juos niekas nežino,nei El,nei Louis.Tad tau teks spręsti ar tu norėsi tai papasakoti jiems,ar ne.

-Ne,Rayn.-nusivaliau ašaras-Aš nenoriu,kad kiti žinotų kas vyksta mūsų gyvenime.Kas vyko ten,tas ir liks ten.Aš čia,nes ten uždarė mano mokyklą ir tiesiog norėjau būti su broliu.Tai viskas ką jiems reikia žinoti.

-Tuomet jie tai ir žinos.-šyptelėjo-Įsikurk,ryt į mokyklą.

Linktelėjau ir jam išėjus pasiėmiau lagaminą.Atsidusau ir atsegiau užtrauktuką bei atidariau.Na,laikas įsirengti.

Vakare viską susiruošus atsiguliau į lovą.Pažvelgiau į lubas ir atsidusau.Tikiuosi viskas kas buvo prieš tai ir liks ten.Užsimerkiau ir pasiglemžiau į sapnų karalystę.

-Alicia,kelkis dievaži.-pramerkiau akis ir prieš save išvydau susiraukusį Rayn

-Labas rytas.-tyliai tariau atsisėsdama-Nebūk toks piktas...

-Atsiprašau.-sumurmėjo ir apsisuko-Turi pusvalandį.

Jam išėjus pakilau iš lovos ir pasiėmiau drabužius kuriuos pasiruošiau šiandienai.Laukia labai ilga diena...

-Aš jau.-nusileidau laiptais žemyn

-Puiku,eime.-apsisukęs išėjo pro duris

Atsidusau,apsioviau batus bei išėjus iš namų juos užrakinau.Priėjus automobilį atidariau duris ir atsisėdau šalia Ry.Pajudėjus link mokyklos mačiau,kad jis piktas tik dėl ko nenumanau.Ką aš ir vėl padariau?Visai netrukus jau atvažiavome į mokyklą.Išlipau iš mašinos ir pasiėmus kuprinę nė nepažvelgus į jį nuėjau.Kaip jis su manim,taip aš su juo.

-Alicia!-dar išgirdau jo balsą,bet nekreipiau dėmesio

Keturios pamokos prabėgo greitai ir labai ramiai.Įžengiau į valgyklą ir patraukiau link laisvo stalo.

-Alicia!-išgirdau šaukiant merginą-O dieve!

Ir sulaukiau stipraus apkabinimo.Truputį šyptelėjau ir apkabinau ją tai pat.

-Sveika,El.-nusišypsojau,kai ji atsitraukė

-Kaip tu pasikeitei.-tarė ir nužvelgė nuo galvos iki kojų

-Ali.-šone atsiradęs Lou priėjo ir apkabino-Vis mažėji ir mažėji.

-Čia tu aukštėji.-pavarčiau akis atsitraukdama

-Eime su mumis.-už rankos pagriebus prie jų stalelio nusitempė El

Atsisėdus prie sienos,į ją atsirėmiau ir sulaukiau keletos čia esnčių žmonių žvilgsnių.Jie visi nelabai atrodė laimingi mano pasirodymu čia..

-Tau viskas gerai?-Ry atsisuko-Niekas nelindo?

-Viskas man gerai.-sumurmėjau ir pažvelgiau į El-Man reikia eiti.

-Bet tu ką tik atėjai.-ji sutrikus pažvelgė

Pakilau iš savo vietos ir apsisukus atsitrenkiau į kažkokį vaikiną.Nekreipus dėmesio praėjau pro jį ir greitai išėjau iš valgyklos.Čia stovėjo grupelė merginų.

-Tai tu ta mažoji Rayn sesutė?-nusijuokė blondinė

-Taip.-tyliai tariau

-Graži apranga.-nusjuokė kita ir praeidamos pečiais kliudė manuosius-Kūdinkis,storule.

Pagaliau pasibaigė pamokos.Išėjus iš mokyklos pamačiau mojuojančią El.Patraukiau link jos,kai tos pačios merginos atsirado prieš akis.

-Jei kažką prasitarsi,prisiekiu,užmušiu.-suurzgė blondinė ir apsisukusios nuėjo

-Ką jos tau sakė?-priėjau prie El čia pat atsirado ir Rayn

-Paklausė kas esu.-sumurmėjau

-Saugokis jų.-apsisukęs priėjo prie mašinos

Linktelėjau ir atidariau galines mašinos dureles bei atsisėdau.Į priekį atsisėdo kažkoks brunetas,o šalia manęs blondinas.Nekreipiau dėmesio ir pažvelgus pro langą stebėjau kelią.

-Ali,kas yra?-Ry atsiduso

-Nieko.-tyliai tariau

-Aš atsiprašau dėl šiandienos ryto,neišsimiegojau.

-Viskas gerai.-tariau ir išlipau iš mašinos,kai ji sustojo kieme

Priėjus duris jas atrakinau ir įžengiau į vidų,paskui mane ir kiti.

-Mes čia.-ir pro duris įėjo El-Kas yra,Ali?

-Viskas gerai,El.-šyptelėjau

-Tuomet gerai,turim picos.-suplojo rankomis,kai Lou atėjo su picomis

-Aš atsisakysiu.-sumurmėjau ir patraukiau link laiptų

Įėjus į kambarį jį užrakinau ir atsirėmiau į duris,ir nuslydau jomis.Tai ir vėl kartojasi.Ašaros pradėjo riedėti skruostais.

-Kuo aš taip kitiems neįtinku?-prisitraukiau kelius prie savęs-Visą gyvenimą stengiausi būti kaip jie,būti normalia.Tuomet ką aš darau blogai?Kodėl visada turi Rayn praeitis pereiti į mano dabartį?Jei aš ir vėl paslysiu,šį kartą manęs jau nebeišgelbės.-sukūkčiojau-Nieko nebeturiu...Nieko...

Sustingau kai išgirdau,kaip kažkas nukrito prie mano durų.

AngelWhere stories live. Discover now