"Alicia"
Pramerkus akis prieš save išvydau tą pačią merginą,kuri buvo parke.
-Tu pabudai!-ji atsiduso iš palengvėjimo
-Tau viskas gerai?-atsisėdus ant baltos sofos supratau,kad esu kažkieno namuose-Beje,kur aš?
-Man viskas gerai,bet tavo veidas...-ji sumurmėjo-Tu pas mane.
-Viskas gerai,nesijaudink.-šyptelėjau
-Ačiū,tau.-ir apkabino-Aš,Mellany arba tiesiog Mell.
-Nėra už ką,Mell.-apkabinau ją tai pat- Aš,Alicia.
-Atnešiu ledo.-tarė ir pakilus iš vietos išėjo iš kambario
-Norėjau paklaust...-sumurmėjau kai ji parėjo-Kas tas vaikinas?
-Jis mano ex.-atsiduso
-Iš kur jis žino mano brolį?-ir paėmus iš jos ledą pridėjau prie skruosto
-Na matai...-nejaukiai tarė-Aš ir Rayn draugavom du metus ir tada jis mane išdavė,bent jau aš taip galvojau,nes Nathan man taip pasakė,o jis buvo geriausias Rayn draugas.Aš juo patikėjau ir išsiskyriau su Ry.Tada praėjus keliems mėnesiams aš ir Nathan pradėjome draugauti ir tai sužinojęs Ry pasiuto ir be galo sumušė Nath...Tą dieną Nathan prižadėjo jam atkeršyt ir dabar manau Ry jį tikrai užmuš.
-Wow...-sumurmėjau-Aš žinojau,kad Ry buvo su mergina,bet kai prašydavau kad mane su ja supažindintų jis atsisakydavo.
-Tavo brolis buvo liurbis.-nusijuokė
-Toks ir liko.-sukikenau-Na,o dėl Nathan...Aš Rayn nieko nesakysiu,nes nenoriu daugiau problemų.Tai jų reikalas ir per mane jie tikrai neprieis vienas prie kito.
-Tu be galo,geras žmogus,Alicia.-nusišypsojo-Ir žinok,manau mums laikas ruoštis ir vykti į mokyklą,kadangi kai jis tave parbloškė tu pabudai tik ryte.Valgiui gaila laiko nebeturim...
-Ačiū,Mell.-šyptelėjau
Susiruošusios patraukėme link mokyklos.Esu jai dėkinga už rūbus ir už tai kad su makiažu paslėpė mėlynę ant veido.Žinau kas dabar bus..Ry pradės isterikuot ir sukels sceną.
Štai ir jis.Rayn artėjo link mūsų su Leo ir dar kažkokiu blondinu.Na jis tikrai neatrodo labai laimingas.
-Ką po velnių tu veiki su ja?-suurzgė ir pažvelgė į Mell
-Labas ir tau.-tyliai tariau,nes vis dar pykau ant jo
-Antrą kartą to pačio neklausiu,Ali.-suurzgė
Jis net nepastebėjo,kad buvau dingus.Po velnių,kas jis per brolis...Vėl jaučiau,kaip kyla ašaros ir nuleidau galvą.
-A...M...-tačiau nieko negalėjau pasakyt
-Mes einam į mokyklą jei nematai.-Mell sumurmėjo ir priėjo prie manęs
-Alicia!-išgirdusi balso savininką sustingau,kaip ir Mell-Sveikos merginos,sveikas Ry.
Pažvelgiau į jį ir taip norėjosi jam trenkti,bet nebuvau toks blogas žmogus.Prisiminus ką jis padarė vėl susigraudinau.
-Ar jis jau žino?-pakėlė antakį,o aš tik papurčiau galvą-Na,manau jis dabar labai nori tai sužinoti.
-Tuomet pats jam tai pasakyk.-tyliai tariau-Nes aš nenoriu būti viso šito dalis.Taip kaip tu pasielgei buvo žiauru,Nathan,bet tu tai padarei iš keršto.
-Tu labai naivi,katinėli.-nusijuokė
-Ne,Nathan.-ir priėjau prie Mell-Tai tu naivus galvodamas,kad per mane atkeršysi Rayn.-ir priėjus prie Mell paėmiau už rankos-Eime.
Visą dieną praleidau su Mellany ir vengiau brolio ir kitų.Aplankėme nedidelę kavinukę šalia mokyklos,parką kuriame deja aš nukentėjau ir tada vėl grįžome pas ją į namus.Atsirėmiau į sieną ir atsisukau į merginą.
-Kaip tu tiek pakeli,Ali?-paklausė ir atsisėdo ant sofos
-Nežinau...-sumurmėjau-Tiesiog taip vyksta nuo mažens ir pripratau prie to.
-Tai žiauru.
-Tai nežiauru,tai tiesiog mano gyvenimas.-šyptelėjau ir pažvelgiau į valandas-Kad ir kaip noriu čia likti,turiu vykti namo...
-Palydėsiu.
-Ačiū,tau už viską,Mell.-nusišypsojau ir apkabinau ją
-Ačiū tau.-tai pat apkabino-Susimatysime rytoj,Alicia.Labanakt.
-Labos.-ir abi patraukėme skirtingais keliais
Įžengusi į namus nusioviau batus ir patraukiau virtuvės link.Įžengusi į ją išvydau Zayn su kažkokia mergina besibučiuojančius ant stalo.Apsisukau ir nuėjau į svetainę,kurioje buvo Leo su kažkokia mergina.Atsidusau ir patraukiau link laiptų.
-Kas tu?-prie manęs staiga atsirado mergina,kuri buvo su Zayn-Kiek žinau Zayn ir Leo nesusitikinėja su moksliukėm.
-Aš ne...
-Tu kas?-nusijuokė kita-Ir ką tu čia apsirengus?Tėvai drabužių nenuperka?
Jos abi pradėjo juoktis,o aš jaučiau,kaip vėl pravirksiu.Blondinė priėjusi pastūmė mane į sieną ir ties nugara pajaučiau skausmą.Kita priėjusi dar kartą pastūmė ir blondinė tada užsimojusi trenkė.Pajaučiau dar didesnį skausmą skruoste.Ašaros ritosi skruostais ir perbraukus per jį pamačiau ant rankos kraują.
Greitai apsisukus užbėgau laiptais ir užsidariau tualete.Priėjusi prie veidrodžio pažvelgiau į save ir net pati išsigandau.Kūkčiodama pasiėmiau vaistinėlę iš spintelės ir pradėjau tvarkyt žaizdą.Jau geriau būčiau likusi senąjame mieste ir kentusi tą skausmą nei šitą.Tai mane iš ties prives prie mirties greičiau.
Išėjusi nusileidau į apačią ir dabar čia buvo visi susirinkę.Eleanor atsisukusi užsidengė veidą.
-O dieve.-sušnibždėjo ir priėjo-Kas tau nutiko?
-Prašau,Eleanor neapsimesk,kad tau rūpi.-tyliai tariau
-Ką?-jos veide atsispindėjo sumišimas
-Jei nebūčiau grįžusi nebūtumėte nė vienas pasigedes.
-Alicia,ką tu nusišneki?-Rayn priėjęs norėjo paimt už rankos,bet atsiraukiau
-Tau aš mažiausiai rūpiu.-pakėlus ašarotas akis į jį
-Tu man rūpi,Ali.-sumurmėjo
-Tu net nepasigedai manęs,kai buvau dingusi,Rayn.Kai mane pamatei nepaklausiai kur buvau ir ar viskas gerai.-su delnu perbraukiau per plaukus-Visada taip būdavo.Visą savo gyvenimą gyvenau burbule.Tu niekada nežiūrėjai nieko kito apart savęs.
-Alicia,dėl šito tu klysti.-Liam priėjęs tarė
-Nesikišk,gerai?-pažvelgiau į jį-Nė vienas nežinot ką kenčiau aš ir nė vienas nepažįstat jo taip,kaip pažįstu aš.
-Alicia,aš atsiprašau.
-Jei ne tu,aš dabar būčiau su jais,Rayn.-sumurmėjau ir apsisukau
-Alicia,aš tave išgelbėjau nuo mirties!-sušuko,kai priėjus prie laiptų pažvelgiau į jį
-Tame ir esmė,Rayn.-nusivaliau ašaras-Aš nenorėjau būti išgelbėta.
YOU ARE READING
Angel
FanfictionJi parodė ką reiškia "Angelas". --------- Mirti ar gyventi?Tai buvo jos klausimas ir ji gavo savo atsakymą. ---------