"Alicia"
Liko vos kelios savaitės iki kol visas šitas pragaras pasibaigs.Kaip aš to laukiu...Džiaugiuosi,jog pagaliau Zoe ir iki atsitraukė nuo manęs.Pagaliau galiu sau ramiai gyventi be dramų.Daugelis nesutinka su tuo,kad vienam būti blogai.Tačiau tai yra vienas geriausių dalykų ypač kai esi per daug sužlugdytas žmogus.
-Panele,Willson.-atsimerkiau ir išvydau mokytoją-Ar jūs miegate?
-Aš,nemiegu.-užsirašiau temą nuo lentos-Aš,galvoju.
-Tai ar girdėjote ko klausiau?
-Ne.-pieštuku pradėjau vedžiot apskritimus
-Šį kartą įspėjimas,kitą kartą bus palikimas po pamokų.
-Žinoma.
Suskambėjo skambutis ir susidėjusi knygas į kuprinę išėjau iš klasės.Įžengiau į valgyklą ir pasiėmiau buteliuką vandens.Atsisėdau ant palangės pačiame gale.
-Tau iš ties derėtų daugiau valgyt.-kažkoks vaikinas tarė atsisėdęs šalia
-Žinau.-atsigėriau vandens
-Aš,Alex.-šyptelėjo ir palenkė galvą
-Mhm...-atsostojau ir pradėjau eit link išėjimo
-Palauk.-jis paėmė už riešo-Kodėl tu nuo visų bėgi?
-Nes ji kalė.-priėjusi tarė Zoe
-Girdėjai,ji atsakė.-netikrai nusišypsojau
-Ali,aš juk pajuokavau.-Zoe kiek susiraukė
-Man nerūpi,o dabar paleisk.-truktelėjau ranką links savęs
-Kas čia vyksta?-iš kažkur atsirado Lee
-Alicia yra nedraugiška.-Alex sumurmėjo
-Alex...-Lee sumurmėjo
-Aš tiesiog noriu su ja pabendrauti..
-Turėtum suprasti,jog aš bendrauti nenoriu.Nė su vienu iš jūsų.
-Dėl dievo meilės,kas tau negerai?-Zoe priėjo prie Alex ir piktai pažvelgė į mane-Mes stengiamės,jog turėtum draugų ir nebūtum kaip kitos patyčių aukos.
-Tiesiog padarykit paslaugą sau ir man.-praėjau pro juos ir trumpam sustojau-Panaikinkit mane iš savo gyvenimo.
Išėjau iš valgyklos ir priėjusi anglų kabinetą įžengiau į jį ir atsisėdau prie lango.
-Alicia,sėsk į suolą.-mokytoja dėbtelėjo ir atsisėdo į savo vietą
Atsidusau ir priėjusi kėdę atsisėdau.Ilgiuosi savo tikrųjų namų.Ilgiuosi Rayn,El ir kitų...Ten aš turėjau šeimą ir deja,ten nesu reikalinga.Užsimerkiau sulaikydama ašaras.Atsimerkiau ir prieš save išvydau mėlynas akis.Vaikinas susiraukė išvydęs mano ašarotas akis.
-Kas nutiko?-sušnibždėjo,o aš tik papurčiau galvą-Alicia,tu verki,kas nutiko?
Greitai pačiupau kuprinę ir atsistojus išbėgau iš klasės.Delnu užsidengiau veidą ir stengiausi kuo greičiau dingti iš čia.Ašaros nesustojo tekėti ir sunkiai kažką įžiūrėjau.
Kodėl jūs man turit ateit į galvą būtent dabar?Ar ir taip negana kiek per jus prisikentėjau,Rayn?Leisk man kentėti neprisiminus jūsų visų...
-Alicia?-Zoe balsas buvo visai šalia-Kas nutiko?
-Prašau...-sukūkčiojau-Tiesiog išeik.
-Ali...
Praėjau pro ją ir stengiausi pamatyti kur einu,bet nieko negalėjau įžvelgti pro ašaras.Vaizdas liejosi tai pat,kaip ir tą naktį kai žuvo mano ir Rayn tėvai.Širdį suspaudė dar labiau tai prisiminus.Atsirėmiau į medį ir juo nuslydau žemyn.Man per daug skauda...Aš noriu prakeiktai numirti...Kodėl niekas mane neleidžia ramiai numirti?
-Ji buvo netoliese.-netoli manęs buvo girdėti Zoe balsas-Ji buvo tikrai palūžusi...
-Dieve,jis buvo teisi.-išgirdau Geo balsą-Ji tik kele problemas.
Užsidengiau delnu burną,kad nesukūkčiočiau garsiai.Aš jiems visiems tik problema...Kodėl aš iš vis čia vykau..?
-Išsiskirkime ir paieškokime jos,gerai?-paklausė Zoe
-Gerai.
Zoe praėjo pro mane ir šiek tiek paėjusi sustojo.Priešais ją buvo juoda audi.Iš jos išlipo kažkoks šviesiaplaukis ir agresyviai prisiartino prie merginos.
-Tu mane palikai.-suurzgė ir paėmė ją už riešo
-Aiden,paleisk mane.-ji pabandė ištraukti ranką,bet nepavyko-Tu nesveikas!
-Tau galas,maža kale.-jis ją pradėjo tempti iki mašinos
-Atsiknisk!-ji sušuko ir nustūmė jį-Kas tau darosi?!
-Aš prisiekiu,užmušiu tave.-jis išsitraukė pistoletą ir nutaikė į ją
Jos veide atsispindėjo išgąstis.Greitai pakilau iš savo vietos ir tyliai priėjau netoli jų.Jis užtaisė ginklą ir uždėjo pirštą ant gaiduko.Greitai pradėjau bėgti link jų ir jis pažvelgė mano pusėn.Pašokau ir pastūmiau Zoe,kurios veide pamačiau sumišimą.Nusišypsojau jai,kai išgirdau šūvį ir pajaučiau skausmą šone.
-Viskas gerai,Zoe.-nusišypsojau merginai-Viskas gerai...
YOU ARE READING
Angel
FanfictionJi parodė ką reiškia "Angelas". --------- Mirti ar gyventi?Tai buvo jos klausimas ir ji gavo savo atsakymą. ---------