2.12

275 28 1
                                    

"Zoe"

Stebėjau Monos glėbį verkiančią merginą ir bandžiau suvirškinti jos žodžius.Rayn sustojo ir stebėjo vieną tašką.

-Tu...laukeisi?-Ry lėtai nuleido galvą ir pažvelgė į merginą

-Aš aiškiai tai pasakiau,Rayn.-delnais perbraukė per drėgnus skruostus

-Alicia,ką tu sau galvojai?-Rayn pirštais perbraukė per savo plaukus

-Atsiprašau?-tamsiaplaukė susiraukė ir pažvelgė į jį

-Tau tada tik suėjo šešiolika ir tu jau...Dieve Alicia ar supranti,kaip stipriai susimovei?-susiėmė už galvos ir apsisuko-Tau tuoj septyniolika,o tu jau buvai nėščia.Ar žinai,kaip tai šūdina?Tu suteršei ne tik mano bet ir savo tikrų brolių pavardes..Tai nenormalu.

Visi stebėjo Rayn nustebę.Pirmą kartą girdžiu jį šitaip apie ją šnekant.Vis dėl to,tai juk Alicia...

-Žinai,Rayn...

Alicia atsistojo ir sukandus dantis pažvelgė į jį.Pirmą kartą matau ją tokią piktą...Apskritai jos piktos nemačius.Kiti tai pat buvo ne ką mažiau nustebę..

-Visu pirma,aš ne nusprendžiau ar būsiu nėščia ar ne.-suurzgė-Ir visu antra,nustok elgtis kaip kalė.

Išsižiojau,išpūčiau akis ir pažvelgiau į Rayn.Jis buvo per daug nustebęs,kad tai nuo jos paslėptų.Mona kelis kartus sumirksėjo norėdama įsitikinti ar tai tikra.

-Ir be to,jei ne aš,tu jau senei būtai pakrates kojas.-mergina praėjo pro jį ir vėl atsisuko-Visą savo gyvenimą praleidau gelbėdama tave.Tu pastoviai verki dėl to kas tau nutiko,kaip tave sumušė ar pašovė.Na,atleisk,Rayn,bet aš savo gyvenime patyriau daug daugiau šūdo nei tu.

-Netie...

-Netiesa?-sarkastiškai nusijuokė-Tai kad tave buvo pašovę ir nepamirškim to,jog aš tau sutvarkiau žaizdas,nėra toks jau siaubingas įvykis,nes aš dažniausiai tas kulkas prisiimdavau tau net nežinant.Oh,dabar sakysi,jog esi papuoles į šitiek avarijų ir vos nemirei.Na,Rayn..Aš buvau papuolusi į avariją ir stebėjau,kaip mano brangiausi žmonės degė.Aš nušokau nuo skardžio ir gaila,bet tavo dėka aš likau gyva.

-Ali...

-Dabar sakysi kiek žmonių esi nužudęs ir kitą šūdą.Na,Rayn,atleisk kad nesu prakeikta žudikė vaikštanti visur su ginklu ir žudanti tuos,kurie kažką ne taip pasako,bet aš kartą nužudžiau mažą būtybę savyje ir tai yra pats žiauriausias jausmas.-priėjo prie jo ir saldžiai nusišypso-Todėl galiu pripažinti.Tu,esi monstras,kuriam rūpi tik tu pats ir tau visiškai nesvarbu kas mirs.Tu esi savanaudis,bet galiu pasakyt kad esi ir kitų kalė.

Delnu uždengiau pravirą burną.Jei net Leo su Zayn negalėjo nuslėpt nuostabos.Kas po velnių ją apsėdo?

-Kažkas kažką pasiūlė ir tu bam!Sutinki.

-Apie ką tu..?-susiraukė

-Aš puikiai girdėjau tavo ir Leo pokalbį.Jis tik pasakė,kad aš nešu problemas ir manęs neturėtų ten būt ir tu kaip kalytė sutikai su viskuo ką jis sakė,nors tiesa ta,jei ne tu.-dūrė pirštu jam į krūtinę-Aš būčiau ramiai numirusi ir tu būtai laimingai gyvenęs.Nes visas šūdas,kuris įvyko mano gyvenime yra per tave.Tu nužudei tėvus.

-Alicia,mes jau tai išsiaiškinom.-sumurmėjo

-Oh,tada aš palaužiau tave ir bėgau atsiprašyti,nes nenorėjau,jog būtai toks kaip aš,o dabar,Rayn.-atsitraukė ir nusišypsojo-Aš dėjau ant tavęs.Dabar man negaila sakyti tiesos.Man nebereikia būti nuostabia,malonia sesute.Dabar,Rayn,grįžta senoji,Alicia.Ir kiek atsimenu,tau ji nelabai patiko.

Senoji Alicia?Apie ką ji po velnių kalba?Kiek žinau ji visada buvo maloni ir miela..

-Ali..

-Aš dar nebaigiau.-iškėlė pirštą ir pamosikavo-Taigi,tavo dėka aš ir tėvai patekome į avariją ir tavo dėka jie mirė,tavo dėka aš mačiau visą tą košmarą ir tik tavo dėka aš norėjau nusižudyti...

-Aš atsiprašau.-sumurmėjo ir nuleido galvą

Mačiau,kad ji jį vėl palauš.Alicia iš tiesų gali pabūti be proto stipri ir kiek matau,jos geriau nepykdyti.Ji ištiesė ranką ir su pirštais sėmė Rayn smakrą bei pakėlė.Švelniai nusišypsojo kas sutrikdė visus.

-Atsiprašai už tai,kad nužudei juos ar už tai kad pražudei mane?

AngelWhere stories live. Discover now