2.17

256 23 0
                                    

"Mona"

Pribėgau aukštą kalną ir nekreipdama dėmesio į kitus greitai užlipau.Ant jo viršaus stovėjo kelios mašinos prie kurių stovėjo būrelis žmonių.Lee,Geo ir Alex susinervinę stovėjo prie miškelio ant kalno.Šalia manęs atsirado ir kiti.Visi priėjome prie vaikinų.

-Nagi,nagi,nagi...-išgirdau puikiai pažįstama juoką-Ką gi mes čia turim..

-Kur ji?-piktai pažvelgiau į vaikiną

-Jums ji tikrai labai rūpi.-nusijuokė-Ji su Talia prisimena senus laikus.

-Ji juos pažįsta?-Zoe sušnibždėjo man į ausį

-Ji mane ir Rayn išgelbėjo nuo jų.-tyliai tariau-Nuo tada jis vis bando jai pakenkti.

-Asilas...

-Alicia,tu tikrai labai stipri.-Talia besijuokdama priėjo prie Jack-Sveiki mielieji.

-Kur...-jau žiojausi sakyti kai išvydau merginą už jos-O dieve...

Mergina atsirėmė į automobilį susiimdama už anksčiau pašauto šono.Jos veidu tekėjo kraujas,kaip ir rankomis.Visi jos rūbai buvo kruvini.Ką jie jai padarė..?

-Ši vargšelė padarys viską,kad tik jūs liktųt gyvi.-Talia nusijuokė-Tikrai stebiuosi ja.Tokių žmonių kaip ji labai reta.

-Dėl to ji mane visada ir žavėjo.-Jack priėjo prie tamsiaplaukės-Nors ir atrodo silpna,tačiau tokia tikrai nėra.

-Kodėl ji su jumis?-pažvelgiau į Rayn

-Ji ketino nušokti nuo skardžio.-šviesiaplaukis atsiduso-Tikrai neleisiu jai mirti taip lengvai po to ką ji padarė.

-Huh?-visi sutrikę pažvelgėm į jį

-Ji jums nepasakojo,kaip jus išgelbėjo?-nustebęs pažvelgė į mus

-Ne.-sumurmėjau

-Ji įkalino mano vyrus duobėse,kuriose laikome priešus.Ji pasakė,kad negalėtų jų nužudyti net jei to ir norėtų.Aš juos radau tik po kelių dienų.Ji sugebėjo sugadinti visą mūsų sistemą,kurios niekas nesugebėdavo nulaužti.Ji paleido visus mūsų šunis,kurie nesugebėjo jos net užpulti.Ji viena sugebėjo pereiti visus vyrus jų net nesužeisdama ir išlaisvinti jus.

-Bet kas čia blogo?-Beth susiraukė-Ji juk nieko ne nužudė.

-Ji viena!Ir dar mergina!-garsiau tarė-Ji parodė,kad mes nesam stiprūs.Ji mus pažemino.

-Aš..-Alicia sumurmėjo ir kraujas pasipylė iš jos burnos-Nenorėjau...

-Tylėk!-Talia sušuko ir su kumščiu trenkė į veidą

-Dabar aš galiu atkeršyti ne tik jums,bet ir šiai mielai būtybei.-Jack nusišypsojo

-Prašau.-tamsiaplaukė pakilo nuo žemės-Nereikia.

-Tu tikrai esi kažkas.-vaikinas atsiduso-Sužinojau,kad tu nesi Rayn sesuo.-nusišypsojo-Tu esi šių,dviejų monstrų sesuo.Kaip gaila,kad tokios tyros širdies savininkė yra susijusi su jais.

Mergina užsidegė lūpas ranka ir vėl pradėjo kosėti.Jei ji nesulauks pagalbos,ji mirs.Reikia kažką daryt.

-Kodėl tu turi šitaip elgtis,Jack?-pažvelgiau į šviesiaplaukį-Šitiek metų nesirodei ir staiga atsiradai iš niekur..Dėl ko?

-Mona,brangioji,aš niekada niekur nedingau.-nusijuokė-Tiesiog laukiau puikios akimirkos.Ir štai,ji man pasitaikė.

-Tu reikalus tvarkai su mumis,ne su ja.-Lee sumurmėjo

-Tai ne jums spręst su kuo aš ką tvarkau.-suurzgė pažvelgdamas į juos-Reikia pirma pašalinti jus,o tada aš pašalinsiu ją.

Jis priėjo prie vieno iš savo vyrų ir paėmė ginklą.Užtaisė jį ir nutaikė į Geo,tada išsitraukė kitą ginklą ir nutaikė į Lee.Išsigandusi pažvelgiau į kitus,kurie tai pat reagavo kaip ir aš.Aš net nežinau ką mums daryt.Jei nors vienas pajudėsim jo vyrai mus iš kart nušaus.Pažvelgiau į Jack ir pastebėjau nedidelę būtybę šone jo.

Tada išgirdome tris šūvius.

AngelWhere stories live. Discover now