*19*

299 21 0
                                    

"Alicia"

Sumirksėjau kelis kartus bandydama suvirškinti ką tik išgirstus žodžius.Jis kas?Atrodė kad tuoj visas kūnas nutirps.

-Alicia?-Mellany greitai priėjo prie manęs-Ką tu..

Ji kažką sakė,tačiau viskas apie ką galėjau galvoti tai jų pokalbis.Jie abu stebėjo mane išsigandę.Išsigandusi buvau ir aš.Kelis kartus sumirksėjau ir atrodė praradau visas jėgas.Mellany greitai pribėgusi sulaikė mane nuo kritimo.Atsirėmusi į sieną stebėjau ramentą priešais mane.

-A..Alicia?-Rayn lėtai priėjo ir atstūpė priešais mane-Aš...

Tačiau ir vėl negalėjau daugiau jo išgirsti.Nejaugi tai ir buvo ta didžioji paslaptis?Ta paslaptis kuri pakeis viską?Na,jei tai ji,tuomet ji iš ties daug ką keičia.Pažvelgiau į vyrą stovintį netoli manęs.Jis turėjo tamsiai rudus plaukus ir rudas maišytas su žalia akis.Turėjo ryškius veido bruožus.Jis iš ties primena mane.

Nusukau žvilgsnį ir pažvelgiau į prieš mane tupintį vaikiną.Jis man melavo visus šešiolika metų.Jie visi man melavo,slėpė tiesą.Jau geriau būčiau nepabudus.Jaučiau kaip esu nešama,tačiau man mažiausiai tai rūpėjo.Aš net skausmo negaliu pajusti per šias prakeiktas mintis.

"Mellany"

-Nesu mačius jos tokios.-stebėdama per langą merginą tariau

-Nemanau kad kas nors esa.-Nath priėjo ir apkabino per pečius-Bet dabar jai viskas bus gerai.

-Gerai bus tik jos žaizdoms.-atsidusau-Tačiau tai kas dedasi jos galvoje...

-Sunku patikėti kad ji iš vis dar gyva.-tarė atėjęs Leo-Na,bet dabar bent bus veiksmo.

-Tu tikrai esi žmogus?-piktai pažvelgiau į jį-Iš vis,kodėl Rayn ir tu esat draugai?Tu įžeidinėji tai kas jam yra brangiausia.Ir nors jai nieko nejauti,tačiau turėk nors šiek tiek užuojautos Rayn.-ir čia atėjo Zayn-Man iš ties smagu matyti kad jūs bent jau esat ligoninėje,kai žinau jog jums nerūpi,bet rūpi mums.Tad turėkit šiek tiek žmogiškumo,nes jei ne,tuomet dinkit iš čia.

Leo tik piktai pažvelgė ir atsisėdo ant kėdės šalia palatos durų.Zayn stebėjo merginą ir kažką intensyviai mąstė.Tipiniai Malik.

-Sunku patikėti kad ji dar gyva.-daktaras nustebęs atėjo prie mūsų-Niekada neturėjome jokio žmogaus su tokiais sužeidimais,o apie tai kad sugebėtų su tokiais sužeidimais vaikščioti iš viso tyliu.

Visi nustebę pažvelgėme į jį.Zayn ir Leo susižvalgė ir atrodo susikalbėjo vien žvilgsniu.El ir Perrie tai pat pažvelgė viena į kitą sutrikusios.

-Ar jai gresia pavojus?-Nathan tyliau paklausė

-Jai gresia mirtis.-pažvelges į lapus tarė-Aš tiesiog nesuprantu...Tiesa sakant ji net neturėjo išgyventi.Jos sužeidimai yra be galo gilūs,bet jie gyja puikiai.Aš neįsivaizduoju kas ji per vaikas,bet tokio dar nesu matęs.Mes esam vieni garsiausių daktarų ir specialistų,tačiau to paaiškinti niekas negali.

-To tiesiog negali būti.-Louis pažvelgė į Zayn-Tai nėra logiška.

-Žinau.-jie visi buvo pasimetę ir sutrikę-Ji iš tiesų grynas angelas...

Po kelių mėnesių.

"Alicia"

-Tu visada gali vykti su manim.-Zeno tarė

-Aš nemanau kad tai gera mintis.-tyliai tariau-Noriu pabūti viena ir viską apsvarstyti.Man vis dar sunku suprasti kad jūs mano...tėtis.

-Žinau,Alicia.-atsiduso ir atsistojo-Aš visada buvau tas,kuris norėjo tave pažinti,bet man neleido.Tavo šeima nenorėjo kad mane pažintum.Ir jei apsigalvosi,šį vakarą išvykstu.

Tarė ir išėjo.Kas dedasi čia,man sunku patikėti.Tiesa sakant,nežinau kuo ir tikėti.Jie visi sako skirtingas versijas,bet kuo tikėti,nežinau.Pakilau iš lovos ir išėjusi iš kambario nulilau laiptais žemyn.Jau norėjau eiti į svetainę,bet tada išgirdau Rayn pokalbį.

-Zayn,aš nebežinau ką daryt.-Rayn atsiduso-Ji tiesiog kelia tiek problemų.Aš džiaugiausi kad ji čia atvyko,bet tiek problemų mes neturėjom.Aš nenoriu kad per mus ji mirtų,bet ir nenoriu kad per ją mano draugai pyktusi.

-Ir ką tu dėl to darysi?-šį kartą balsas buvo Leo-Aš jums visiems kartojau,kad ji tik našta.Ji dar vaikas.Viskas ką ji sugeba tai tik verkti.Ji prišaukė ir prišauks mums problemų.

-Tu teisus.-ir tie žodžiai mane labiausiai sužeidė-Tėvai buvo teisūs kai sakė jog ji silpna.Ji visada buvo  našta ir kad ir kaip žiauru tai sakyti,bet visada tokia ir bus.Norėtųsi nors truputį nuo jos pailsėt.Aš jau pasiilgau mūsų senų vakarų be jos...

****

Dar viena dalis ir pirmas sezonas bus baigtas :)

Laukiu nuomonių ir gero skaitymo ❤️

AngelWhere stories live. Discover now