2.16

254 22 0
                                    

"Mona"

-Tai tu dėl to kaltas!-pažvelgiau pro ašaras į Geo-Ji visą gyvenimą kentė saugodama mus visus!Jei ne ji Rayn,Louis,aš,Toby,Zoe ir daugelis kitų būtų mirę!Tu tiesiog esi per kvailas pamatyti kokia ji yra!Tai kad tu praradai mamą yra sunku ir aš tai puikiai suprantu,tačiau ji šį skausmą pažįsta geriau negu mes visi,nes ji neteko dviejų,girdi?Dviejų savo nuostabių mamų!Ji ir pati buvo mama ir tu dar drįsti šitaip ją šmeižti?!

-Ji tiesiog kvaila...-papurtė galvą

Ir jis net nesureagavo kaip greitai mano delnas susidūrė su jo skruostu.

-Tu nepamiršk,kad ji gyvybę išgelbės ir tau.-praėjau pro jį-Ir tą akimirką suvoksi,kad angelai saugoja net ir tuos,kurie jų nekenčia.

Trenkiau durimis ir išsitraukusi telefoną surinkau Rayn numerį.Jis turi pilną teisę žinoti.Ir pilną teisę būti čia.

"Zoe"

-Ji nėra bet kas,Geo.-sumurmėjau-Todėl padaryk tai dėl tėčio,kurio gaila nėra čia.

Po kelių valandų ieškojimo nieko neradom.Apieškojom visas vietas kur ji galėjo sugalvoti nueit,bet nieko.Kur ji galėtų būti?Žinau ją jau pakankamai gerai,todėl puikiai žinau,kad ji kėsinsis ir vėl į savo gyvybę.

-Kur ji galėtų būti?-Mona trūkčiu balsu prabilo-Mes apieškojom visur,bet jos nėra.Aš negaliu jos ir vėl prarast...Tiesiog negaliu...

-Viskas bus gerai.-Rayn priėjo ir apkabino ją-Mes rasim ją gyvą ir sveiką.

-Norėčiau tuo tikėti,Rayn.-tyliai sumurmėjo-Tikrai norėčiau..

-Ji tikrai yra kažkas.-Beth sumurmėjo -Ir nemanau,kad ji dabar puls save žudyti.Vis dėl to dabar atsirado Mona.Alicia puikiai žino,kad jai ji mirtų,Mona žlugs.Net jei ji ir trokšta mirties,ji vistiek pirmiau žiūrės kitų.Galbūt ji tiesiog pabėgo ir grįš neužilgu.

-Beth ji kartą jau kėsinosi į savo gyvybę,net ir žinodama kaip aš reaguosiu.-Mona sumurmėjo

-Tada ji prarado savo tėvus ir vaiką,buvo sužlugdyta,tai ją pateisina.

-O antras kartas?-Mona pažvelgė į Beth

-Tiesa sakant,trečias.-Rayn sumurmėjo-Pirmas kartas buvo kai aš išsikrauščiau.

-Oh,tiesa.-sumurmėjo

-Trečias kartas buvo dėl to,nes ji neatlaikė savo praeities ir visų patyčių.Dabar ji turi tave,Mona.Alicia tikrai nesikėsins į savo gyvybę.

-Galbūt tu ir teisi.-Louis atsiduso-Kai Eleanor apie tai sužinos,nualps.

-Tiesa,kodėl jos čia nėra?-eidami link šlaito Rayn paklausė

-Jos tėvai ją parsivežė ir dabar ten tikras pragaras.-papurtė galvą-Ji stengiasi kuo greičiau iš ten ištrūkti ir atvykti čia.

-Aš neabejoju.-sumurmėjau

Keles minutes ėjome tyloje.Galbūt Beth ir teisi.Dabar ji turi Mona ir nemanau kad aukos save.Tačiau galbūt ji ir klysta.Alicia visada norėjo mirti ir dabar jai puiki proga tai padaryti.Dieve,padėk mums...

-Hey,o kur Lee,Geo ir Alex?-Mona pažvelgė už savęs

-Palauk,paskambinsiu.-Rayn išsitraukė telefoną

Sustojome prie šlaito.Rayn bandė su jais susisiekti,tačiau nė vienas neatsiliepė.Peiėjusi prie šlaito krašto žvelgiau žemyn į tamsą.Nemanau,kad ji tenais.Pėdsakų niekur nėra šalia.

-Kur jūs?-Rayn suurzgė

Pažvelgiau į jį,išvysdama persigandusią jo veido išraišką.

-Rayn?-Mona pažvelgė į jį

-Jie atvyko į čia.-lėtai nuleido ranką su telefonu

-Kas atvyko?-Louis susiraukęs pažvelgė į jį

-Jack ir kiti.-pažvelgė į mus visus-Bet tai dar ne viskas...

-Rayn...Kas negerai?-sumurmėjau

-Jie turi Alicia.

AngelWhere stories live. Discover now