"Alicia"
-Atsiprašau.-tyliai tariau bandydama sulaikyt ašaras
Jis praėjo ir ačiū dievui nepamatė rankų nuo kurių varvėjo kraujas.Priėjusi prie kriauklės išmečiau šukes,o kitas ištraukiau iš delnų ir riešų.Nusiploviau rankas ir pasiėmiau vaistinėlę nuo spintelės bei susiradus ko riekia viską susitvarkiau ir susibintavau delnus bei riešus.
-Kas čia įvyko?-El išsigandes balsas mane kiek išgąsdino
-Kur?-atsisukus pažvelgiau į ją
-Čia.-ir parodė į kraujo pėdsakus vedančius iki manęs-Ali,kas nutiko?Ar tu...
-Ne,El.-nusijuokiau nesmagiu juoku-Aš nesipjausčiau,tiesiog paslydau ir šukės susmigo į delnus ir riešus.
-O dieve.-tarė,o aš už jos pastebėjau tamsiaplaukį
-Viskas gerai.-šyptelėjau-Aš išvalysiu.
-Ali,tavo delnai ir riešai kraujuoja.-sumurmėjo-Tu jei ką ir valysi tai tas žaizdas.
Pakėlusi galvą jau nebemačiau tamsiaplaukio.Pastebėjau,kad sužeidimai mane lydi visur.Viena žaizda išgyja ir atsiranda kita.
-Kas čia nutiko?-Rayn įženges tarė-Kas tau nutiko?
-Tiesiog nešiau šukes ir paslydau.-sumurmėjau,kai čia atsirado ir kiti
-Kodėl tu tokia nevykėlė?-nusijuokė blondinas,kurio vardo dar nežinau
-Niall,tai visiškai nejuokinga.-sumurmėjo Liam
-Ali,tavo riešai kraujuoja.-prie manęs greitai atsiradusi El tarė
-Viskas gerai,El.-šyptelėjo-Einu aš į kambarį,noriu pailsėt.
Užlipusi laiptais užsidariau tualete.Nusivyniojau bintus ir kraujas dabar bėgo laisvai.Velnes...Atsukau vandenį ir leidau jam nuplaut kraują,tačiau jis nenustojo tekėti.Pasiėmiau rankšluostį ir priglaudžiau prie žaizdų.Atsisėdus prie durų atsirėmiau į sieną.
"Rayn"
-Kas jei šukės sulindo per giliai?-sumurmėjau
-Rayn,nusiramink,viskas bus gerai.-šyptelėjo El
-Eleanor,tai tikrai nebus gerai.-tariau ir atsistojau-Paskutinį kartą kai tai įvyko ji gulėjo ligoninėje.
-Tai jau buvo nutikę?-Liam paklausė
-Kai aš išsikrausčiau,mokykloje iš jos pradėjo tyčiotis ir ji nepakėlus to skausmo pradėjo pjaustytis.Vieną dieną grįžusi iš mokyklos vėl ketino pjaustytis,bet į kambarį įžengė mama ir ji perdaug išsigando,pametė peiliuką kuris susmigo jai į riešą.
-O dieve.-sušnibždėjo El ir užsidengė delnais veidą-Kiek ji daug iškentė...
-Tu net neįsivaizduoji.-tyliai tariau
-Tu išties puikus brolis,Rayn.-tarė į virtuvę įžengusi Mell-Visi tai žino.
-Galbūt jau nebe.-sumurmėjau ir atsirėmiau į stalą
-Rayn,tau ji rūpi labiau nei kažkas kitas.-šyptelėjo-Tu visada stengiaisi jai padėti,net ir tada kai tavęs nebuvo šalia jos.Ir tavo buvimas šalia jos jau padeda jai.Tu net neįsivaizduoji kaip ji vertina tai.Ji iš ties nuostabus žmogus ir tau tikrai pasisekė,kad turi tokią sesę.
-Todėl ir bijau ją prarast,Mell.-sumurmėjau-Nes ji pilna gėrio.Ji tiek iškentusi,jog atrodo kad net pats mažiausias prisilietimas ją gali sužeist.Per visus jos šešiolika metų ji prisikentėjo tiek kiek niekas nekentėjo.
YOU ARE READING
Angel
FanfictionJi parodė ką reiškia "Angelas". --------- Mirti ar gyventi?Tai buvo jos klausimas ir ji gavo savo atsakymą. ---------