*18*

308 19 0
                                    

"Mellany"

Praėjo jau visa savaitė.Savaitė kai dienas leidžiam ligoninėje.Norisi verkti ir rėkti dėl visko kas vyksta,bet ašarų jau nebėra,kaip ir balso.Niekas iš čia esančių nesikalba,net nesugeba pažvelgti vienas į kitą,nes kaltės jausmas yra per didelis.Keista,kad Leo su Zayn tai pat čia.Jie nors ir neatrodo įskaudinti viso šito,tačiau jie vistiek čia.

Labiausiai iš visų čia yra palaušti vaikinai.Rayn su Cole sėdi vienas priešais kitą ir stebi plyteles.Jie vieninteliai iš kurių ne išgirdome nė vieno žodžio po to įvykio.Louis su Nathan atrodo jog užmuš visus čia esančius.Jie savo skausmą parodo pykčiu,kuris tiesiog užvaldęs juos.Liam ir Tyler nors ir yra palaušti,tačiau rūpinasi visais čia esančiais.O El su Perrie...Jos tokios kaip ir Cole su Ry.Na,o aš ta kuri nepraranda vilties.Tikiu kad ji išgyvens.Ji privalo.

-Tai iš ties gana juokinga.-Leo prabilo atkreipdamas visų dėmesį-Jūs visi esat čia ir merdit dėl merginos,kurios beveik nepažįstat.

-Tu per daug kvailas,jog suprastai kodėl jie visi toki.-sumurmėjau-Ji kaip atvira knyga.Mes ją jau žinome be galo gerai,bet deja,tu ne.

-Ir ką tu apie ją žinai,Mellany?-pašaipiai pažvelgė

-Žinau tai,kad ji nuo mažens augo šeimoje,kuri nuo jos slėpė ir slepia didelę paslaptį,žinau ir tai kad ji augdama neturėjo draugų iki kol atsirado El su Louis.Tačiau kai jie visi išsikraustė ji palūžo.Ji kaltina save dėl visko ir daugiausiai dėl to,nes galvoja kad ji yra nereikalinga.Ji žalioja save nuo pat mažens dėl to,kad numalšintų skausmą kurį ji jaučia.Ji sau niekada neatleis už tai kas įvyko jos tėvams.Ir žinau tai,kad ji stos prieš bet ką,jog apgintų mus ir jai nesvarbu ar ji mirs. Tad atleisk Leo,bet aš ją pažįstu.

-Ji dar vaikas.-sumurmėjo Zayn-Ateis laikas ir supras kokias klaidas padarė.

-Būtent Zay...-Leo jau norėjo sakyt bet jis jį pertraukė

-Tačiau ji per daug nepasikeis.Jos širdis yra per daug tyra.Ji netiki tuo ką žmonės sako,ji tiki tuo ką ji jaučia apie juos.Leo,turėtum puikiai ją suprasti,kadangi ji tai pat paskendusi savo praeities skausme.-Zayn atsirėmęs į sieną tarė

-Aš suprantu tai Zayn,bet sakau,kad ji per daug naivi ir šitaip elgtis nedera.

-Tu elgeisi lygiai tai pat,Leo.

Zayn ir Leo buvo labiau suaugę.Jie kartu užaugo be tėvų ir todėl jie į viską žvelgia kitaip nei mes.Ir matyti juos besipykstančius yra labai reta.

-Baikit,abu.-sumurmėjau-Mums nereikia pykčių ligoninėje..

-Manau pykčiai tik prasideda.-El stebėdama kažką priekį mūsų sumurmėjo-Ir dar kokie pykčiai...

Pažvelgiau jos pusėn ir negalėjau patikėti tai ką matau.Tai jis..Tai tikrai jis...

"Rayn"

Pakilau iš vietos ir atsirėmiau į sieną.Jau būtų pats laikas pavalgyti,nes jaučiu kaip tuoj nebeturėsiu jėgų.Pažvelgiau link durų ir jaučiau kaip pyktis sukyla.Ką jis čia veikia...

-Tu.-sumurmėjau

-Aš.-kreivai šyptelėjes priėjo-Matau jūs čia puikiai įsikūrėt.

-Jeigu atėjai šaipytis gali apsisukti ir dingti iš čia.-suurzgiau-Mes neturim laiko tavo paistalams.

-Aš čia atvykau ne šaipytis,Rayn.-nusijuokė-Aš čia atvykau jos.

-Po šitiek laiko?-pakėliau balsą-Praėjo beveik septyniolika metų ir visą tą laiką tau buvo sunku pasirodyti ir staiga atsirandi sakydamas,jog atvykau čia jos?Tu nesi žmogus,Zeno.

"Alicia"

Atsisėdusi stebėjo grindis.Man reikia dingti iš čia.Nebegaliu daugiau čia būti.Kodėl aš iš vis čia?Aš juk nušokau nuo skardžio.Na tai paaiškina mano lūžusią ranką ir koją,bei subintuotą pilvą.Atjungiau visus aparatus atsistojau ir pasiėmiau nuo sienos ramentą.Išėjau iš palatos ir pastebėjau laukiamajame visus draugus ir dar kažkokį vyrą.

-Tiesiog dink iš čia.-suurzgė Rayn tam vyrui

-Aš turiu pilną teisę čia būti.-jis tai pat piktai tarė

-Nieko tu neturi.-Rayn susiraukęs stebėjo jį

-Alicia mano dukra,Rayn.Manau teisių turiu daugiau nei tu.

****
Dadadadammm:))

Taigi,labai tikiuosi kad ši istorija jums patinka ir nėra per daug banali. :))

Ir dabar dalis kelsiu rytais taip nuo 6 iki 8 tarpe,nes visgi į mokyklą reikia:)))

Gero skaitymo ir laukiu nuomonių ❤️

AngelNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ