"Rayn"
-Aš daugiau nebegaliu.-pakilau nuo sofos taip atkreipdamas kitų dėmesį-Ji per daug kenčia.
-Dėl šito tikrai nesiginčysiu.-sumurmėjo Louis
-Kur ji bebūtų,ji būna ta kuri daugiausiai kenčia.-sumurmėjau-Aš nebegaliu daugiau to matyt.Jai dar net neišgiją kitos mėlynės.
-Ji iš ties stipri.-Niall tarė-Ypač dar kai tokia jauna.
-Rayn.-tylus balas privertė visus pažvelgt link laiptų-Aš...Man...
Ji jau būtų suklupus,bet iš kažkur atsiradęs Malik ją sugavo.Ji kažką sumurmėjo ir bandė atsistot.
"Alicia"
-Man skauda.-tyliai tariau ir bandžiau atsistot
Vaikinas pakėlė mane nuo žemės ir užnešė laiptais.Pajaučiau minkštus patalus.Vaizdas sukosi todėl negalėjau pasakyt kas jis,mačiau tik tamsius plaukus.
-Ačiū.-tyliai tariau
Jis pakilo iš vietos ir išėjo.Netrukus prieš mane atsirado dar daugiau žmonių kurių negalėjau normaliai matyti.
-Rayn?-bandžiau ką nors į matyt bet nepavyko-Aš...
-Čia ne Rayn.-užkimes balsas tarė
Bandžiau kažką įžiūrėti kas tai per žmonės,bet niekaip negalėjau suprast.Kuo labiau stengiuosi,tuo sunkiau darosi kvėpuot.
-Alicia,nusiramink.-vaikinas atsisėdo šalia ir priglaudė mane prie savo tvirtos krūtinės-Viskas gerai.
-Aš nematau.-tyliai tariau
-Nusiramink.-sušnibždėjo-Pailsėk ir viskas bus gerai.
Jis atsigulė ir galvą padėjus ant jo krūtinės jaučiau lėtą širdies plakimą,kuris mane ramino.Užsimerkiau ir ilgai lauk nereikėjo kol užmigau.
Pramerkiau akis ir pamačiau,kad lovoje esu viena.Kas po velnių vakar čia buvo?Pakilusi iš lovos patraukiau link dušo.Pažvelgiau į veidrodį ir aiktelėjau.Ant mano veido didžiulė mėlynė.
Susirišau plaukus į netvarkingą kuoduka ir įlipau į dušą.Nusiprausi ir viską susitvarkiusi bei apsirengusi nusileidau laiptais į apačią.Virtuvėje sėdėjo Leo ir Zayn.Abu pažvelgė į mane keistais žvilgsniais ir norėjau kažką sakyt,bet nežinojau ką.Jie vistiek tik tyli.
Atsisėdau priešais juos ir stebėjau lėkštę kurioje buvo blynai.Atsidusau ir pakilusi iš savo vietos pasiėmiau stiklinę ir įsipyliau vandens bei atsigėriau.Kai ketinau eit iš čia pajaučiau kaip mano ranka sulaikoma.
-Tu turi pavalgyt.-atsisukau į Zayn
-Tai buvai tu.-tyliai tariau-Ačiū.
-Pavalgyk.-tarė ir paleido ranką
Atsisėdau atgal į savo vietą ir vėl pažvelgiau į lėkštę pilną blynų,tada pažvelgiau į vaikinus,kurie mane stebėjo.Man jau dabar darosi bloga.
-Aš negaliu.-sumurmėjau nustumdama lėkštę
-Alicia.-jau dabar suurzgė Leo-Valgai,kol ta lėkštė neatsirado tavo skrandyje.
-Ne.-susiraukiau
-Alicia.-sukandes dantis tarė-Valgai.
-Negaliu.-tyliai tariau-Man skauda.
-Ką skauda?-jau dabar paklausė Zayn
-Viską.-sušnibždėjau
-Alicia,prašau pavalgyk.-atsiduso Zayn-Nuo to tau tik pagerės.
-Man jau geriau nebus.-šyptelėjau-Tik ne čia.
-Taip norėčiau tave nudėt.-Leo sumurmėjo
-Aš ir to norėčiau.-ir apsisukus išėjau
"Mellany"
-Kas su tavim negerai?-piktai pažvelgiau į rudaplaukį-Tu žinai kokia ji ir kas jai yra.Su tokiom kalbom jai tik labiau pakenksi.
Ir išbėgau paskui ją.Po velnių,kas čia vyksta...
-Alicia!-Nathan?
-Kas vyksta?-atsiradus prie jo paklausiau
-Ji verkė ir norėjau su ja pasikalbėti.-sumurmėjo-Ir tada ji pasakė,kad daugiau nebeištvers.
-Greitai pasakyk kitiems,kad jos eitų ieškot.-išsigandus tariau-Greitai!
Alicia,maldauju nedaryk nieko kvailo...
"Alicia"
Tik įžengiau į mokyklą prie manęs atsirado blondinė.
-Oh,tave jau kažkas pagražino.-nusijuokė
Kai pasitraukiau pro ją praeiti ji stipriai mane pastūmė.Kažkoks vaikinas ėjo pro mane ir krisdama šonu kliudžiau jo alkūnę kuri sukėlė dar didesnį skausmą.
-Ali?-Cole greitai atsitūpė šalia-Aš labai atsiprašau.
-Viskas gerai.-tyliai tariau ir su jo pagalba atsistojau-Kaip tu?
-Man viskas gerai.-atsiduso-Bet tau tikrai ne...Kodėl mane užstojai?
-Tu būtum neišsilaikęs ir atsiradęs ligoninėje.-sumurmėjau
-Tai nėra priežastis kodėl turėjai mane užstoti.-atsiduso-Alicia,tu ir taip per daug kenti.
-Tai nesvarbu.-šyptelėjau
-Cole,ar matei...-ir prie mūsų atsirado Rayn-Tau viskas gerai.
-Aha.-sutrikau kai jis priėjęs apkabino
-Alicia,tu pabėgai.-sumurmėjo atsitraukęs-Ir tai ką Nath pasakė mes visi išsigandom.
-Viskas gerai.-šyptelėjau-Man reikia į pamoką.
Sėdžiu jau paskutinėje pamokoje ir jaučiu kad nebeiškesiu viso to skausmo.
-Alicia,tau viskas gerai?-mokytoja kiek išsigandusi paklausė
-Taip.-sumurmėjau
-Tu visa išbalus.Ar nenorėtum nueit pas seselę?
-Viskas gerai.-šyptelėjau
Ji nepatikliai pasižiūrėjo ir toliau tęsė pamoką.Klasėje visi jau murmėjo kažką.Kur gi nemumrės kai sėdi mergina visa išbalus,sumuštu veidu ir subintuotomis rankomis.Tikrai neblogai...Nuskambėjus skambučiui greitai susirinkau daiktus ir išėjau.Lauke lijo,dėl ko iš ties džiaugiuosi.Tik lietus mane supranta.
-Kur skubi,Alicia?-na štai ir blondinė
Norėjau praeit,bet ji mane pastūmė ir tada pajaučiau skausmą šone.Ji man trenkė.Iš kažkur atsiradusios jos draugės jai padėjo.Kai jos atsitraukė tik nusijuokė ir išėjo.Pakilau nuo asfalto ir nusivaliau kraują nuo lūpos.Pakėlus galvą išvydau tamsiaplaukius mane stebint.Kodėl jie amžinai turi mane pamatyti kai kažkas įvyksta?
-Alicia?-prie manęs atsirado Rayn-Kieno tai darbas?!
-Mano.-sumurmėjau kai čia atsirado ir tamsiapaukiai-Tiesiog lipau laiptais ir paslydus nukritau.
-Tikrai?-susiraukęs pažvelgė
-Taip.-tyliai tariau
-Vykstam namo,tau reikia sutvarkyt žaizdas.-atsiduso ir priėjo prie mašinos
Atsisėdau gale ir šalia manęs atsisėdo juodaplaukis.Rudaplaukis pro priekinį veidrodėlį mane stebėjo,o juodaplaukis tai pat.Esu dėkinga jiems kad nieko nepasako Rayn,bet ir nesuprantu kodėl...
Kai įvažiavome į kiemą išlipau iš mašinos.Rayn priėjo šalia.Čia atsirado ir visi kiti.
-Alicia,kas tau nutiko?-pribėgo Mell
-Nukritau nuo laiptų mokykloje.-sumurmėjau,tamsiaplaukis priėjo ir pakreipė galvą
-O kodėl tavo vienas šonas sausas,o kitas šlapias ir purvinas?
YOU ARE READING
Angel
FanfictionJi parodė ką reiškia "Angelas". --------- Mirti ar gyventi?Tai buvo jos klausimas ir ji gavo savo atsakymą. ---------