2.8

299 24 3
                                    

"Zoe"

-Žinau,kad ji kažkur čia.-Aiden nusišypsojo

-Tu jos neliesi.-ponia Wattson suurzgė

-Pasilik ją ir paleisk mus.-Geo sumurmėjo

-Oh,tai jau darosi įdomu.-nusijuokė-Miršta tavo sesuo,o tau ji net nerūpi.

Už jo išvydau visą būrį išsigandusių daktarų.O dieve...Aiden atsisuko į juos ir tuo metu mačiau kaip ponia Wattson ir Alex pabėgo.

-Lee,jei jos neišgelbėsim,ji mirs.-atsisukau į vaikiną

-Žinau,Zoe.-sumurmėjo-Tiesiog bėgam.

Kol Aiden šnekėjosi su saviškiais mes pabėgome.

-Jai reikės daktaro,Lee.-bėgdama tariau

-Mums svarbu ją dabar surasti.

Girdėjau,kaip Aiden liepė mus visus nužudyti.Nu jau ne,aš ligoninėj nemirsiu.Pajaučiau rankas ant liemens ir kai esu prispausta prie sienos.Pažvelgiau į mėlynas akis be galo sutrikusi.Tada pažvelgiau nuo ko slėpėmės.Prie durų stovėjo kažkoks vaikinas ir pro jas buvo ištempta Alicia.

-Man skauda.-ji tyliai tarė ir spaudė delnu šoną

-Man nerūpi.-vaikinas šalia jos

-Bet man rūpi.-ji sumurmėjo ir grubiai truktelėjo ranką link savęs

Jis sutrikęs pažvelgė į ją,o ji pasinaudojusi proga apsisuko ir nubėgusi prie kažkokių durų jas atidarė ir į bėgusi uždarė.

-Princese,nepabėgsi.-vaikinas nusijuokė ir priėjo prie durų

-Aš ir ne bėgu.-išgirdome už durų jos balsą

-Brangute tiesiog atidaryk duris ir užbaikim viską.-jis nusijuokė ir pajudino rankeną

-Na,sėkmės tau,branguti.-ir išgirdome kažką labai garsiai trenkentis

Išsigandusi pažvelgiau į Lee,kuris buvo sutrikęs.

-Mes turim jai padėt,Lee.-norėjau eit bet jis mane sustabdė-Ką tu darai?

-Zoe,ji protinga.-jis pažvelgė į mane-Ji nepražus.Mes turim gelbėt save ir kitus.

-Lee,aš jos nepaliksiu.

Jis pažvelgė į lubas ir truputį šyptelėjo.Tada vėl pažvelgė į mane.

-Ji virš mūsų.-šyptelėjo-Eime.

-Ką?-susiraukiau-Kaip suprast virš mūsų?

-Ji lipa ventiliacijos anga kuri yra virš mūsų.-paėmė už rankos ir atsargiai pradėjo eit link laiptų-Aš tau sakiau,Zoe,Alicia yra labai protinga.Ji visada ras būdą,kaip išsisukti iš padėties.

Jis buvo teisus.Linktelėjau ir sekiau paskui jį.Tačiau man nedavė ramybės vienas dalykas...Ji yra sužeista.Nežinia kiek ji galės ištempti be pagalbos.

-Kaip suprast jos ten nėra?!-išgirdome Aiden riksmą-Ji buvo tenais,tai kur ji galėjo dingti?!

Jis nori jos?Kodėl?

-Ir vėl susitikom,Zoe.-Aiden nusišypsojo kai atsirado prieš mus

-Ko tu nori,Aiden?-piktai stebėjau jį

-Iš pradžių norėjau tavęs.-išsišiepė-Bet tada tu mane išdavei...

-Aiden...-nuleidau galvą

-O dabar aš noriu jos.Ji yra tokia tyra ir nekaltutė.

-Tu jos negausi.-suurzgiau

-Zoe,aš nemanau kad tu jai patinki.-nusijuokė

-Ką?-Lee sutrikęs pažvelgė į mane

-Tu nežinojai,jog tavo brangioji Zoe yra ne tos orientacijos?-Aiden nusijuokė pašaipiai

-Ir tu man pasakyk,kas čia baisaus?-Lee susiraukęs pažvelgė į jį-Kai tu ją išdavei su Xavier neatrodė juokinga.

Pažvelgiau į Lee,kuris pašaipiai šypsojosi ir tada pažvelgiau į Aiden,kuris atrodė mirs iš pykčio.Vis dar sutrikusi stebėjau juos abu...Jis mane išdavė... Su Xavier?Eww...

-Dabar tikrai nesigailiu,kad tave iš daviau.-stebėjau Aiden-Aš bent gerą skonį turiu..

-Aš nudėsiu jus abu.-jis suurzgė ir išsitraukė ginklą

Prie mūsų atsirado Geo ir Alex.

-Neturėjom kitos išeities.-Alex sumurmėjo-Pakvietėm pastiprinimą.

-Policijos neužteko?-pažvelgiau į jį-Ir kas per pastiprinimas?

-Pamatysi.-Geo sumurmėjo-Juos buvo sunku prikalbinti...

Aiden jau ruošėsi paspaust gaiduką kai suklupo.Visi vyrai šalia jo apsisuko ir ketino atsišaudyt,bet nespėjo,nes jie visi krito šalia jo.Gauja vaikinų judėjo link mūsų.Jie priėjo prie mūsų ir tada supratau kas jie tokie.

-Tai štai kas per pastiprinimas...

***
Pavėluota dalis, soriukas:))))

AngelWhere stories live. Discover now