"Alicia"
Pramerkus akis išvydau baltas lubas.Prisiminiau kas vyko vakar ir niekaip nesuprantu,kaip aš užmigau.Prisimenu,kaip kalbėjom apie avariją ir tada...Tamsa.Išlipusi iš lovos susiruošiau šiandienai.Besirišdama plaukus išėjau iš kambario ir atsitrenkiau į kažką.
-Atsiprašau.-tariau ir prieš save išvydau Niall
-Atsargiau,lėlyte.-mirktelėjo ir praėjo
Įžengiau į virtuvę kur visi jau pusryčiavo.Pasiėmiau obuolį nuo spintelės ir atsikandau.
-Alicia,nenorėk kad tą maistą sukiščiau tau ten kur nepasieksi.-Mell sumurmėjo
-Mell...
-Valgai.Dabar.-sukryžiavusi rankas tarė
Atsisėdusi prie stalo pradėjau valgyt tuos nelemtus blynus.Rayn jai nusišypsojo.Nu tai taip,taip,jam linksma čia labai.
-Ką mes be tavęs darytume.-atėjusi tarė El
-Jei manęs nebūtų,jūs manęs tiesiog ieškotūt.-išsišiepus tarė
-Um..-į virtuvę atėjo Liam-Zayn...Čia pas tave.
Ir į virtuvę įžengė be galo graži blondinė.Jos mėlynos akys pabrėžė veido bruožus,o suknelė išryškino jos figūra.Ji tikrai dera Zayn.
-Perrie?-visi sutrikę pažvelgė į ją
-Sveiki,vyručiai.-nusišypsojo-Aš trumpą vizitą pas Zayn padariau.Visgi jūs atostogaujat.
-Kodėl gi ne prisijungus ir tau.-šyptelėjau-Beje aš,Alicia,Rayn sesuo.
-Rayn nesakei kad turi tokią gražią sesę.-ji nusišypsojusi tarė-Aš Perrie,Zayn buvusi.
-Jei galima paklausti,kas nutiko?.-nustebusi pažvelgiau į juodaplaukį
-Abudu išdavėme vienas kitą,tą pačią dieną,todėl viską baigėm taikiai.-nusijuokė
-Bet jūs idealiai tinkat vienas kitam.-vis dar nustebusi tariau
-Daug kas taip sako.-šyptelėjo
-Taigi...Kaip dėl to jog ir tu paatostogautai?-šyptelėjau
-Na,jei jūs nieko prieš..-tarė
-Perrie,tu visada laukiama ten kur mes.-El tarė
-Ačiū.-šyptelėjo-Zayn,ar galėtume trumpam pakalbėti privačiai?
-Žinoma.-ir praėjo pro ją
-Kodėl jis amžinai toks šaltas?-kai jie išėjo paklausiau El
-Pilnos versijos nežinau.-atsisėdusi ant kėdės tarė-Tačiau žinau kad tai kas įvyko po viso įvykio nebuvo viskas.Jis dingo vakare ir kitą dieną jis tiesiog buvo kaip ne savas.Nebendravau su juo visus metus,nes bijojau jo žvilgsnio.
-O kas blogai su jo žvilgsniu?-sutrikusi paklausiau
-Jis atrodo pasieks širdį ir ją suplėšys į gabalus.Jis tiesiog atrodo žiūri ir į sielą.
-O man jis neatrodo toks.-ir pro mus praėjo Leo
-Tuomet koks tau jis atrodo?
Pažvelgiau į Leo,kuris atsirėmęs į spintelę stebėjo mus.Jo žvilgsnis buvo lygiai toks pat kaip ir Zayn.Jų akyse matau tai ko niekas nemato.Tik šie vaikinai puikiai mane supranta vien savo žvilgsniu,nes jie žino kaip aš jaučiuosi.Pažvelgiau El į akis ir atsidusau.
-Įskaudintas.-tariau ir galvą padėjau ant stalo
-Alicia,mes kalbam apie Zayn.-iškėlusi rankas į orą tarė-Jis kaip akmuo,šaltas ir niūrus.
-Eleanor,jis tavo draugas,turėtum geriau žinoti koks iš tiesų jis yra po šiuo apsiaustu.-atsistojusi tariau-Jis gal elgiasi be proto šaltai,tačiau jo akys paskendę skausme.
-Būtent,kad jis mano draugas.-tai pat atsistojo-Todėl puikiai žinau koks jis yra.Aš jį pažįstu nuo pat mažens.Tad tu nieko apie jį nežinai.
-Nereikia kelt balso.-tyliai tariau-Nenorėjau nieko supykdyti.
-Tuomet kodėl tu tai darai?-piktai tarė-Kodėl apsemti jog žinai viską,nors tu nieko nežinai?
-Tu,teisi.-šyptelėjau-Aš nieko nežinau.Bet už tad aš puikiai matau.Matau kas čia vyksta.Eleanor,tu buvai tas žmogus kuris mane pažinojo geriausiai,tačiau dabar jau pradedu abejoti...
-Ali,aš neturėjau to omeny.-sumurmėjo-Tačiau iš kur tu gali žinoti kaip jis jaučiasi?Koks jis yra?Mes nieko negalime pasakyti vien iš to kaip jis atrodo.
-Tuomet kodėl tu taip greitai sprendi kad jis yra šaltas?
-Tu tik pažvelk į jį!-garsiau tarė-Jis amžinai būna su Leo ir visus savo draugus nustumia į šalį.Mažai su mumis bendrauja nebent reikalas būna labai svarbus.
-Nenoriu tavęs nuliūdinti,El,bet manau aš tikrai žinau jį geriau nei tu.-ir praėjau pro ją
-Kas leidžia tau taip manyti?!-sušuko ir čia atsirado visi kiti
-Nes jie abu tokie kaip aš,įskaudinti ir sužlugdyti.
****
YOU ARE READING
Angel
FanfictionJi parodė ką reiškia "Angelas". --------- Mirti ar gyventi?Tai buvo jos klausimas ir ji gavo savo atsakymą. ---------