*7*

358 17 0
                                    

"Alicia"

-T...toby?-išsigandus pažvelgiau į jį

-Ką po velnių čia veiki?-jo sutrikusi mina tapo pikta-Tu dingai kaip į vandenį.

-Aš...-sumurmėjau ir nuleidau galvą

-Alicia,galėjai bent atsisveikint.-atsiduso

-Atsiprašau.-tyliau tariau

-Tau pasisekė,Rayn.-tarė ir pažvelgė į brolį-Bet tik šįsyk.Iki pasimatymo,princese.

Jis su savo draugais išėjo,o aš vis dar negalėjau suvokt kas vyksta.Jeigu jis čia,tai ir kiti čia.

-Tu su juo neatsisveikinai?-Ry priėjęs paklausė

-Man reikia eit.-sušnabždėjau ir greitai praėjau pro juos-Atsiprašau...

-Alicia.-Rayn suėmęs už rankos sustabdė-Kas vyksta?

-Tai nebesvarbu,Rayn.-sumurmėjau-Tai jau praeitį.

Ir greitai nubėgau į mokyklą.Jaučiau kaip ašaros leidosi skruostais.Kodėl jis čia?Įžengusi į klasę atsisėdau prie lango ir stebėjau lašelius kurie riedėjo stiklu.Jei tai pasikartos,aš neatsilaikysiu.Vieną kartą tai jau nutiko,tai gali nutikt ir dar kartą.

-Hey,Ali.-prie manęs atsisėdo vaikinas

-Tyler?-sutrikus pažvelgiau į jį

-Kodėl tu verki?-susiraukė

-Nesijaudink.-šyptelėjau ir nusivaliau ašaras-Ką tu čia veiki?

-Apsimetu kad mokausi.-nusijuokė

-O tu ne...

-Aš vienais metais jaunesnis už Rayn.-ir galvą padėjo ant suolo

-Bet čia dešimta klasė...

-Likau antriems metams.-nusijuokė

-Neblogai.-šyptelėjau ir susikaupiau

Po kelių pamokų visi pradėjo eiti link valgyklos.Įžengiau į ją ir prieš mane atsirado blondinė su savo draugėmis.

-Kodėl tu taip dažnai triniesi su Rayn draugais.?-sušnypštė

-Aš...-nusleidusi galvą stebėjau grindis

-Šiūkšlė.-praėjusi stipriai pastūmė ir atsitrenkiau į sieną-Tau čia vietos nėra.

Suinksčiau nuo skausmo nugaroje.Atsidusau ir patraukiau link Mell ir kitų.Sutikau juodaplaukio ir rudaplaukio žvilgsnius.Velnes,jeigu jie matė,man galas.

-Kur taip ilgai užtrukai?-Mell paklausė kai atsisėdau šalia

-Buvau tualete.-sumurmėjau 

Abu vaikinai persimetė žvilgsniais ir keistai pažvelgė į mane.

-Paėmiau tau valgyt.-šyptelėjo Ry

-Nenoriu.-ir pažvelgiau pro langą

-Alicia...-atsiduso Rayn

-Aš žinau,kad tai blogai.-pažvelgiau į jį-Bet aš negaliu savęs priverst valgyt.Man bus tik blogiau ir tu tai žinai.

Pakilusi iš savo vietos išėjau iš ten.Kodėl jis negali suprast,kad tai nėra lengva?Kartais norėtūsi pabūt juo.Jis bent moka paslėpt skausmą,o aš tam per silpna.

"Mellany"

-Kas jai iš vis nutiko?-paklausiau kai visi stebėjome ją išeinančią

-Kai ji bus pasiruošusi,pati papasakos.-Ry atsiduso ir atsisuko į mus-Ir tai nieko gero.

-Ji panaši į šitus du.-parodžiau į du tamsiaplaukius priekį mūsų-Tik ji bent šiek tiek kalba.

-Nelygink mūsų su ja.-sumurmėjo rudaplaukis

-Atsiprašau,ar aš ką tik girdėjau asilą?-psimečiau nustebusia-Nes kiek pamenu,asilai nekalba.

-Prikąsk liežuvį,kol dar tokį turi.-juodaplaukis sumurmėjo ir pažvelgė pro langą

-Oh,ir dar vienas!-sarkastiškai sušukau

-Mellany...-El sumurmėjo-Prašau neerzink jų...Paskui labai sunku būna klausyt kaip aisilai rėkauja.

Ir abi nusijuokusios sumušėm kumščiais.Tamsiaplaukiai tik kažką sumurmėjo ir pakilo iš savo vietų.Kodėl čia visi tokie užsidarę savyje?

"Alicia"

Po pamokų išėjau iš mokyklos.Audra.Kokia palaima,kad oras supranta mano nuotaiką.Pradėjau eit link išėjimo ir tik dabar pastebėjau jau matytą mašiną.O ne...Greitai pajudėjusi link ten ir išgirdau riksmus.

-Šį kartą tavęs jau neišgelbės.-Toby balsas-Atimsiu po vieną.Taip bus įdomiau.

-Toby?-sutrikus pažvelgiau į jį 

-Alicia.-nusišypsojo ir pažvelgė į vaikiną prie jo-Leisk aš pabaigsius reikalus ir mes pasikalbėsim.

-Mes neturim apie ką kalbėt.-sumurmėjau-Paleisk jį.

-Vis dar ta geroji,Alicia.-nusijuokė

Jis trenkė blondinui ir tik dabar pamačiau kas jis.

-Toby,tiesiog paleisk jį.-tyliai tariau-Prašau.

-Kai aš prašiau tavęs manęs nepalikti,tu manęs neklausei,Alicia.-piktai tarė ir pažvelgė į mane

-Aš atsiprašau.-nuleidusi galvą tariau-Tiesiog turėjau išvykt.

-Galėjai bent atsisveikint.-suurzgė

-Atsiprašau.-ir prikandau virpančią lūpą

-Dabar jie visi atsiims už tavo klaidas,Alicia.-nusišypsojo-Jie visi kentės ir kalta dėl to būsi tu.

Jis dar kartą trenkė vaikinui ir nesustojo.Ašaros ritosi skruostais ir vaizdas liejosi.Jis trenkė jam tokį smūgį,nuo kurio jis nukrito ant žemės.Greitai pribėgau prie jo ir atsiklaupiau.

-Aš atsiprašau.-sušnabždėjau-Labai atsiprašau.

Staiga vienas iš Toby draugų priėjo prie manęs ir suėmė už liemens bei patraukė nuo klūpinčio vaikino.Jis jau norėjo stotis bet sulaukė smūgio iš Toby.

-Toby,nustok!-sušukau ir mano riksmas susiliejo su griaustiniu,o ašaros su lietumi-Prašau!

Tačiau jis manęs neklausė.Kiek vienas smūgis buvo vis stipresnis ir aš mačiau,kad vaikinas jau buvo beveik be sąmonės.Sukaupus visas jėgas nustūmiau vaikiną nuo savęs ir greitai pradėjau bėgt prie Cole.

Toby stipriai užsimojo jam trenkti,bet greitai atsistojau prieš jį.Pajaučiau kaip visas kūnas nutirpo ir tada tamsa.

AngelWhere stories live. Discover now