2.11

293 28 5
                                    

"Zoe"

Mona viską ką laikė rankose išmetė.Greitai pasileido prie merginos ir pribėgusi apkabino.Abi apsikabinusios verkė.Jos suklupo,tikriausiai dėl Alicios žaizdos.

-Aš atsiprašau,Mona.-Alicia sukūkčiojo-Tu net neįsivaizduoji,kaip aš apgailestauju.

-Daugiau niekada manęs nepalik.-Mona sumurmėjo jai į kaklą-Aš taip išsigandau kai tu dingai.Tada sužinojau,kad tu išvykai su Rayn.Aš buvau tokia įskaudinta...

-Aš tikrai atsiprašau,Mona.-Alicia atsitraukė ir pažvelgė į ją ašarotom akim-Aš viską papasakosiu kodėl taip pasielgiau tik prašau,dinkime iš čia.

Tada jos atsitraukė viena nuo kitos ir atsistojo.Alicia pažvelgė į mus ir sustojo ties Rayn.Kelis kartus sumirksėjo,bandydama paslėpti ašaras ir nuleido galvą.Rayn priėjo prie jos ir apkabino.

-Tu ir vėl pabėgai...Niekam ne pranešus.-sumurmėjo jai į plaukus

-Tai buvo tavo noras.-ji tai pat sumurmėjo

-Išsiaiškinkime viską namuose.-Rayn atsitraukė ir pakėlė ją ant rankų-Tau reikia pagalbos.

Grįžę į namus visi sėdėjome svetainėje.Alicia gulėjo atsirėmusi į Moną su ledukais ant žaizdos.Ji išties atrodo laiminga.Mona ir ji išties panašios.Abi yra tos,kurios visada padės kitiems ir nesvarbu ar tai kainuos jų gyvybę.

-Taigi...-Mona pažvelgė į merginą-Ar papasakosi kas vyko?

Alicia keles akimirkas tylėjo ir net nemirksėjo.Iškvėpusi susikaupusį orą atsiduso.Nuleido galvą ir stebėjo rankų pirštus.

-Keliom savaitėm prieš man išvykstant..-įkvėpė ir užsimerkė-Aš ir mano tėvai vykome padėti Rayn,nes jį norėjo nužudyti dėl skolų...-atsimerkė ir pažvelgė į židinį-Mums važiuojant tėvai pradėjo kalbėti kokie mes jiems brangūs ir pradėjo prašyti pažado,kad prižiūrėsiu jus.Aš pažadėjau ir...-vėl užsimerkė-Į mus rėžėsi automobilis.Mūsų mašina kelis kartus apsivertė ir kai nukrito man pavyko ištrūkti.Norėjau padėti tėvams,bet negalėjau.-sukūkčiojo-Tada ji sprogo...Aš viską mačiau ir žinojau,kad nieko negaliu padaryt.Aš mačiau kaip jie degė,mačiau jų skausmą,bet negalėjau jo pajusti.

Nors buvau girdėjusi jau šią istoriją,tačiau dabar...Ji atrodo tokia palaužta ir sugniuždyta..

-Ali..-Mona ją apsikabino

-Bet tai ne viskas.-ji nuleido galvą ir žaidė su savo pirštais-Aš bandžiau nusižudyti.

-Ką?-Mona pažvelgė į ją nustebusi

-Tėvų mirtis man nebuvo galutinis smūgis.-tyliau tarė-Tai ką aš padariau,buvo neatleistina.

-Apie ką tu kalbi?-susiraukė Mona ir visi pažvelgė į ją susidomėją

-Praėjus kelioms dienos Rayn ir Toby nuvyko į lenktynes.Man kai kas pranešė ir aš jaučiau kad kažkas nutiks,todėl išėjau ir aš.Priėjusi pastato pradžią pamačiau kelis vyrukus kurie kalbėjo apie Ry ir Toby.Tada pro juos ėjo mergina ir jie pradėjo lysti prie jos,ji juos atstūmė ir tada jie tiesiog ją nušovė.-visi įdėmiai klausė jos-Aš ir vėl mačiau,kaip užgęsta gyvybė.Mačiau mirtį ir nieko negalėjau padaryt..

-Bet tai ne viskas,tiesa?

Mačiau kokia įsitempusi buvo Mona ir mačiau kaip Rayn laukė jos atsakymo.Jie abu jautė,kad tai ką ji pasakys bus tai kas nieko gero ne šauks.

-Tada..-ji atsiduso-Jie pradėjo kalbėti,kad nori jus abu nužudyti.Aš nebegalėjau leisti mirti dar keliems žmonėms,tuo labiau mano brangiausiems žmonėms.

-Alicia...Ką tu padarei?-Rayn akys buvo visiškai stiklinės

-Prie jų priėjau aš.-pažvelgė į Rayn ir truputį šyptelėjo-Aš pasakiau,kad tai pat esu Willson.Juos tai sudomino.

-Ką.Tu.Padarei?-Rayn lėtai priėjo prie jos

-Aš jiems atidaviau save,išgelbėdama jus.

Kambaryje stojo tyla.Mačiau kokie nustebę buvo visi aplinkui.Jie negalėjo patikėti jos žodžiais.Mačiau,kad ji nesigaili tai ką padarė.Rayn jau norėjo pratrūkti,bet ji atsistojusi uždengė jam burną.

-Tai dar ne viskas.-sumurmėjo-Po to kai jie pasinaudojo manim nustojau valgyt,pradėjau pjaustytis,mokykloj visi mane žalojo,bet aš nejaučiau nieko.Šlykstėjausi savim ir viskas ko norėjau tai buvo mirtis.-jos skruostais vėl pradėjo ristis ašaros-Vieną dieną grįžau namo,jaučiausi labai prastai.Tada pajutau skausmą...Visame kūne.Pažvelgiau į rankas ir mačiau tik kraują.Visur aplink save mačiau tik suknistą kraują.-garsiau tarė ir sukūkčiojo-Aš..

-Alicia,kas tada nutiko?-paklausiau ir mačiau kaip stipriai ji kankinosi

-Aš praradau kūdikį...Aš buvau nėščia ir suknistai nužudžiau jį...

***

AngelWhere stories live. Discover now