*17*

296 23 3
                                    

"Mellany"

-Rayn!

Ašaros ritosi skruostais.Bėgau mokyklos koridoriumi ir nors visi stebėjo mane man tai nerūpėjo.Niekas nedrįso net nusijuokti iš to kad verkia viena stipriausių mokyklos merginų.

-Rayn!-man riksmas šį kartą buvo garsesnis

-Mellany?-visi draugai pradėjo bėgti link manęs

-Rayn...-sušnibždėjau ir suklupau-Ji...Jos...

-Kas?-Cole atsiklaupė šalia

-Rayn...-šalia atsirado apsiverkusi Eleanor

-Kas vyksta?-iš jo balso buvo galima suprasti kad jis išsigando

-A...Alicia..-sukūkčiojau

-Kas jai?-jo balsas kilo ir virpėjo

-Radom kraujo pėdsakų.-El tyliai tarė-Ją sumušė Karen ir jos pakalikės.

-Aš tai sutvarkysiu.-Nathan pro sukąstus dantis tarė ir apsisuko-Užmušiu...

Sunku patikėti jog jis toks įsiutęs.Tačiau puikiai jį suprantu.Ji jam per daug padėjo.Ji visiems per daug padėjo.Ji per mus visus kenčia per daug.Ir mes nieko dėl to negalime padaryti.Skaudu matyti kaip ji kenčia.

Visi greitai išbėgo pro duris.Prasidėjo paieškos.Jie kelis kartus ištyrė vietą kur ji buvo.Sužiūrėjo kiek vieną kraujo lašiuką,kiek vieną pėdsaką.Jie visi buvo perpildyti pykčio ir iššgąsčio.Bet kas nebūtų...Nors ir tikiuosi kad ji yra gyva,negaliu išmest iš galvos tos minties jog ji pasidavė mirties jausmui.

Aš nenoriu prarasti žmogaus,kuris įrodė kad šiame žiauriame pasaulyje yra bent kruopelytė gėrio.Ir ji yra ta kruopelytė.Ji yra tas gėris,kurio savo gyvenime nemačiau.Ir aš nenoriu to gėrio prarast.Nebenoriu matyti kaip miršta dar daugiau artimų draugų,kurie man suteikė vilties,vilties vėl būti ta mergina,kuri atleidžia kitiems.Kuri nepuls į neviltį ir pyktį.Aš to nenoriu.

Aš rasiu tave Alicia Willson.

"Nathan"

Įžengiau į kabinetą kur visi mane pasitiko sutrikusiais žvilgsniais.Nužvelgiau visus čia esančius ir išvydau ją.Merginą per kurią visa tai ir vyksta.

-Ponaiti,tai ne jūsų klasė.-tačiau man buvo vienodai

Praėjau pro ją ir atsistojau prie blondinės stalo.Pyktis buvo toks didelis,kad atrodė net bėga per kraštus.Ji išsigandusi pažvelgė tiesiai į akis.

-Tu.-ir rankom įsirėmiau į stalą-Prakeikta,kale.

-Ką?-išsigandusi sušnibždėjo

-Nathan!-mokytoja sušuko-Kviečiu direktorių!

-Visa tai per tave.-suurzgiau-Ji nuo pat pirmos dienos kai čia atvyko kenčia per tave.

-Apie ką tu kalbi?-pasimuistė

-Alicia.-ir kumščiu trenkia į stalą-Ji tai padarė per tave!Tu ją privedei prie to!Ir man mažiausiai rūpi kas tu tokia.Tu už tai atsiimsi.

Ir čiupes jai už kaklo išvilkau iš suolo.Klasėje pasigirdo merginų klyksmai.Ji pradėjo spardytis ir nagais draskyti man rankas.Įrėmiau ją į sieną ir stipriau suspaudžiau kaklą.

-Ar bent nutuoki kokia tu beširdė kalė esi?!-sušukau-Nuo kada tyčiotis iš jaunesnių yra normalu?!Nuo kada gali skriausti tuos kurie ir taip kenčia?!Nuo kada tu gali jiems aiškinti,kada jiems žaloti save ir kada ne?!-ji bandė kažką sakyti bet sunkiai sakėsi-Ji tai padarė per tave.

Paleides ją atsitraukiau.

-Aš išmokau savo pamoką.-sumurmėjau-Tu mirsi ne nuo mano rankos.Tu mirsi nuo sąžinės graužaties.Ji tave suės iš vidaus,kaip tu suėdei ją.Verksi kruvinom ašarom,Karen.Verksi už tai ką padarei.

-Ką aš padariau?-susiėmusi už kaklo tyliai paklausė

-Tu pražudei ją...-sukandau dantis-Tu pražudei Alicia Willson.

"Eleanor"

Ieškojome visur tačiau jos niekur nėra.Jeigu ji iš tiesų nusižudė?Aš negaliu įsivaizduoti Rayn be jos.Nors tiesa viską keičia tačiau Rayn tai nerūpi.Jam rūpi tik pasirūpinti ir apsaugoti ją.Bet jai ji gyva,tiesa bus atskleista.

Nusileidau nuo aukšto skardžio ir pažvelgiau į vandenį.Pastebėjau kad vanduo nėra tokios spalvos kaip visada.Jis rausvas.Nubėgau pasroviui.Staiga greitai sustojau vietoj.Jaučiau kaip visas vaizdas dreba nuo vaizdo prieš akis.

-Rayn!-mano klyksmas buvo be galo garsus-Ne...Prašau ne..

"Rayn"

Išgirdę El žodžius greitai visi nusileidome skardžiu žemyn.Nubėgome pasroviui ir pamatėme klūpinčią Eleanor.Ji sukūkčiojo.Bijojau prieiti prie jos.Bijojau pamatyti tai ką galiu išvysti.

Ji atsistojo ir atsisuko į mus.Ji buvo paskendusi ašarose.Pasitraukė į šoną ir nuleidau žvilgsnį šalia jos.Pribėgęs prie gulinčios merginos suklupau šalia.Ašaros jau riedėjo skruostais.Po garsių sirenų nieko daugiau nebegirdėjau.Priliečiau jos kruvinas rankas ir sukūkčiojau.

-Atsiprašau.-sušnibždėjau-Atsiprašau Alicia...

AngelWhere stories live. Discover now