"Alicia"
-Aš..Atsiprašau,Lee.-ji sušnibždėjo
Vaikinas nenustojo stebėti manęs.Man jis labai kažką priminė,bet nežinau ką.Pasiėmiau kuprinę ir pažvelgiau į grupelę priešais mane.
-Užaukit vieną kartą.
Ir apsisukusi išėjau.Sėdėjau paskutinėje pamokoje ir klausiau ką kalba mokytoja.
-Alicia,koks atsakymas?-susiraukus paklausė
-Kai užduosit klausimą,pasakysiu atsakymą.-sumurmėjau ir pažvelgiau pro langą
-Tu tikrai įžūli.-tarė blondinė priekį manęs-Aš Zoe.
-Man nerūpi.-sumurmėjau
-Auč.-nusijuokė-Bet aš vistiek pralaušiu tą ledą.
-Sėkmės.
Suskambėjus skambučiui susirinkau daiktus ir išėjau.Kai tik įžengiau į lauką mane pasitiko ta pati mergina kuri apliejo ten tą...Lee ar koks jis.Ji piktai stebėjo mane ir tiesiog jau per gerai tokias kaip ji žinau.
-Tokios žiurkės kaip tu mums nereikia.-sušnypštė
-Smagu girdėti.-sumurmėjau ir praėjau pro ją
-Kai kažkas su tavim kalba,turi žiūrėti į juos!-suspigo
-Mhm.-sumurmėjau ir toliau ėjau
-Kalė.-suurzgė
Pavarčiau akis ir patraukiau namų link.Ir ar aš nors vienoj mokykloj galėsiu mokytis normaliai..?Grįžau namo ir kiek supratau likau viena.Priėjusi šaldytuvą pasiėmiau obuolį ir užlipau į savo kambarį.Man reik čia padirbėti.
Po kelių valandų viskas buvo suruošta.Vieną spintelę nustūmiau į vonią ir sudėjau joje visus reikmenis.Tai pat išsikroviau ką reikėjo ir pasiruošiau namų darbus.Susiruošus viską rytojui įsijungiau kompiuterį ir atsiguliau ant lovos.Įsijungiau ir pažiūrėjau pora filmų.
Išlipau iš lovos ir išėjus iš kambario nusileidau laiptais žemyn.Įžengiau į virtuvę ir priėjus prie šaldytuvo pasiėmiau buteliuką vandens.Uždariau šaldytuvą ir apsisukus sutikau Zoe.Man ji išties primena Zoe su kuria kažkada buvom atostogų.Ji sutrikus ir susiraukus pažvelgė į mane.
-Ką čia veiki?-susiraukus paklausė
Praėjau pro ją ir pradėjau eit link laiptų.
-Kurio kalė esi?Geo ar Lee?-pašaipiai paklausė
Lee?Aš tą vardą jau girdėjau.Tiesa tas vaikinas valgykloje.Tikriausiai jis yra antras brolis.
-Graudu.-sumurmėjau ir jau pradėjau lipt laiptais
-Jezz,kas su tavim blogai?!-pakėlusi balsą paklausė-Aš stengiuosi būti draugiška.
-Ir kas iš to?-pavarčius akis tariau-Tiesiog negaišk laiko.
-Kas čia vyksta?-ir štai pasirodė Geo
-Ji tikra kalė,ką ji čia veikia?-ji susiraukė
-Tau turėtų mažiausiai rūpėti ką aš čia veikiu.-šyptelėjau
-Žmonės,gal galit tyliau?-ir štai Lee-Oh,tu.
-Ką ji čia veikia?-susiraukus pažvelgė į ją-Prašau nesakykit,jog ji jūsų kalė.Ji per daug įžūli.
-Ji mūsų sesuo.-Geo sumurmėjo
-Huh?-ji pažvelgė į mane ir tada į juos-Na,šūdas.
-Mhm.-sumurmėjau ir jau ketinau eit
-Atsiprašau.-blondinė tarė-Nežinojau kad tu jų sesuo.
-Būtent todėl man ir nereikia draugų.-sumurmėjau
-Huh?
-Koks skirtumas kas aš esu?-piktai pažvelgiau į ją-Aš žmogus kaip ir visi kiti.Tai kieno sesuo esu niekam nerūpi.Nei jiems,nei man.
-Wow.Tu tikrai turi nekokią nuomonę apie visus.-susiraukus tarė
-Aš jokių nuomonių nedarau.Aš turiu akis ir matau.
-Jei tau taip čia nepatinka,tai kokio velnio tu čia?
-Jei vienas asilas būtų leidęs man ramiai numirt,manęs čia nebūtų.-pavarčiau akis-Tad kaltink jį,ne mane.
-Tu bandei nusižudyt?!-suriko
-Aš ką tik aiškiai pasakiau tai.-pavarčiau akis
-Ką tu sau galvoji?!-sušuko
Pavarčiau akis ir jau norėjau eit,bet į čia atėjo vaikinas.Labai matytas vaikinas.
-Ko jūs čia visi rėkaujat?-susiraukęs paklausė
Kai galvojau jog blogiau negali būt...Viskas tapo katastrofiška.Vaikinais pažvelgė į mane ir sumirksėjo.Tada jo veidą papuošė plati šypsena.
-Labas,princese.
****
YOU ARE READING
Angel
FanfictionJi parodė ką reiškia "Angelas". --------- Mirti ar gyventi?Tai buvo jos klausimas ir ji gavo savo atsakymą. ---------