CIEKAWOSTKI

610 32 14
                                    

Witam po bardzo długiej przerwie! Nie chce was zanudzać powodami dlaczego nie pisałam, więc od razu przejdę do ciekawostek!^^

1.To może zacznę od tytułu. Pewnie zauważyliście, że nazwy moich opowieści są trochę niecodzienne(żeby nie powiedzieć dziwne). Głownie dlatego, że mają was skłonić do rozmyślania nad ich sensem. Brzmi to skomplikowanie,ale już tłumacze. Weźmy sobie moje ostatnie dzieło „Czy warto?", zastanawiałaś/eś czemu tak je nazwałam? Pewnie nie,ale i tak ci powiem. ;) Dotyczy to sprawy smoków. Czy warto znów walczyć z ich złą opinią? Udowodnić, że ludzie się mylą.-Oto z czym męczył się Czkawka w tej opowieści.My znając tok wydarzeń wiemy, że było warto.

2.Bohaterowie:

Lumi- przyznam się bez bicia, że jest moją ulubioną postacią, którą wprowadziłam w tym opowiadaniu. Z tego co pisaliście, zauważyłam, że wam też przypadła do gustu (co bardzo mnie cieszy). Jej imię oznacza „płatek śniegu" (po Fińsku), moim zdaniem bardzo do niej pasuje. Jest bardzo sympatyczna, stara się cieszyć każdą chwilą, a jej ciekawość nie zna granic. Jeśli chodzi o relacje z innymi to tak:

-Jest bardzo zżyta z ojcem i bratem (co widać).

-Nie ma koleżanek w swoim wieku, jej jedyną przyjaciółką jest Armo (jej opiekunka).

-Była bita przez Valhe. Dlaczego? Pomijając fakt, że oprawca był niezrównoważony i wyżywał się nawet na swoich najbliższych (np. Armo). Wkurzała go swoimi mądrościami, stąd to zdanie:

Dzieci powinny siedzieć cicho i nie przeszkadzać."

Przejdźmy teraz do tego skąd wzięłam pomysł na stworzenie tej postaci. W pierwszych koncepcjach opowieści nie było Lumi. Dopiero gdy musiałam pójść przyprowadzić moją siostrę z przedszkola, uświadomiłam sobie, że taka osóbka jest wprost idealna. Na szczęście się nie myliłam^^

Armo-To 17-letnia córka Valhe(adoptowana). Jej ojciec znęcał się nad nią od maleńkości, dlatego jest jej trudno zaufać jakiemukolwiek mężczyźnie. Jest zakochana w synu wodza Arvokasie. Jej imię oznacza „łaska",czemu ją tak nazwali? Dowiecie się niedługo. Swoje przypuszczenia piszcie w kom ;).

Arvokas-Jest interesującą postacią, odważny i porywczy. Broni tego w co wierzy i stara się chronić innych. Jednak jego matka uważa, że nie jest gotowy na wodzowanie. Zadajmy sobie pytanie czy naszym zdaniem jest godny do zostania wodzem? Jego imię oznacza „być godnym", więc sądzę, że odpowiedzieliśmy sobie na wcześniejsze pytanie xD.

Johtaj-Przez większość mojego opowiadania był „martwy", ale mimo to wzbudzał uwagę. Jego imię oznacza „wódz" (niezbyt twórcze).Widoczne jest jego przywiązanie do rodziny i wioski, której w końcu jest przywódcą. Był jednym z najlepszych przyjaciół Stoicka.

Valhe-Imię tej postaci idealnie określa jego rolę w tej historii. Mianowicie oznacza „kłamstwo". Nie będę się długo rozpisywać na temat tego bohatera, bo za nim nie przepadam.

AhneVaras-podstawą do stworzenia tej postaci był Sugō Nobuyuki z SAO (jedyne anime jakie obejrzałam, serdecznie polecam). Pierwszy raz pojawia się w rozdziale „potrzeba", to słowo jest bardzo związane z jego życiem. Mianowicie, ciągle prześladuje go potrzeba posiadania piękna, jest zniewolony tą żądzą. On nie pragnie Astrid bo potrzebuje miłości, dla niego jedynym jej atutem jest piękno. Chce ją mieć tylko po to, by móc ja postawić obok innych świecidełek. Jego imię i nazwisko oznaczają „chciwy złodziej".

3.Różne inne

-Permafrost-nazwę tej wyspy tłumaczy się na „zmarzlina", co wyjaśnia tytuł rozdziału, kiedy to bohaterowie się na nią udają.

-Jest taki fragment „Teraz przyglądała się Astrid, obwąchiwała ją z każdej strony. Widząc, że smoczyca zamierza się do niej zbliżyć, stanąłem przed ukochaną. (...)". Smok wyczuł, że nasza As jest w ciąży, dlatego też inaczej ją postrzegał.

-Pomysł na te opowieść wpadł mi do głowy, gdy wychodziłam z domu i powiał mega zimny wiatr.

-Gdy jeźdźcy znajdują Lumi, ona ostatkami sił wypowiada słowa„Błagam...Nie zostawiaj mnie...".Kierowała je do swojego Ojca.

-Armoi Arvokas ukrywają to, że są razem.

To były wszystkie zawiłości dotyczące Czy warto?. Chętnie przeczytam wasze opinie o moich wypocinach. Interesuje mnie co wam się najbardziej podobało w całej tej książce. Mam małą prośbę do was. Planuje napisać dwa dodatkowe os-y, jeden o Armo i Arokasie, a drugi 10 lat później po wydarzeniach  z Permafrost. Od was zależy, który ukaże się pierwszy. Wspomnę jedynie, że w tym pierwszym dowiecie się więcej o Armo i jej przeszłości, poznacie również powód ukrywania jej związku. Drugie opowiadanie pokaże nam, jak 10 lat później radzi sobie Hiccstrid i możliwe, że na Berk wpadnie ktoś z Permafrost. By zagłosować wystarczy tylko napisać w komentarzu 1, albo 2. Dziękuje wam za każdą odsłonę, gwiazdkę i komentarz. Do zobaczenia niedługo.

Hoffianna

Hoffianna

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Czy warto?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz