2.Félelem

132 27 3
                                    

Sziszi békésen aludt mikor a konyhában valami rosszul sült el és kigyulladt. Ő ebből nem észlelt semmit a többi lakó is csak akkor vette észre mikor már elterjedt a tűz. Sziszi felébredt arra, hogy nehezen bírja venni a levegőt, körülnézet a füsttől alig látott valamit. Elkezdte kiabálni amennyire csak tudta keresztanyja nevét.. Éreztem a fájdalmat.. Elért az ajtóhoz és próbálta kinyitni, sikerült neki a lángok pedig belobbantak Sziszit magukkal nyelve.. A lakók hívták a tűzoltókat ők pedig sietve mentek ki majdnem egyszerre ért oda Anna is Sziszi keresztanyja. Elkezdett kiabálni, hogy ne, nem lehet bent van a keresztlányom neee.. Sírva futott az ajtó felé, de egy tűzoltó visszafogta, és azt mondta neki: nyugodjon meg azonnal kihozzák, hányadik emelet? Mondta hogy a 6. majd a szemébe nézett könnyes szemekkel és azt mondta: kérem mentse meg! Megérkezett a mentő és a rendőrautó is. A tűzoltók futottak felfelé majd betörtek a házba egyértelművé vált, hogy onnan indult az egész, a tűzoltó elkezdett kiabálni: van itt valaki?! Hahó?! Majd ahogy járták a szobákat és az egyikben észrevett a szőnyegen egy kisgyerek alakot odament ráterített egy takarót felkapta és elkezdett vele kifelé sietni közben szólongatta,nem reagált. Mire leért Anna már szólt a nővéréjééknek, hogy baj van siessenek ide. Ott áltak lent mind és sírtak aggódtak majd amint észrevették a tűzoltót szaladtak felé majd az apuka kivette a karjából és kiabálni kezdett Istenem a kislányom NE! Letette a földre és kitakarta, megégett, élettelen testét nézték, édesanyja arcát kezdte simogatni és mondogatni kezdte nevét Sziszi kicsim kérlek ne, majd magához ölelte..nem hagyhatsz itt kicsikém és zokogott, mindenki sírt Anna a kisfiút ölelte magához és mondogatta: ne sírj kicsikém, nyugalom. Éreztem az összes kínt és fájdalmat..úgy éreztem én is meghalok a kíntól. Majd feleszméltem..

LátomásWhere stories live. Discover now