18. Újabb Kérdések

15 4 0
                                    

-Na.. szóval mit akarsz tőlem?
-Ne haragudj nem kukkolni jöttelek csak kérdezni szeretnék..
-Mondd gyorsan, fáradt vagyok én már az ilyen meglepikhez..
Milyen szemek ezek..tuti az ördögtől lopta hát őrjítőek.
-Jó mondom, de ne hesegesd az arcom előtt a kezed nem szeretem.
-Én se a kukkolókat.
-Találkoztunk mi már valahol?
-Mi?
-Egy folyosón esetleg..vagy..nem is tudom mit mondjak.
Egy kicsit fagyos lett a tekintete de legalább már nem olyan fáradt.
-Jobb lesz ha most mész, látom te is beteg vagy valamelyik osztályon. Pihenj.
-Rendben, remélem máskor komunikatívabb leszel. Pihenj te is, elég nyomott vagy.
Nyújtottam a kezemet egy barátságos kézrázásra de vagy bunkónak vélte vagy szimplán bunkó.
-Jóéjt..
Most komolyan becsukta előttem az ajtót?! Az eszem megáll tipikus.. a helyes pasik a bunkók.

Nem lehet igaz. Másfél órája csak fetrengek de nem tudok elaludni. Lassan bárányokat fogok számolgatni.

Áh.. Persze, hogy nekem jutnak mindig az ilyesztő mocsaras helyek,csodás.

 Basszus van az a tipikus rész a filmekben ami az álmokban is, mikor azt kívánod bárcsak felébrednél

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Basszus van az a tipikus rész a filmekben ami az álmokban is, mikor azt kívánod bárcsak felébrednél. Hát én megszokhattam volna már, hogy ilyenekre eszmélek. Néhányszor kerestem már a neten valami segítséget hátha abbamarad vagy befolyásolhatom. A legtöbb oldalon azt írták írjak valami naplóhoz hasonlót és akkor hátha rájövök valami magasabb dologra. Vagy megszokom..szerintem most jutottam el arra a pontra, hogy ha felébredek leírom. Na lássuk mit írjak majd. Marha hideg van, érzem, hogy pirosodik az orrom. Ha ez valóság lenne akkor biztos megfáznék ilyen lenge kórházi pizsamába. Olyan szürkületi idő van legalább is remélem a nap akar felkelni nem pedig le menni... A békák nagyon hangosan kuruttyolnak. A fák lombjai az enyhe széltől is úgy lengedeznek mint ha hurrikán készülődne. Távolban ropognak az ágak és recsegnek a fák törzsei. Állatot a békákon kívül nem hallok bár nem is szeretnék. Nagyszerű ez a fullasztó poshadt viízszag amit a mocsár áraszt. A nádas sötét szürke mint amiben egy csepp élet sincs már. És a kedvencem a ház az erdő mélyén, ez lesz a leghatásosabb része a csodás kis "látomás" naplómnak. Miért vannak olyan emberek akik ilyen helyre építenek házat? Sose értettem ha épít is horgászni vagy nyaralni és már nem kell neki miért nem adja el?! Bár ezt szerintem néhány beteg emberen kívül senki nem venné meg.. Hiába próbálok halkan közelebb menni és igen az a tervem, hogy be menjek. Most nagyon sok épeszű ember azt mondaná megy be a fene el se tudom képzelni ki az az idióta aki oda megy. Tipikus horror filmes baki. De muszáj leszek be menni legyen valami izgalmas is amiről írok majd és hát nem tudok felébredni erősebb inger hatás nélkül. De érzem, hogy olyan szerencsém lesz valami aranyos fog várni. Nem akarok sokáig ezen a szimpatikus helyen maradni, és az erdő nem igazán rémisztő meg, sok rosszabbat láttam már. Hú, de furcsa illat terjeng idebent. Olyan - olyan.. Pasis?!
-Behalok..hát mostmár mindenhol ott leszel?
-Neked is Szia. De örülök, hogy megint látlak.
-Gondolom. Na ne produkáljuk magunkat a kórházas szitu elég ciki volt így is.
-Jó ahogy akarod.
-Te miért vagy itt?
-Úgy nézek ki mint aki tudja? De sejtettem, hogy te is jönni fogsz.
-Előre szólok ha ezt meg írom és a halálom után megtalálják akkor téged nem egy Johnny Depp fog alakítani.
-Te ezeket le akarod írni?
-Valahogy át kellene látnom mi miért történik, nem?
-Nem gondolod, hogy ez nem jó ötlet? Ha ezeken fogsz gondolkodni akkor a végén bele bolondulsz. A halálod után megfilmesitett kis regényed kapcsán úgy emlegetnek majd, hogy az a nő őrült volt.
-Köszi. Legalább nem lesz unalmas.
-És most mi lesz?
-Azt hittem te tudod.. Hát te miért jöttél be ide?
-Éreztem, hogy az első dolgod lesz ide berontani mint valami bolond.
-Sziporkázol..nem gondolod, hogy egy nővel szebben is beszélhetnél?
-Majd átgondolom. Én azt mondom menjünk tovább.
-És nem félsz, hogy valami szép kis zombi ugrik be eléd a korhadt lépcsőről és eszi meg az agyadat.
-Oda dobnálak neki akkor lenne időm menekülni amíg rá jön nálad nincs mit meg enni.
-Bunkó! Menj arrébb!
Esküszöm inkább lettem volna itt egyedül mint, hogy szívja a vérem.
Várjunk. Hol van? Lefelé ment volt nem utánam föl?
-Ha meg akarsz ijeszteni szólok, hogy fekete öves vagyok és szétrúgom a segged!
Remélem bevette.
Jézusom, idefent lenne? Remélem a patkányok miatt recseg a padló.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 01, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

LátomásWhere stories live. Discover now