6.Elsőnap

83 23 6
                                    

Annyira elmélyülten gondolkoztam, hogy vajon milyen lesz az új osztályom. Találok-e barátokat, vagy itt is mindenki furának, hülyének fog nézni.. Hogy anya zökkentet ki belőle azzal, hogy az arcom előtt kalimpált.
-Itt vagyunk, hali-hahó. ~nézett rám kérdően.
Gyorsan feleszméltem, majd rá mosolyogtam.
-Mikor fogsz jönni? ~miközben kérdeztem kiszálltam a kocsiból.
-Majd hívj mikor végeztél, jó? ~Mosolygott ő is rám.
-Rendben, szia anya. ~küldtem neki egy puszit.
-Szia kicsim. ~küldött ő is nekem puszit.
Anya elhajtott én pedig elindultam a suliba. Próbáltam elő kotorni a papírjaimat, amin rajta van, hogy kit keressek, hova menjek. Pont mikor meg találtam valaki olyan erővel belém jött, hogy ki lökte a kezemből a papírokat.
-Vigyázz már te liba! ~förmedt rám egy olyan velem egy idős csaj utána tovább ment.
-Nem tehetek róla, hogy nem fér el a nagy segged! ~válaszoltam kicsit inderülten miután felálltam. Vissza fordult és úgy nézett rám, mint egy véres rongyra, majd megindult felém. Valaki be ált közénk egy szőke, nálam magasabb lány.
-Vanessza kotródj innen. ~mondta nagyon semleges hangon.
-Te ne szólj bele Kitti a kiscsajt belém kötött! ~mutatott rám.
-Ne mutogass, te jöttél belém. ~válaszoltam a hülyeségére.
-Na mi folyik itt csajok. ~kérdezi egy elég helyes, magas srác, ahogy hozzánk sétált.
-Semmi életem. ~szólal meg a picsa, majd nyom egy puszit a srác szájára.
-Baj van Kitti? ~vigyorog a megmentőmre a srác.
-Nincs Gabi, csak a csajod nem bír magával és egyből kóstolgatni kezdte az új lányt. ~mondja flegmán és azt a Vanesszát vagy kit méregeti.
-Új lány? ~majd nézz át a lány mellett rám.
-Szia ~nyújt nekem kezet.
-Bocsáss meg, hogy nem vettelek észre előbb, Gabi vagyok. ~Majd megrázta a kezem.
-Szia, semmi gond az én nevem Detti. ~mondta mosolyogva csak, hogy idegesitsem a csajt. Majd szembe fordult velem a megmentőm és nyújtotta nekem kezét, mire én is oda nyújtottam neki az enyémet.
-Szia Detti, és Kitti vagyok amúgy. Hallottam, hogy jössz. A mi osztályunkba fogsz járni. ~mondta nagy mosollyal és maga után húzott. Be mentünk egy egész normális terembe ahol még úgy kb:. 12-en lehetnek.
-Sziasztok. ~köszönt hangosan Kitti.
-Sziasztok! ~köszöntem én is. Néhány ember vissza köszönt és örültem, hogy ennyit legalább kapok. Nem vártam éljenzést de azért legalább annyit, hogy "ki a fene vagy te? " . Kitti le ültetett magam mellé egy padba. Miután elhangzott a csengő egy nagyon fiatalos tanár jött be az ajtón. Letette a táskáját és a telefonját a tanári asztalra, majd fel nézett ránk és rendet parancsolt.
-Osztály vigyázz! ~komoly volt még is aranyos ahogy mondta. Majd az ajtóhoz kapta a fejét, mert kopogtak.
-Jöhet! ~kiabált kifelé. Majd az a csodálatos lány jött be rajta a barátjával.
-Elnézért kérünk a késésért Mr. Patrik. ~mondták szinkronban.
-Azonnal menjenek a helyükre és erről a késésekről szokjanak le! ~miután kimondta az asztalhoz sétált egy lapra nézett, majd a termet kezdte fürkészni. Rám nézett látszólag engem kerestek szemei, mert elmosolyodott és ki egyenesedett.
-Új osztálytársat köszönhetünk köreinkben. ~nézett körbe gondolom a többiek reakcióját figyelte.
-Detti ha meg kérhetlek ki jönnél és el mondanál magadról egy pár dolgot? ~hívott kifelé kezeivel miközben mondta. Kisétáltam és körbe néztem, azzal szembesültem, a fiúk többségben vannak.
-Sziasztok, a nevem Detti. Tokajból költöztem ide a családommal. Egy öcsém van. Körülbelül ennyi. ~néztem a tanárra várva mit reagál.
-Osztály, kérdés? ~nézett körbe.
-Hány éves vagy? ~kérdezte Emese.
-17 éves vagyok. ~mosolyogtam rá.
-És van barátod? ~kérdezte Gabi vigyorogva a fiúkkal össze nézve. Mire Vanessza hátra fordult és a padjára csapott.
-Nyugi baby csak viccelek. ~suttogta neki és rá kacsintott.
-Nincs. ~válaszoltam egyhangúan, majd Mr. Patrikra néztem hogy mikor bólint, hogy mehetek a helyemre.
-Rendben, menj a helyedre.
A nap egész gyorsan telt szinte minden órán be kellett mutatkoznom. Szünetekben pedig Kitti körbe mutatta az egész sulit.
Megadta a telószámát, a lakcímét, hogy ha kell valami segítség vagy beszélgetnék, akkor keressem meg nyugodtan, majd be jelölt facebookon. A nap végén felhívtam anyát hogy jöhet értem és a suli előtt vártam rá. Mikor haza értem nagyon meglepődtem...

LátomásWhere stories live. Discover now