Telt az idő anyáék is elmentek. A lábam egyre jobban volt így lekísértem őket. Kikapcsolódás volt számomra, hogy anyáékkal lehettem mert nem gondoltam semmi másra. Emese millió meg egyszer bocsánatot kért de mikor mondtam neki, hogy nem az ő hibája én döntöttem így akkor beszámolt arról neki milyen jó éjszakája volt. Örülök a boldogságának, maradjon így.
Éppen sétáltam felfelé a másodikra mikor egy ismerős hang ütötte meg a fülemet. Besétáltam lassan a folyosóra kicsit körülnézni. Az a fiú állt a folyosón és telefonált az ablakon kifelé bámulva. Néha kedvesen beszélt néha felemelte a hangját.
-Nem, hányszor mondjam, hogy nem fogok meghalni! Unom már, hogy nem figyelsz rám.
Hogy micsoda? Meghalni? Nem azt mondta, hogy itt dolgozik?!
-Jól van ne haragudj de néha úgy kihozol a sodromból. Tudom az én hibám és ne haragudj tényleg.
Úgy láttam készül megfordulni így gyorsan visszább trappoltam nehogy meglásson.
-Igen. Igen. Igen eszek is rendesen. Jól van majd beszélünk... Én is. Szia
Kinyomta a telefont és dühében dobbantott egyet papucsában de inkább egy kisgyerekre hasonlított aki azért hisztizik, mert nem kapta meg az ajándékát. Aranyos, de akkor most itt dolgozik vagy sem, lehet, hogy beteg?
Besétált az egyik szobába én pedig előmerészkedtem. Egy nővér sétált be az osztályra odalépkedtem hozzá és megkérdeztem, hogy itt milyen betegek vannak? Azt mondta itt szív, tüdő és agy betegséggel küzdő betegek vannak. Aztán kedvesen elküldött pihenni mert ott vizit volt. Este felé nem bírtam aludni mert még mindig az a fiú járt a fejemben. Lesétáltam és megálltam az ajtó előtt bemenjek, ne menjek? Mindegy mit veszíthetek. Bekopogtam halkan és csak egy bácsit láttam aki aludt az egyik ágyba bújva. Zörgést hallottam, és becsuktam magam mögött az ajtót de nem kintről hanem bentről jött a hang. Kilépett a srác a valószínű fürdőszobaként szolgált szobából és mikor elemelte a törölközőt az arca elől hátralépett párat és nagyon meglepett arcot vágott. Jaj.. El is felejtkeztem magamról.. Ez de ciki most azt se tudom hova nézzek egy ismeretlen félmeztelen srácra ráhoztam a frászt a kíváncsiságom miatt..
-Mi a francot keresel itt?
-Én..ő
-Fordulj már el!
-Igen.. Bocsánat.
Jaj de kínos.. Most mit csináljak. Elmenjek vagy kérdezzek rá ki ő és találkoztunk-e már?Sajnálom, hogy ilyen ritkán teszek fel új részt de nem is igazán jeleztek vissza, hogy érdekel. De persze nem akadály csak jó lenne. 😘⭐
YOU ARE READING
Látomás
Random/Saját,ne lopd! /Nem minden rész tartalmaz ilyesztő részletet. "Egy lányról szól akit látomások és külön féle lények kisértenek. Szüleivel és öccsével él. El kell költöznie meg szokott városából és barátaitól. Új barátokat, ellenségeket szerez. És í...