27.Část

4.3K 392 19
                                    

Kuro

Seděl jsem na gauči se zavřenýma očima a přemýšlel. Kdy naposledy jsme byli ve škole?

Otevřel jsem oči, abych se zeptal Christina, ale hned jak jsem to udělal, setkal jsem se s křišťálově modrýma očima. Vyjekl jsem a tím Christiána pobavil."Copak štěňátko?" Zasmál se a já si uraženě založil ruce na hrudi."Nic. Jen jsem se chtěl zeptat,kdy naposledy jsme byli ve škole."

Christián se narovnal a nahodil zamyšlený výraz."Hmm...ani nevím." Pokrčil nakonec rameny a já si povzdechl."Takže dlouho."Sice jsem neměl školu rád, ale někdy jsem tam musel."No a?" Nadzvedl obočí a já vstal."To znamená, že tam zítra půjdeme."

Jen zamručel a nic neříkal, tak jsem to bral jako osobní výhru.

-----------------------------------------------------------

Díval jsem se na okno a sledoval kapku, která pomalu tekla až dolů. Za ní následovali další a než jsem se na dál, spustil se prudký déšť.

Nakonec jsem šel dolů k Christiánovi, protože v domě bylo podezřelé ticho. Už z obýváku jsem viděl světlo z televize.

Sedl jsem si vedle něho a snažil se soustředit na to, co zrovna jede za film, ale hned jak mi zakručelo v břiše jsem to vzdal a šel do kuchyně.

V lednici toho moc nebylo, tak jsem vzal 3 tři zbylá vajíčka, máslo a dal to na pánvičku."Nejsou na večer vajíčka moc těžké jídlo?" Broukl Christián a opřel se o futra.

"Jo, ale tady nic jiného není." Povzdechl jsem si a dál si ho nevšímal. Ten jen protočil očima a šel zpátky do obýváku. Když už byla hotová, dal jsem si to na talíř a odnesl ke stolu.

Namazal jsem si k tomu rohlík s máslem a pak se pustil do jídla. Pousmál jsem se a po jídle umyl talířek ve dřezu.

Najezený a spokojený jsem se vrátil za Christiánem. Ten se zase věnoval televizi. Jen jsem si povzdechl a sedl si vedle něho.

Nejdřív nereagoval, ale pak si mě přivinul k sobě. Snažil jsem se vyprostit, ale po chvíli jsem to vzdal, protože měl moc velkou sílu.

Christián se jen vítězně usmál a já ho bouchl uraženě do ramene."Au?"Řekl s úšklebkem Christián a já se ho rozhodl pro jeho hloupou reakci celou dobu ignorovat.

Strach z upíraKde žijí příběhy. Začni objevovat