30.Část

3.6K 353 132
                                    

Kuro

Měl jsem hlad, tak jsem šel rovnou do kuchyně, kde jsem si vzal z police talíř. Byl tu trochu vydýchaný vzduch, tak jsem otevřel okno, abych vyvětral.

Položil jsem talíř na linku a otočil se k oknu zády, čehož jsem později litoval.

Už jsem chtěl jít k lednici, když v tom jsem uslyšel ránu z toho, jak dopadl talíř na zem a najednou jsem měl nůž u krku. Stuhl jsem a skoro přestal dýchat.

Poznal jsem z nechutně páchnoucí kolínské svého otce a polkl. Zacpal mi pusu a než jsem se vzpamatoval, vytáhl mě oknem ven.

To už se mi nelíbilo. Začal jsem se bránit, což nebyl dobrý nápad. Řízl mě bolestivě do ruky a já vyjekl. Jeho ruka ale tlumila můj křik.

Přestal jsem se bránit a nechal se dotáhnout k autu, do kterého mě hodil. Než jsem se stačil vzpamatovat, rozjeli jsme se pryč.

Christián

Hned jsem vykoukl z okna, div jsem nespadl. Jediné, co jsem ale viděl bylo ujíždějící auto. Zavrčel jsem a hned se oknem dostal na zahradu.

Se zaťatými pěstmi jsem se koukl na trávu, na které bylo pár kapek krve. Klekl jsem si a otřel si dva prsty o zakrvácenou trávu.

Olízl jsem je a pak se rozeběhl svou upíří rychlostí směrem, kudy jeli. Bohužel se mi už ztratili z dohledu. Zavrčel jsem a už pomalým krokem šel za prachem krve, který nejdřív ve své rychlosti ani nepostřehl.

Z dálky jsem po chvíli konečně uviděl zaparkované před starou budovou. Tak tady jsou.

V jednom pokoji se svítilo,tak jsem si prokřupl prsty a trochu naštvaně si to mířil přímo k němu.

Strach z upíraKde žijí příběhy. Začni objevovat