Kuro
Byl jsem z poloviny vděčný, že se tu Christián objevil a z poloviny jsem se o něj i bál. Sice byl upír, ale i tak se mohlo stát cokoliv.
Uvědomil jsem si také, že celou dobu, kdy mě mlátil jsem myslel jen na něj. Možná proto, že jsem se s ním dost sblížil a začal ho mít i rád, ale nechtěl jsem si přiznat, že ho miluju. To bylo až moc absurdní.
Jeden pohled na Christiána mě ale dost vystrašil. Vypadal, že ho za chvíli zabije, což jsem rozhodně nechtěl vidět. Pevně ho totiž svíral pod krkem, chtěl ho uškrtit.
Zavřel jsem oči, ale to byla chyba, protože se ozvalo zaskučení. To, co mě ale nejvíc překvapilo bylo, že to byl právě Christián.
Otevřel jsem rychle oči a díky tomu, že jsem ležel pod nimi na mě dopadly dvě kapky krve. Setřel jsem si dvěma prsty krev z tváře a podíval se nahoru.
Můj dech se rázem zadrhl. Otec, který byl natisklý na zdi sebral všechny síly a popadl nůž na dopisy z otevřeného šuplíku ve stole, u kterého byli.
Než si to stihl Christián uvědomit, zabodl mu ho do boku. Jeho stiskl na otcově krku povolil a on využil šance. Odstrčil ho a nůž mu z rány vytáhl.
Chtěl ho bodnout znovu, ale já mu skočil do cesty a napřaženou ruku mu chytil. Špička nože se zastavila těsně u mého obličeje. Nasucho jsem polkl a pak ucítil kolem svého pasu dotek. Nemohl jsem si ale dovolit podívat se dolů.
Dotek najednou zmizel a mě přišlo, že kolem mě něco prosvištělo. Zase jsem se podíval do otcovy tváře, ale místo toho, aby byl naštvaný, vypadal vyjeveně. Z úst mu stekl pramínek krve a pak padl mrtev na zem.
Vyděšeně jsem couvl a všiml si stužek, které už jednou zabily kluky, kteří mě šikanovali. Na jedné z nich byla krev a ja moc dobře věděl čí, protože otcovo tričko začalo nasakovat krev z rány, kterou mu způsobily.
Najednou ale zmizely všechny za mě a pak se za mnou ozvala rána. Když jsem se otočil, uviděl jsem Christiána, který ležel v bezvědomí na zemi.
Christián
Zachránil jsem ho, ale pak jsem klesl na zem."Christiáne!"Bylo poslední, co jsem slyšel a pak nic.
ČTEŠ
Strach z upíra
Vampire(Můj první příběh) V tmavém lese,v jedné jeskyni, žije upír. Moc lidí tam nechodí, a když už, tak se nevrátí. Díky němu. Co je na něm zvláštního? Nikdo neví. Co se proto stane, když jeden kluk uteče do onoho lesa a hned za ním kluci co ho chtějí zml...