Christián
Než štěňátko stačilo projít celou zahradu a vyřádit se, byl večer a čas jít domů do postele.
Sice jsem ho odtud zprvu chtěl dostat násilím, protože odmítal jakkoli se vzdálit od zahrady, ale pak, po úmorném snažení odtáhnout ho od stromu, kterého se držel jako klíště, že mi ani má upíří síla nepomohla, jsem to vzdal a řekl mu, že tu můžeme stanovat, z čehož byl nadšený.
Zašel jsem tedy na půdu a vzal menší stan spolu s karimatkou a spacáky. Ihned jsem zavrhl možnost, že bych vzal i spacák s princeznami. Ani jsem nevěděl, že ho tu mám.
Po cestě zpátky na zahradu jsem přemýšlel také o tom, kdy naposledy jsem stanoval venku.
Kuro zatím seděl na lavičce, oči měl zavřené a vítr mu čechral vlasy. Mě v tu chvíli napadla ta jediná věc, kterou teď musím udělat. Pořádně na něj bafnout.
Nenápadně jsem se k němu přikradl a nahl se k jeho uchu."Baf..."Zašeptal jsem a on s ženským pištěním spadl do trávy pod ním. Začal jsem se tomu smát."Snad ses nelekl."
Už mi na to chtěl říct nějakou kousavou poznámku, ale já ho stačil jemně políbit a pak jsem ho obešel, zatímco on zaraženě celý rudý pozoroval svoje nohy v tureckém sedu.
Vybalil jsem stan a podíval se na něj. Jemně si dvěma prsty přejížděl po rtech a já hvízdl abych ho vytáhl z jeho myšlenek zpátky na zem.
Kuro
Přemýšlel jsem o tom polibku a pořád dokola si přehrával, že pro mě nic neznamenal. Nedokázal jsem si připustit, že se mi to líbilo, a když se oddělil svými rty od mých, že jsem ho chtěl políbit znovu.
Z mých myšlenek mě probudilo zapískání, které stoprocentně patřilo šklebícímu Christiánovi.
Povzdechl jsem si a vstal jsem, abych mu s tím stanem mohl pomoct. On totiž vypadal, že si sám neporadí.
ČTEŠ
Strach z upíra
Vampire(Můj první příběh) V tmavém lese,v jedné jeskyni, žije upír. Moc lidí tam nechodí, a když už, tak se nevrátí. Díky němu. Co je na něm zvláštního? Nikdo neví. Co se proto stane, když jeden kluk uteče do onoho lesa a hned za ním kluci co ho chtějí zml...