'Έπρεπε να έβλεπες την φάτσα σου μικρό μου. Όλα τα λεφτά.' Είπα και συνέχισα να γελάω.
'Μικρό είναι αυτο που εχεις στο βρακάκι σου.!' Είπε και σηκώθηκε γρήγορα να πάει στο δωμάτιο της. Έχει όρεξη για παιχνιδάκια η γατούλα... Ας παίξουμε !
Σηκώθηκα χαλαρός και πήγα προς το δωμάτιο της . Είχε την πλάτη της προς την πόρτα και δεν κατάλαβε πως ήμουν εκεί . Έκλεισα άι κλείδωσα την πόρτα .
Προχώρησα και την αγκάλιασα από πίσω. Την γύρισα να με κοιτάει και την έριξα στο κρεβάτι.
' Τι-τι κάνεις ?' Είπε ενώ από το βλέμμα της φαινόταν ότι έχει αγχωθεί.
'Χαχα τόσο ανυπόμονη?' της είπα με ένα πονηρό χαμόγελο.
'Ναι βρε το βρήκες!' Είπε και άρχισε να γελάει.
Εκεί που δεν το περίμενα με γύρισε και ανέβηκε επάνω μου.
'Χαχα είσαι και άγρια!Δεν στο'χα!' Της είπα ενώ αυτή γέλαγε... Γαμώτο! Αν συνεχίσει δεν την βλέπω καλά...
'Κοριτσάκι μου αν συνεχίσεις να τρίβεσαι δεν σε βλέπω καλά... Ξέρεις εκτός από sexy είμαι και αγοράκι!' Της είπα με στραβό χαμόγελο. Αυτή συνέχισε να γελάει και μου έδωσε ένα φιλί στην μύτη.
'Ναι όπως το είπες "αγοράκι"!' Είπε και είχε λιώσει από τα γελια.
'Ωραια εσυ με προκάλεσες!' Της είπα και την γύρισα ώστε να είμαι εγώ από πάνω της. Άρχισα να την φιλάω στον λαιμό και να κατεβαίνω όλο και πιο κάτω . Αυτή με τράβηξε επανω και με φίλησε σαν να μην υπάρχει αυριο !Έβαλα τα χερια χέρια μου μέσα από την μπλούζα της και της ξεκούμπωσα το σουτιέν. Και εκεί που πήγα να της βγάλω την μπλούζα κάποιος προσπάθησε να μπει στο δωμάτιο.
Η Λυδία είχε τρομάξει.
Κατέβασε γρήγορα την μπλούζα της και με κοιτούσε τρομαγμένα. Της έδωσα ένα φιλί στο στόμα και της είπα να ηρεμήσει.Πήγα στην πόρτα και ξεκλείδωσα . Δεν πρόλαβα να ανοίξω την πόρτα και ένας φουρτουνιασμένος Πάρης έπεσε κάτω. Μάλλον έσπρωχνε την πόρτα.
Εγώ άρχισα να γελάω και δεν μπορούσα να σταματήσω .Όταν ηρέμησα λίγο κοίταξα την Λυδία η οποία δεν μπορούσε να πάρει ανάσα. Πήγα κοντά της και την ρώτησα αν είναι καλά . Αυτή μου έκανε thumb-up και μου είπε:
'Τον είδες πως έπεσε ?' Και εκεί αρχίσαμε να γελάμε μαζί.
'ΡΕ ΜΑΛΑΚΈΣ ΜΗΝ ΓΕΛΆΤΕ!' Φώναξε ο Πάρης με νεύρα. Όταν ηρεμίσαμε του λέει η Λυδία:
'Με κόβεις για μαλάκα?' .ε ειρωνικό ύφος. Όταν του απάντησέ έτσι εγώ δάκρυσα από τα γέλια.
'ΕΣΥ ΒΟΥΛΟΣΤΟ! 'Της φώναξε και την πλησίαζε απειλητικά .
Τώρα να πήρα !'Εε πρόσεξε πως της μιλάς!' Του είπα.
'Γιατί ρε εσυ τι της είσαι? Αγόρι της ?'
Είπε ειρωνικά ο μπάσταρδος και γέλασε.'Οχι ρε παππούς της... Και τώρα φύγε γιατί μας διέκοψες... ' Είπα και τον έβγαλα από το δωμάτιό . Ούτε που πρόλαβε να απαντήσει. Κλείδωσα και πήγα προς την Λυδία. Εντωμεταξύ Αυτός φώναζε έξω από την πόρτα άλλα τον αγνόησα.
'Που είχαμε μείνει ?' Την ρώτησα και πήγα προς το μέρος της.
Πάρης Pov.
Λυδία θα το πληρώσεις αυτό! Με κοροϊδέψε! Μπροστά στον άλλο!
Σήμερα είναι Παρασκευή. Αύριο και μεθαύριο θα είμαι μόνος μου μαζί της. Οι "γονεις" μας θα πάμε ταξιδάκι αναψυχής. Και θα της το πουν την ώρα που θα φύγουν . Θα είμαστε μόνοι μας και θα την κάνω επιτέλους δική μου. Μετά θα την κάνω να με σέβεται... Έχω υπομονή Λυδία μου. Σε λίγες ώρες θα είσαι δική μου! 😈😈🔪
Χαλόου guys 💘
Στην φώτο ο Άλεξ με την Λυδία 😍Μου ήρθε μια ιδέα 💡 Θέλετε να πάρω συνέντευξη από τον Πάρη ?🤗
Αν ναι γράψτε μου τις ερωτήσεις που θα του κάνατε οι ίδιοι 💜Kisses 💋👄💋
ESTÁS LEYENDO
Λυδία (Readint2017 )
Chick-LitΗ Λυδία Παπαϊωάννου είναι ένα 16χρόνο κορίτσι το οποίο πριν από ένα χρόνο μετακόμισε με την μαμά της στην Ελλάδα απο Αγγλία. Η προσαρμογή της όμως δεν είναι τόσο εύκολη. Καινούριο σχολείο , νέοι φίλοι αλλά και εχθροί... Τι θα γίνει όμως όταν η μαμά...