Λυδίας POV
'Λυδιαααααά' what the h ...τι έγινε και φωνάζει έτσι πάλι.
Σηκώθηκα από το κρεβάτι απότομα , καλα γιατί γυρίζει το δωμάτιο ?Οπ .. ζαλίζομαι .. γιατί ζαλίζομαι? Πήγα να πιαστώ απο το κρεβάτι αλλά δεν πρόλαβα και προσγειώθηκα απότομα στα πλακάκια. 'Μαμά να ξέρεις εσύ φταις για όλα' είπα ψιθυριστά για να μην με ακούσει ..αλλά που τέτοια τύχη...Αυτή η γυναίκα ακούει στερεοφωνικά...Ξαφνικά η πόρτα ανοίγει απότομα και με χτυπάει στο κεφάλι , τα νεύρα μου πρωί-πρωί.'Λυδ..''Ρε μαμά , τι θες ? Έλεος με σκότωσες!'της λέω αρκετά δυνατά αλλά οταν είδα την λυπημένη έκφραση της στεναχωρίθηκα. Σηκώθηκα πάνω , την πήρα αγκαλιά και της είπα 'Συγνωμη που σου μίλησα απότομα' αυτη με φίλησε και μου είπε να κατέβω για πρωινό. Ακόμη να συνηθίσω την αλλαγή ώρας ...Πάει σχεδόν ένας χρόνος από τότε που φύγαμε από Αγγλία. Πήγα στο μπάνιο , έπλυνα το πρόσωπο και τα δόντια μου. Φόρεσα τους φακούς επαφής μου γιατι χωρις αυτους η τα γυαλια δεν βλέπω που πατάω. Μέχρι που έφτασα στο δύσκολο σημείο .Τα μαλλιά μου. Είναι μεχρι την μέση μου και δεν χτενίζονται με τίποτα. Μετά από πολλές προσπάθειες τα κατάφερα. Κατέβηκα της σκάλες και μπήκα στην κουζίνα. Όταν είδα στο τραπέζι κρέπες με Nutella έμεινα... Τις ήθελα ολες για εμένα , μου έτρεχαν τα σάλια. Έκατσα στο τραπέζι και έφαγα 4 ολόκληρες μόνη μου. Όταν τελείωσα είδα πάνω στο ψυγείο ένα χαρτάκι όπου η μαμά μου έλεγε πως θα πήγαινε σούπερ μάρκετ. Κοίταξα το τεράστιο ρολόι στον τοίχο και η ώρα ήταν μολις 8. Αποφάσισα να βγω από το σπίτι. Τόσο καιρό μένω σε αυτήν την περιοχή και δεν την ξέρω καθόλου. Πήγα στο δωμάτιο μου έβαλα ενα ψηλόμεσο τζιν σορτσάκι και μια ροζ μπλούζα. Αν και αρχές Σεπτέμβρη κάνει πολύ ζεστη. Πήρα κινητό, κλειδιά, λεφτά και εστειλα μήνυμα στην μαμά οτι θα πήγαινα βόλτα. Τότε θυμήθηκα πως έχω το παλιό μου ποδήλατο απο την Αγγλια. Πήγα στο γκαράζ το πήρα και ξεκίνησα για να εξερευνήσω την περιοχή.
KAMU SEDANG MEMBACA
Λυδία (Readint2017 )
ChickLitΗ Λυδία Παπαϊωάννου είναι ένα 16χρόνο κορίτσι το οποίο πριν από ένα χρόνο μετακόμισε με την μαμά της στην Ελλάδα απο Αγγλία. Η προσαρμογή της όμως δεν είναι τόσο εύκολη. Καινούριο σχολείο , νέοι φίλοι αλλά και εχθροί... Τι θα γίνει όμως όταν η μαμά...