'ΕΚΠΛΗΞΗΗ!!'φωνάζει μα αποτέλεσμα να γυρίσουν όλοι και να κοιτάνε εμάς.
'Ρε γιατί δεν μου το είπες ότι θα ήμαστε στο ίδιο τμήμα? ''Ήταν έκπληξη και μάντεψε ποιος με βοήθησε να το διοργανώσω?'
'Ποίος?
'Ο Άλεξ...'
Κοίταξα γύρω μου μήπως τον δω πουθενά και ήταν πίσω από κατι αλλά αγόρια και με κοιτούσε χαμογελώντας. Έτρεξα και τον πήρα αγκαλιά . Του είπα ευχαριστώ ψιθυριστά ίσα ίσα για να το ακούσει αυτός. Με φίλησε στο μάγουλο και μου είπε :
'Πρώτο μάθημα my bear...Καλή επιτυχία! ' και έφυγε μαζί με τα αγόρια.Όταν έφυγαν όλοι η Έλλη ήρθε και με ρώτησε αν ήμουν έτοιμη. Της ένευσα και ξεκινήσαμε . Γνώρισα και άλλα κορίτσια εκεί ήταν πολύ ωραία.
Όταν τελείωσε το μάθημα έφυγα μαζί με την Έλλη και περπατήσαμε μέχρι το σπίτι μου.
Μπήκα στο σπίτι μου και εκεί με περιμένε η μαμα μου .
'Χευ... πως και έφυγες νωρίς από την δουλειά?'
'Τι κάνεις αγάπη μου? Δεν έχω αλλά ραντεβού για σήμερα! Πως πήγε το μάθημα χορού? '
'Μια χαρά μαμά. Ηταν τέλεια. Ο φίλος μου ο Άλεξ μου έκανε έκπληξη και έγραψε στο ίδιο τμήμα την κολλητή μου με έμενα!'
'Τι γλυκό ! Λοιπόν τι θες να κάνουμε σήμερα ?'
Κοιταχτήκαμε και οι δύο με ένα βλέμμα και τσιρίξαμε :'ΨΩΝΙΑΑΑ!!!'
Αρχίσαμε να γελάμε και ξαφνικά μπήκε ο Πάρης στην κουζίνα ..
'Σόρρυ αν σε ξυπνήσαμε..' του λέει η μαμα μου.
'Δεν πειράζει , ετσι και αλλιώς ξύπνιος ήμουν. Τι γιορτάζουμε? '
Ρώτησε και εγω άρχισα να γελάω .
'Μαμά πάω να ετοιμαστώ .' Της λέω και έφυγα προς το δωμάτιο μου.[...]
Η ώρα ηταν 11 και μόλις είχαμε γυρίσει με την μαμά απο τα ψώνια. Πραγματικά ήμουν πτώμα! Αγοράσαμε πολλα καινούρια ρούχα ήταν πολύ ωραία. Φάγαμε μαζι και της είπα όσα δεν είχαμε προλάβει να συζητήσουμε ... Για τον Άλεξ , την Έλλη και τον Πάρη...
Ήταν λίγο σκεπτική στο γυρισμό . Μου είπε πως θα το συζητούσε μαζί του . Σε ένα μήνα παντρεύονται οι γονείς μας και είδαμε και για το νυφικό της. Ήταν πραγματικά χαρούμενη.
Ήμουν στο μπάνιο και άκουσα το κινητό μου να χτυπάει. Πήγα στο δωμάτιο και ήταν ο Άλεξ. Το σήκωσα.
'Άλεξ?'
'Ελα κούκλα!'
'Τι κάνεις ?'
'Μια χαρά εσυ? Θες να πάμε καμιά βόλτα. Εξάλλου αύριο δεν έχουμε σχολειο...'
'Εμμ ναι ..εμμ..'
'Οκκ σε 10 είμαι κάτω από το σπίτι σου ! Φιλάκια.'
Το γαϊδούρι ... Σε πόσα λεπτά είπε θα είναι εδώ ?Ωραία ας τρέξω να ντυθώ ! 😂 Ήμουν έτοιμη και πήγα να βγω απο την πόρτα όταν ενα χέρι με σταμάτησε.
'Πού πας βραδιάτικα μικρή ?'
Ωχχ αυτός μας έλειπε τώρα. .'Θα βγω με μια φίλη μου. '
'Δεν νομίζω .. Ρώτησες τον Μάριο ?'
Όπα κάτσε... Γιατί να ρωτήσω τον Μάριο ?'Απο που και ως που ?'
'Σε ένα μηνα θα γίνει μπαμπας σου ...' χαχαχα μάλλον δεν έχει καταλάβει καλά. ..
'ΧΑΧΑ δεν κατάλαβες κάτι... Μπαμπάς μου ήταν ένας και αυτος θα παραμείνει ... Ο δικό σου μπαμπάς είναι απλά ο άντρας της μαμάς μου ...'
'Τι γίνεται εδω ? Γιατί τσακώνεστε ?'
Εμφανίστηκε η μαμά μου μαζί με τον Μαριο.'Μαμά δεν με αφήνει να βγω ...'
'Και γιατί παρακαλώ ?'
Λέει η μαμα μου ενω βάζει τα χέρια της στην μέση της .Χιχι τώρα να σε δω !'Εε δεν θελω να κυκλοφορεί η αδερφη μου τέτοια ώρα εξω .' Είπε και καλά θιγμένος.
'Ααα ώστε ετσι ε? Δεν θέλεις η "αδερφή" σου να κυκλοφορεί αργά εξω ... Ωραία λοιπόν ! Λυδία δεν θα βγεις !...'
ΤΙΙΙ??
'Μα μαμα ??..''Λυδία σε παρακαλώ άσε με να τελειώσω. Ούτε εσύ Πάρη δεν θα βγαίνεις γιατί η Λυδια δεν θέλει να κυκλοφορείς τόσο αργά έξω ..' Είπε η μαμά μου με ενα ικανοποιημενο χαμόγελο .
'Τιι? Μα είμαι 17 χρονών...'
' Και η Λυδία σε ένα μήνα γίνεται 17...Αλλα τι σημασία εχει ? Λυδία μου πάρε τον Άλεξ να έρθει να καθίσετε στο δωμάτιο σου ο Πάρης θα κοιμηθεί στον καναπέ !' Μου είπε η μαμα και πήγε να φύγει .
'Εεε αυτό ειναι άδικο! !'είπε ο Πάρης σαν μικρό παιδί.
'Ας..ας βγει η Λυδία ..' είπε με έναν απογοητευμένο τόνο ...
'Ωραία αφου λύθηκε το θέμα Λυδία μου καλά να περάσει ! Αα έχεις λεφτά ?' Ειπε χαλαρή σαν να μην τρέχει τίποτα .
'Μανούλα μου σε αγαπώ!!' είπα και έτρεξα και την αγκάλιασα. Έριξα ενα νικητήριο βλέμμα στον Πάρη και βγηκα όλο χαρα από το σπίτι .
Ο Άλεξ με περίμενε απ'έξω. Το πήρα αγκαλιά και άρχισα να του λέω τι ειχε γίνει πριν λίγο. Γελούσε μαζί αλλά κατι μου φαινόταν να τον απασχολεί.
'Για πες μου τώρα .. τι σε απασχολεί ? ' του είπα ολο νάζι.
'Παμε να περπατήσουμε , θα σου πω οταν ειμαι έτοιμος, σε παρακαλώ μόνο μαζί σου νιώθω ήρεμος. ' ειπε και με πήρε αγκαλιά.
To be continue ...♥
#Votes&comments ♥
Τι έπαθε ο Άλεξ μας ? Θα της πει ή θα το αποφύγει οπως την προηγούμενη φορά ?... Kisses💖💖
VOCÊ ESTÁ LENDO
Λυδία (Readint2017 )
Literatura FemininaΗ Λυδία Παπαϊωάννου είναι ένα 16χρόνο κορίτσι το οποίο πριν από ένα χρόνο μετακόμισε με την μαμά της στην Ελλάδα απο Αγγλία. Η προσαρμογή της όμως δεν είναι τόσο εύκολη. Καινούριο σχολείο , νέοι φίλοι αλλά και εχθροί... Τι θα γίνει όμως όταν η μαμά...