első

1.6K 80 8
                                    


Ez egy Beniipowa fanfiction lesz!

Mielőtt rákérdeznél ez az egész sztori KITALÁLT!! Minden egyes dolog benne nem igazi!!

Ja és lesznek benne +18-as részek amiért EGYÁLTALÁN NEM VÁLLALOK FELELŐSSÉGET!!!!
HA ÚGY DÖNTESZ HOGY MÉGIS MEGNÉZED DE AZTÁN RÉMEKET ÁLMODSZ, VESS MAGADRA ÉN SZÓLTAM! 👆👌

Hellóka! A nevem Klaudia. De a barátaimnak csak Klau.
17 vagyok, bla bla bla inkább vágjunk is bele a kenyérbe!

Gyula|hétfő|6:00|kora reggel

Reggel arra ébredtem hogy a drága kis kutyulim Maci az arcomat nyalogatja. Ha valakit mégis érdekelne maci egy németjuhász. Na de én kómásan csak megsimogattam a buksiját és kész. Majd az ébresztő is hozzájárult hogy ne aludjak. Az órát lecsaptam, és nagy nehezen próbáltam feltápászkodni. Mivel a suli messze van a házunktól mindig korán kell kelni. Felvettem valami elfogadható ruhát ami nem más mint egy fehér márkátlan csuka, egy fekete cicanaci, és egy sima piros kockás ing. Grrrrrr, Igazi bombázó vagyok. A hosszú világos barna hajamat egy egyszerű copfba tettem, majd megmostam a fogam. És mivel nem vagyok a sminkek és egyéb kence-ficék híve ezért indultam reggelizni. Egy lekváros kenyér egy kis tejjel pont elég. Fogat mostam és az idő el is telt. |6:45| a végső simítások, és már indultam is, de mivel mindenki dolgozott ezért nem volt kitől elköszönnöm.
Sietnem kellett hogy 7:15-re odaérjek. Félúton futni kezdtem amikor a zebra megállított. A nagy várakozásba a járda túloldalán megláttam egy fiút aki a telefonjára tekintgetve úgy néz ki hogy eltévedt. A lámpa zöld lett én pedig siettem a másik oldalra. Az idő szorít, de hát mégiscsak olyan jó érzés másokon segíteni! Mikor átértem a túloldalra, kellemes férfi illat ütötte meg az orromat.
Megszólítottam:
-Szia! Esetleg segíthetek valamiben?- ajánlottam fel a segítségem
-Szia! Amm igen, megmondanád hol van a Szent Norbert Gimnázium? -amikor felkapta a fejét én azt hittem elájulok! A rideg kék szemei láttán még a vér is megfagyott bennem!
Egy 2 perces bambulás után újra megszólaltam.
-Én pont oda tartok, szóval ha szeretnéd odavezetlek.
mosolyogtam

-Örülnék neki. - viszonozta a mosolyt csábosan.
Elindultunk a suliba, közben jól elbeszélgettünk:

-Mivel nem sűrűn láttalak téged erre gondolom te vagy az új diák.
-Eltaláltad! Beni vagyok, és te?-nyújtotta kezét.
-Klaudia. -ráztunk kezet.
-Szép neved van. -pirult el egy kissé
-Köszönöm. -pirultam el én is
Az út többi részét vigyorogva és némán jártuk végig.

És akár hiszitek akár nem halál komolyan észre sem vettük hogy nem engedtük el egymást kezét, és így mentünk be a suliba!
Egyből Dia és Bianka fogadt egy nagy feltűnő mosollyal.
-Sziasztok! Köszöntek
-Sziasztok! Köszöntünk Benivel egyszerre
-Amm bemutatod a barátod? -célozgattak szemükkel a kezünkre.
Benivel kérdőn egymásra néztünk, majd a kezünkre. Zavarodottan elváltunk egymástól, és próbáltuk elhadarva kimagyarázni. A lányok csak nevettek majd mi is össze néztünk és kuncogni kezdünk.
-Klau!
-Igen?
-Akkor megyünk órára?
Újból rápillantottam az eltévedt fiúra majd válaszoltam.
-Egy pillanat és megyek!
-Oké!
Elkísértem Benit az igazgatónőhöz.
Megálltunk az ajtó előtt
-Na hát itt is volnánk!-megfogtam a táskám pántjait és egy kicsit lábujj hegyre rugaszkodtam.
-Rendben köszi mégegyszer.
Ölelkeztünk, aztán mindketten elmentünk a dolgunkra.
A csengő hallatára sietni kezdtem a labórba ahol a kémia óra vette kezdetét.
-Elnézést a késésért tanár úr!
-Hol volt kisasszony?
-Az új diákot kísértem el az igazgatónőhöz!
-Rendben, ülj le a helyedre.
Leültem Dia mellé és folyamatosan figyeltem mert így is elég rosszul állok kémiából.
-Pssztt...-pisszentett Dia csak épp nem hallottam.
-Pssszzttt..Klau
-Igen?-suttogtam.
-Örülök hogy végre találtál magadnak egy pasit.
-Te meg miről beszélsz?-néztem rá kérdően.
-Nem járunk!
-Tényleg???-csodálkozott de nem értem miért.
-Akkor azt ajánlom hogy szedd fel de nagyon gyorsan mert őt úgy elveszik tőled mint kisgyerektől a cukorkát!
-Ooookkkéééé..
-Ha valami mondanivalójuk van szívesen meghallgatom! -mondta a tanárúr.
-Nem! Nincs...semmi.

Na szóval ez lenne az első rész! Remélem tetszik nektek, ha igen komiba jelezzétek!❤ 3 vote után jön a kövi rész!
Sziasztok!❤❤

The New BoyWhere stories live. Discover now