tizenegyedik

780 60 2
                                    


Na hellooo gáájjzz end gööörrlss!!❤❤ Az van hogy most kicseszettül felhoztam magam aminek nagyon de nagyon örülök szóval ma dupla résszel fogok jönni!!❤❤ Az első ami itt van, a második pedig délután lesz kint, olyan 14:00 felé. Szóval yeeee. További boldogságos napot bogárkáim!❤❤😂😂

Gyula|Szombat reggel|9:09

Lassan kezdtem ébredezni. Megtöröltem a szemeim, és átfeküdtem az ágy napos....akarom mondani Benis felére. Olyan aranyos volt a szuszogó fiút nézni. Szerencsére csukva volt a szája, ezért dobtam rá egy puszit. Majd még egyet. És még egyet. Egészen addig amíg fel nem ébredt. Amikor kb a 26-dik puszit nyomtam a szájára ő is viszonozta, és fel kelt.
-Mmmm.. jó reggelt!-suttogta közben ásított egyet
-Jó reggelt.-mosolyogtam
Elkezdett nyújtozkodni, aztán telepatikus módon én is.
-Amm, figyelj!-szólalt meg
-Mondjad.
-Én minden reggel szoktam bemelegíteni. Tudom fekvőtámasz meg ilyenek.
-Aha.
-Nem lenne probléma ha most is ezt tenném?
-Nem, deeee lenne egy kérdésem.
-Hallgatlak!
-Mennyi a max amit ki tudsz hozni minden reggel?
-80-at szoktam minden reggel.
-Rendben, akkor most megfogod látni hogy ma reggel 160-at csinálsz!
-Igazán? Na és hogyan?
-Egy kis motivációval!-mondtam közben lefeküdtem a földre
-Szóval! Most támaszkodj felém mintha fekvőzni akarnál, és minden egyes alkalommal amikor behajlítod a kezeid, egy puszi fog várni.
-Benne vagyok!

-Akkor kezdheti is uram!-nevettem el magam
-Egy!
-Kettő!
-Három!
-Négy!
-Öt!
A nagy kiabálásomat anya észrevette és rámkiáltott.
-Te meg mit csinálsz kicsim?!
-Szólj hogy csak edzzel! -suttogta Beni
-Csak edzzek!!
-Rendben! De kicsit halkabban ha lehet!
-Oké! Bocsi!
-Huhh, ez közel volt.-suttogtam Beninek aki csak folytatta a fekvőtámaszozást.

10 minute later..

-157!
-158!
-159!
-És 160!-megkapta az utolsó puszit is ami már nem is puszi volt hanem egy nyelves csókká alakult át.
-Más valamit óhajt-e esetleg, Benedek úr?-álltam fel a padlóról
-Igen hölgyem!-állt fel ő is
-Mégpedig?
-Magát!-támadott le majd át tett az ágyra. Benyúlt a szexi pizsamám alá, és megmarkolta egyik mellem, mire én lábaimmal átkaroltam felsőtestét, kezeimmel pedig megkapaszkodtam nyakán és ajkaimat végig simítottam a fülkagylója mögötti részen. Úgy érzem ez betudja indítani ugyan is ettől az úgymond mozdulattól, neki nyomott jól az ágynak, majd kezecskéjét elvándoroltatta a fenekemhez és szintén abba is belemarkolt, közben tüzes csókban részesített engem.

-Grrrr..Benibaba beindult úgy látom.-mondtam szexisen, mire ő csak egy ravaszdi mosolyt villantott.
Baszki! Majdnem kiment a fejemből! Ma ki kell derítenem mit titkol! Szóval bevetés indul! Most!

-Amm figyu!?-kezdtem el érdeklődni
-Igen?-mondta ezzel megszakítva a kis "játékát" majd rám nézett olyan kiskutyásan.
-Mi lenne ha ma átmennék hozzád?
-Semmi akadálya!
-Biztos?
-Naná!
-Oké, akkor? Ammm..
-Mi az?
-Mehetünk?
-Ja hogy most??
-Miért most nem jó?
-Dee...csak..
-Csak mi?
-Még maradtam volna egy kicsit.
-Nos háát..nyújtottam el a hangom
-Hm?-kíváncsiskodott
-Még van időnk.😏

Még olyan 1-2 órát a szobában töltöttünk, amikor végre Beni is megindította magát, és azon gondoltunk hogyan szökjünk le úgy hogy a szüleim ne vegyék őt észre.
-És ha leugrok az emelerről? -adta az ötletet
-Az eléggé kétes lenne mivel nem egy kis házban lakunk mint látod.
-És ha? -kezdte el
-Nem! -vágtam rá
-De!
-Nem!
-Várj!
-Nem!
-Figyelj! Csak gyere utánam, és ha jelet adok, fuss ki az ajtón jó?
-Okéé...-búslakodott

Elindultunk a folyosón, lementünk a lépcsőn és akkor állj!
-Várj egy kicsit!-suttogtam
Lementem ellenőrizni tiszta-e a terep. De szerencsére mindenki ott ült a TV előtt a nappaliban szóval semmi gond.
-Intettem Beninek hogy "Gyere!"
Gyorsan de halkan elsuhant mellettem ki az ajtón, mire én odamentem apáékhoz.
-Helloo!
-Szia kicsim.
-Kérdezhetek valamit?
-Igen?

The New BoyWhere stories live. Discover now