-Oké de apa különleges eset szóval?
-Klau...nem fogom elmondani! nevetett
-Hát jó. Akkor most megyek a barátaimhoz. -elindultam pár idegen csajhoz és nagy beszélgetésük közepette halál nyugodtan beültem közéjük amikor sír csend lett.
-Ömm szia? -köszönt egyikük.
-Sziasztok! Tudom hogy megzavarom ezt a meghitt családi kört de elmondanátok miről beszéltetek?
-Igazából a pasikról beszélgettünk. -mondta egy másik.
- (mi másról?) Ugye milyen hülyék és értetlenek a férfiak?
-Szerintünk inkább tök helyesek! -nevettek össze, és a szemben lévő padon ülő fiúkra néztek. Sőőőőőőt azon belül a drágalátos barátomra aki szintén le gangelt.
-Főleg a középső pasi. Az nagyon adja magát. (aha..eszedbe se jusson édesem)
-Szereted anyádat? -kérdeztem meg a lányt aki ezt kiejtette a száján
-Igen miért?
-Csak érdekelt hogy szeretnéd-e még látni.
-Te most célzol valamire?
-Áh dehogy! -nevettem
A kínos csend után felugrottam és elindultam felszedni a palimat hogy biztonságos helyre vigyem. Megfogtam a kezeit és kihúztam a kanpartiból.
-Ideje elindulnunk mielőtt lenyúlna pár faszhiányos picsa.
-Ugyan már cica. Tudod hogy semmi pénzért nem hagynálak el. Főleg nem ilyenek helyett.
-Annyira imádlak! -öleltem át mire ő adott egy puszit a fejem tetejére.
Elindultunk egy tetszőleges irányba, én pedig az alkalmat megragadva hátranéztem és bemutattam pár libának. Szerintem ma este szinte körbesétáltuk az egész várost. Annyira jó vele lenni, nem tudom hogy mi teszi ezt, de jó. Nagyon jó.
amúgy a profilom úgymond bevezető részébe betettem az insta oldalam. Akit érdekel kukkantson bele!
YOU ARE READING
The New Boy
Fanfiction-Szeretlek -mondta -Mindig is szerettél.. -Tudom, de most jobban mint máskor.