harmadik

942 79 0
                                    


Szóval meg lett a 4 vote amit nagyon szépen köszönök!❤❤
Itt is van a következő!

Na de irány a tesi óra! Amikor kimentünk az öltözőből nem hittem a szememnek! Mivel Benin eddig pulcsi volt eltakarta azt a kigyúrt testet ami mögötte rejtőzött!
De miért van a pólójára írva az hogy Beniipowa?
Hmmm.. erre még rákérdezek.
Olyan 30 perc eltelt az órából amikor is rájöttünk hogy nem fog jönni a tanár. Szóval önállósodtunk és elkezdtünk magunk játszani, a fiúk természetesen focit, a lányok pedig kézit. Mikor az utolsó tíz perchez értünk amikor a fiúk fociztak egy kisebb-nagyobb verekedés alakult ki. De mi csak annyit hallottunk hogy valaki azt kiabálja hogy: Bunyó van!!
Egyből odarohantunk. Azt hittem legalább valaki olyan lesz akin szórakozni lehet de nem, nagyon nem! Ez Beni és Máté volt, ahogy nézem az osztály két legizmosabb pasija.
-Szólnunk kell valakinek!!-kiabáltam.
-Nyugodj meg! Majd lerendezik! -nyugtatott a többi fiú, de amikor már pofonokat osztottak egyből úgy éreztem oda kell mennem,..felálltam de a fiúk vissza fogtak..
-Eresszetek el!! Szét kell őket választani!!! Nem halljátok?!!
A nagy őrjöngésemre Beni is felfigyelt, és mikor idepillantott Máté ellökte amitől elesett és bevágta a fejét. Akkor a fiúk sem állítottak meg..
-Beniiii!!
-Jól vagy??! Édes Istenem!! Hívjátok az iskola orvost!!
-Menjetek már! -két ember elkezdett futni vissza a suliba.
-Beni! Szólalj meg kérlek! -már a sírás folytogatott amikor nem válaszolt.
-Ez az egész a te hibád..-mondtam rekedtes hangomon, amin hangzott hogy ebből baj lesz.
Beni mellett gugolva rápillantottam a mögöttem álló fiúra, majd lassan felálltam.
A fiúk hátrálni kezdtek, a lányok pedig nyugtatni akartak mert tudták hogy mire vagyok ilyenkor képes. Bár magam sem értem mi ütött belém. Hisz mégcsak nem is járunk, és alig ismerem Benit. De túl sok érzelem dúlt most bennem, és valahogy ki kellett engednem. Abban a pillanatban amikor neki akartam ugorni a Máténak a lányok lefogtak és a földre nyomtak, de én ellenkeztem. Szerencsére jöttek vissza a srácok az orvossal.
-Itt meg mi történt?-kérdezte kíváncsian és aggódva.
-A fiúk verekedtek amikor Benit ellökték és a földön landolt.
-Gyorsan! Vegyétek fel és hozzátok be az ápolóhoz.
Bevittük a suliba ahol az orvos átvizsgálta majd felénk fordult:
-Kissebb agyrázkódása van, de pár óra és újra fel tud kelni.
-Rendben, azt szeretném kérdezni doktor úr, hogy bent maradhatnék?
-Persze.
Leültem a kómás fiú mellé, fejét simogatva, és vártam hogy felébredjen. Hallkan suttogni kezdtem hozzá:

-Tudom hogy alig ismerjük egymást, sőt, semennyire...dee mégis, nemtudok neked nemet mondani. És tudom hogy butaságnak hangzik, de tudd hogy én...én..(mély levegőt vettem) szeretlek.

Telt múlt az idő. Végül kicsengettek az utolsó óráról is.
De én még ott maradtam.
Maradtam. És vártam a csodára. Vártam hogy felkeljen, és elmagyarázza nekem hogy mégis mi a jó isten történt.
De hiába, az idő ment és a türelem fogyott. Majd végül nyomtam egy puszit Beni homlokára és indultam az ajtó felé. Már nyílott az ajtó amikor valaki mocorogni kezdett. Megfordultam és Beni nyitotta ki a szemét.
-Úristen..-csak ámultam és bámultam, majd odarohantam és szorosan megöleltem. Ahogy ő is visszaölelt.
Odajött hozzánk az orvos is. Beszéltek, majd elengedték.
Kimentünk az ajtón, és elindultunk haza. Útközben kérdezgetni kezdtem:
-Szóval mesélj csak mi is történt?
-Semmi különös.
-Beniiii..-vettem szigorúra a dolgot.
-Semmiiii! -mondogatta de én akkor is kiszedem belőle!
-Vagy most azonnal elmondod vagy! -fordultam vele szembe és belenéztem vérfagyasztó íriszeibe.
-Vagy mi lesz?-mélyítette el a hangját.
-Vagy...-alig jutottam szavakhoz, sőt egyre jobban közeledtünk egymáshoz.

Remélem ez a rész is elnyerte tetszéseteket!❤
5 vote után a kövi!❤😁

The New BoyWhere stories live. Discover now