Heeelooo!!! Gondolom azt hittétek hogy ma elfelejtettem kirakni részt és ma már nem is lesz. PEDIG NEM! Itt is van a double rész!! Yeee😂😂-Ugye a várfürdőbe megyünk?-kérdezte Bius.
-Aha!
-Oké. -azzal nagyobb sebességre váltott.Egy olyan jó 10 perc múlva meg is érkeztünk. Bementünk megvenni a jegyeket majd irány átöltözni. Fürdőruhák:
Diáé:
Biusé:Enyém:
-Úristen, de jó mindkettőtök ruhája!😍
-Mi?? A tiéd tök szép!😱-kiáltott fel Dia
-Dia add nekem a tiéd!😂-mondta Bianka
-Na jó, menjünk inkább fürdeni!
-Irány a medence! Kerestünk magunknak napozó ágyakat, és le is pakoltuk a holmijainkat, majd mentünk csobbani egyet.(Örülök hogy rátaláltam arra a képre, és leszerveztem a lányokkal ezt a napot, mert ha nem teszem valószínűleg egész nap szomorkodnék amiatt a f*szkalap miatt. De jó ez a kis kikapcsolódás. Úgy is terveztük már a lányokkal. Hiszen akár hogyan gondolom végig. Sohasem akarnám ezt a két őrült barátnőm elveszíteni. Túl sokat jelentenek nekem ahhoz hogy csak úgy eldobjam őket.)
-Szóval! Beszélgessünk egyet!-hozta fel a témát Dia
Bia: Oké miről?
Én: Nemtudom.
Dia: Huh! Mondjuk beszélgessünk a pasikról!
(Most komolyan??)
Bia: Oké! Nektek ki az álompasitok? Hmm??
Dia: Uhh nekem Dylan O'brien vagy Tyler Hoeklin!
Bia: Nekem vagy Leonardo di Caprio vagy Shawn Mendes!
Dia: És Klau neked ki a..? Ohh....bocsii
Én: Semmi baj! Az én álompasim Benedek. De abból már rémálom lett.
Bia: Jjajjj hadjad már!!! Valószínűleg már el is felejtett!! Elment segbe kukizni a kis ribijéhez.
Dia: Az hát! Nem szomorkodni jöttünk ide!
Én: Igazatok van. Menjünk, vessük be magunkat.A nap nagy részét a medencékben töltöttük majd kimentünk enni, aztán egyet szaunáztunk a maradék időkből. Visszaöltöztünk, majd indultunk is haza. Az autó rádióban benyomtuk Jason Derulo-tól a "Swalla" című számot, majd végig énekeltük. Szegény szembe jövő autók nagyon megrémültek😂 láttam azt a bizonyos "Jézusom ezek jól vannak?" tekinteteket!😂 Ez meg is érkeztünk először az én hazámhoz.
17:00
-Na akkor viszont látásra barátosném!
-Legyél fent face-en!
-Oké! Sziasztok!
Becsuktam a kocsiajtót és kinyitottam a kaput. Majd valaki odaállt mellém.
-Hello csinibaba!
-Jézusom! -kaptam kezem a mellkasom felé. Megfordultam de egy teljesen idegen srác állt előttem, kapucniban.
-Nincs kedved egyet sétálni?-fogta meg a derekam
-Hát biztos hogy nem veled.
-Ugyan! Ilyen szexi csaj nem lehet egész nap otthon! Befurakodott és betolta nyelvét, a számba mire én lekevertem neki egy akkora pofont hogy a mellettünk lévő fa adja a másikat. De ő csak ravaszon elnevette magát.
-Látom még mindig megmaradt a harcias éned!
-Na jó ha most azonnal el nem takarodsz innen én!
-Te mi? Talán adsz még egy pofont? Vagy előveszel a táskádból egy parfümöt és lefújsz vele?- egyre jobban magához húzott.
-Ugyan! Próbáltam kiszabadulni szorításából de túl erős volt.
-Naaa! Nem igaz hogy nem ismersz meg?
-Mi?? Elengedett és lehúzta a kapucnit a fejéről. Egy tucat seb volt az arcán.
-Ki vagy te?
-Komolyan nem rémlik semmi?!-Idegeskedett.
-A te kis barátod miatt, nézek ki így!
-M..M.. Máté??-dadogtam
-Szia!-köszönt flegmázva.
-De..De.. mi történt?
-Amikor a kis Benedekeddel verekedtem, másoknak is kedve támadt velem bunyózni. De köztük voltak nálam nagyobbak is akikkel már nem bírtam. Így szereztem ezeket. A te kis pasikád tönkre tett.
-Jut eszembe, most hol is van?
-Vagy netán már szakítottatok?-mosolyodott el ravaszul.
De én nem szóltam semmit csak tovább néztem a földet.
-Há! Na nem mondod komolyan??-kiáltott fel amit Beni is meghalott.
-Komolyan kidobott? Ez fergeteges!
-Na mivan elvitte a cicus a nyelved?-Beni kinézett az ablakon amit ő is észrevett és elmosolyodott.
YOU ARE READING
The New Boy
Fanfiction-Szeretlek -mondta -Mindig is szerettél.. -Tudom, de most jobban mint máskor.