tizedik

893 68 16
                                    

Vigyázz csúnya szavak: Azt a kibebaszott jó édes istenem!!! Meglett a sztorira a 1k!!!!  Nagyon nagyon nagyon köszönöm szépen!!! Ti vagytok a bestek!!❤❤❤

Kinyitottam az ajtót és megálltam az ajtóba, mire anya fogadott két nagy táskával, apa pedig a kocsit zárta le.
-Sziasztok! -köszöntem nagyratárt karokkal, mire anya belenyomta a szatyrokat.
-Szia kicsim. -nyomott puszit homlokomra majd egy elégedett mosollyal bement. És még apa is elment mellettem anélkül hogy segítene!
-Szia édesem!
-Kösz..
-Na és mit csináltál amíg mi távol voltunk?
-Ahhh.. csak a szokásosat..-vakartam meg a fejem tetejét
-Akkor nem lenne baj ha most felmennék ugye?-szólt apa
-Nem! -jelentettem ki határozottan közben összeszartam magam. Nem szólt semmit és felfutott a lépcsőn. Soha nem láttam ilyen gyorsan futni.
-Várj!!-kiabáltam majd utánna szaladtam
Megállt az ajtóm előtt majd egy nagy *én megmondtam* mosollyal berontott.
-Áhááá!!!!-de nagyot koppant
-Tessék, mit mondtál?
-Semmit.-nézett körbe ledöbbenten, és akkor megállt a szekrényem előtt.
-Ne! Várj!-kiáltottam.
-Mi?-hökkent meg apa
-Csak..annyi hooogy..amit ott fogsz látni, ahhoz semmi közöm, és egyáltalán nem volt rám rossz hatással.
-Te meg miről beszélsz?-azzal kinyitotta az ajtót, én pedig tenyerembe furt fejemmel ültem le az ágyra, majd pillantottam a ruhás szekrénybe amiben csak ruha volt??
-Jólvan lányom.. Mostmár tudom hogy rádbízhatom a lakást, bármi történjen!
-Hihi..-nevettem kicsit ajkamat harapdálva, de mégis meglepődve.
-Köszönöm?
Egy perc kínos csend.
-Na jólvan, jó éjt kicsim!-nyomott egy puszit a fejem bubjára.
-Szia neked is!
Becsukta az ajtót én pedig felugrottam az ágyról.
-Oké! Elment! Szóval hova bújtál??
-Ülj vissza az ágyra és tedd szét a lábaidat! Akkor már elárulom!
Úgy tettem ahogy mondta mire ő kibújt az ágy alól a két lábam között. Halkan felnevettünk.
-Azt hiszem itt kell hogy aludjál. -jelentettem ki csábítóan
-Semmi akadálya! -villantotta meg gyönyörűen csillogó fogait
-De azért egy hívást megengedsz ugye?
-Persze nyugodtan!
Elővette a telefonját majd bepötyögte az anyukája telefonszámát.

-Hellooo muter! Kérdezhetek valamit?
-Ma itt aludhatok egyik havernál?
-A Gerinél.
-Oké! Köszi! Szeretlek!
Letette a készüléket.

-Akkor ez egy igen ugye?-néztem rá kíváncsian
-Jaja!
-Nos akkor aludjunk!- és már le is dobta magáról a pólót. Ahhwww mi ez a test. (Tessék: Engecske😂 remélem így megfelel😂❤)    Lehet csak nekem, de annyira durva az az izomtömeg amilyen neki van! Oké a karja még oké, majd jön az a két púp a nyakán ami szintén izom!, ahogy megyünk lefelé találkozhatunk szexi mellbimbóival, és azzal a tökéletes kocka hassal!😍 Ahhww édes istenem. Jajj és persze amit kihagytam, a legfőbb és legjobb dolog az egészben!!! A híres Gyulai kolbász 😏😂😂 De ez még nem minden hiszen a nadrágját is levette. Szóval ő egy alsónadrágban fog aludni.
Én csak csorgattam a nyálam mire ő rámnézett ezzel a:

 Én csak csorgattam a nyálam mire ő rámnézett ezzel a:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nos igen, ezzel a tekintettel! Chh😂

-Látom tetszik amit látsz.-nevet fel
-Neeemmm. -mondta miközben méregettem

Jólvan! Most bevetem a nagy ágyút! Felvettem a lehető legszexisebb pizsimet. Ez nem más mint egy leopárd mintás hálóing ami nem lóg rajtam, hanem olyan mint egy bulizós ruha. Remélem értitek!😂 Azért ő is vágott fejeket mint például..

 Remélem értitek!😂 Azért ő is vágott fejeket mint például

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Föld Beninek! Jelentkezz! -csettintgettem
-I..I..Itt vagyok!-mondta kilépve a bambulásból
-Akkor aludhatunk is! -csaptam össze a tenyereim
Befeküdtünk a takaró alá egymásnak háttal. De ez valahogy egyiküknek sem tetszett ezért mindketten átfordultunk ellentétes oldalunkra. Nem, így szintén nem az igazi ezért jöhetett a kis kifli nagy kifli. Ááááhh végreeeeee!! Ez az ami kellett! Imádom ahogy Beni odahajol hozzám szinte vállamon pihenteti buksiját, a szén-dioxid amit kifúj magából a fülcimpámat éri, átkarolja derekam és szorosan magához húz, és suttogja hogy jó éjszakát,.. Grrrrrrrrrrrrr. Annyira szeretem! Ő az a srác aki nekem kellett: most hogy így belegondolok elég durva. Itt Gyulán jártam ki a 8. osztályom, majd a középiskola felét, de senkivel nem kavartam és senki nem is érdekelt. Aztán jött ő, felkeltette az érdeklődésemet a fiúk iránt. Jó igazából csak iránta.😂  Mégis, olyan furcsa hogy eddig nem is volt barátnője. Vajon tényleg olyan bunkók voltak a lányok a másik iskolában? Lehet hogy titkol valamit.. Holnap kiderítem!



Megvan az 1k. Ennél jobb nem is lehetne, szóval nincs több kiszabott vote. Ha tetszik dobsz rá egyet, ha nem nem. Nekem ennyi elég. ❤❤❤

The New BoyWhere stories live. Discover now