Na HELLOO srácok igen tudom egy szar vagyok nyugodtan mondhattok rám bármit tuti igaz. Eléggé elhanyagoltam az írást deeee az egyetlen nyomós okom az iskola. Próbállak titeket kiengesztelni szóval itt van egy nagy nehezen összekotort rész. És ezt már ebben az évben tuti befejezem. Na de vágjunk is bele!
------
-Már mondtam hogy beszélgettünk!!!-álltam fel az asztaltól és a táskámmal együtt távozta volna ha..
-Ha most kimész azon az ajtón, szobafogságot kapsz örökre!-kiáltotta de én már szartam az egészre. Nem hiszem el hogy ezért képes volt erre. Kíváncsi vagyok mit talált ki. Berohantam a suliba majd bementem az éppen adódó órára.
-Jó napot! Elnézést tanárnő a késésért!-mondtam halál nyugodtan.
-Rendben semmi probléma!-mondta majd elkezdett valamit suttogni..
-És hogy van a nagymamája? (oh bazdmeg..megint előállt a nagyis sztorival!)
-Oh hát még fekszik de most már egyre jobban lesz remélem..
-Rendben. üljön csak le.
Leültem Beni mellé aki eléggé nyugtalan volt.
-Csak nem baj van?-suttogott
-Oh ha tudnád mekkora..-suttogtam vissza
Láttam hogy eléggé megijedt ettől de hát jogosan..
Mindketten türelmetlenül vártuk az óra végét majd ebédszünetben elmondtam mi is történt.
-Szóval igen, segíthetnél meggyőzni apát hogy nem történt semmi.
-Oké de mégis hogyan?
-Beszélj vele!
Suli után Beni átjött hogy beszéljen egy kicsit apával amíg én felmentem a szobámba és vártam a csodát. Egy jó 2 óra után lementem amikor úgy tűnt minden a legnagyobb rendben. El sem hiszem hogy megcsinálta.
-Kicsim sajnálok mindent amit mondtam! Ez egy jóképű fiatalember akinél addig maradhatsz ameddig akarsz! Megbízok benne.
-Köszönöm uram.
-Ugyan ne legyünk ennyire komolyak fiam! Hívj nyugodtan Tominak!
(mi a szar??! most már Tomizhat is?? Mit tett ez a gyerek?)
-Hát jó! akkor mi most mennénk is! Megyünk a városba találkozni a többiekkel.
-Rendben de ne késs sokat! És Beni, fiam. Vigyázz rá!
-Úgy lesz ígérem........Tomi. majd kimentünk az ajtón és egy bizonyos távolság után Beni nyakába ugrottam.
-Ezt nem hiszem el! Mégis hogyan csináltad??
-Ugyan! Mindenkinek megvannak a titkai.. kacsintott
YOU ARE READING
The New Boy
Fanfiction-Szeretlek -mondta -Mindig is szerettél.. -Tudom, de most jobban mint máskor.