tizenkilencedik

651 46 9
                                    

-Mi?
-Bizonyítani akarsz? Akkor csókolj meg!
Nem is kellett több egyből magához szorított és betuszkolta nyelvét a számba, és ohhh jeeee.. De ez az a perc amit annak a rongyos k*rvának okvetlenül meg kellett zavarni.
-Hello Benibaba! Mi újság?
-Ohh szia kis kurva!-ohlálá ez tetszik.
-Épp a szerelmemet hódítom meg, vagy csak szájon át szívom ki a lelkét.-nevettem el magam.
-És miért vagy még mindig ezzel a kis szar fehérnéppel helyettem?
-Mivan?!? Te teljesen süket vagy? Már az elején azzal kezdte hogy kurva!! Mert az is vagy bazdmeg! Akadj már le a barátomról! Tudom hogy megöl az irigység, de vedd már észre, hogy nem fogsz neki kelleni soha a kibebaszott életben! És ha mégegyszer azt mondod rá hogy "benibaba" én kitépem a nyelved! Szóval taka van ribanc!
Nem szólt semmit, csak felhúzta a picsáját és már el is húzott a többivel együtt. Én csak hátracsaptam a hajam és belekaroltam Benibe.
-Menjünk az osztályba.-indultunk el
Bementünk, majd az ofő elmondta hogy fog zajlani a mai nap.
-Na gyerekek, a mai nap mint tudjátok egy szenvedély prevenciós nap lesz, 3 évfolyam lesz jelen, mert a 12. nek nem kellett benne részt venni. De nyugalom! Jövőre nektek sem kell. Addig még úgyis van 3 hónap. Szóval összesen 4 óra lesz megtartva amelynek mindegyikén, egy egy prezentáció lesz megtartva. Majd ha minden osztály végzett összegyűlünk az udvaron, ahol a tanárok egy kis hűsítő itallal és egy kis palacsintával kedveskednek nektek! De minden információt megtaláltok a hátul lévő faliújságon.
Majd fogta magát és kiment a teremből. Mindenki hátra rohant. Egy csomóan körbe álltuk a faliújságot, és nézegettük hová megyünk először. Nos az első bemutató a drogokról fog szólni. Majd az alkohol, a cigaretta, és az erkölcs. Meghallottuk a hangos bemondót, miszerint mindenki maradjon az osztályában. Nos okéé.. de azért mindenki változtatott az ülésrenden. Oda ahova igazából szeretnél, mögém Dia és Bianka ült, mellém pedig Benedek úrfi. Poénból hátat fordítottam neki mire ő megfogta a fejem és hátrahúzta, mire én beleestem az ölébe. Igazából egész kényelmes kis hely ez. Majd bejött a két középkorú pasi aki a prezentációt tartotta. Erről nem tudok sokat mesélni, mert rohadt unalmas volt. És ez A-tól Z-ig azaz a drogoktól a cigarettáig így volt. Majd jött az erkölcs, ami egészen érdekes volt. A kedves iskola pszichológus tartotta ezt az előadást.
-Sziasztok gyerekek!
-Jó reggelt kívánunk!-hangzott az osztályban
-Ma két olyan játékot fogunk játszani amivel kideríthetjük mennyire ismeritek egymást. A téma a külső belső tulajdonság. Az első játék arról fog szólni hogy van nálam egy osztálynévsor, abból fog valaki húzni, és aki kitalálja az veszi át a helyét. Szóval kezdjük is el! Ki lesz az első?
Elkezdtem jelentkezni. Rendben gyere Klaudia! Kihúztam a szerencsés ohhh jajj...fhuuu neeee
-Amm...húzhatnék inkább egy másikat?-próbáltam aranyos maradni.
-Miért talán valami baj van?
-Hááát...
-Azért csak próbáld meg.
-Rendben-fújtam ki a bennem összegyűlt levegőt, majd kiálltam az osztály felé és elkezdtem Benit nézni.
-Szóval amm..külsőleg.háát
-Hosszú barnára festett haja van.-egyből jelentkezett Bia Dia és Beni.
-Dia!-szólt a "tanárnő"
-Lizi?
-Igen!-mondtam mosolyogva
-Ezen mi festett neked te gyökér?!-szólalt meg egy hang hátulról
-Jajj ne ugass már mindenki tudja hogy az!
-Jólvan lányok, csak nyugi van! Majd később megbeszélitek.
-Szóval, Dia gyere!
Ez a játék lassacskán végigfutott majd jött a másik.

Halihó! Bocsi hogy nem volt rész de mostanában nincs ihletem. De igyekszem behozni magam szóval valamikor jön a kövi!❤

The New BoyWhere stories live. Discover now