kilencedik

854 82 10
                                    

Buummmm!!! És meg is van a 21 vote!! Wooow!! Nagyon szépen köszönöm!!❤❤ Akkor itt is van az új rész 😁


30 minute later..

Beni: lapát vagyok??
Klau: Igen! Yeee! Te nyertél!
Klau: Basszus mi a szar voltam??
Beni: Cseresznye-nevette el magát olyan kis cukin.
Beni: Azt hiszem itt az ideje hogy megkapjam a nyereményem! *ravasz mégis döglesztő mosoly*
Majd felállt. (MÁRMINT NEM ÚGY!! hanem na!😂😂)
Majd én is felálltam szembe vele, és megcsókoltam. Hááát elég hosszú csókra sikeredett. Majd elváltunk, ő a szoba közepén maradt én pedig elsétáltam a szoba egyik oldalához, mire ő utánnam jött.
-Mi a baj? -fordított meg egy kezével.
Belenéztem csillogó világoskék színű íriszeibe.
-Miért vagy ilyen?-kérdeztem a lehető legnyugodtabban.
-Milyen?-kíváncsiskodott
-Tökéletes.
Egy percig csak mosolyogva bámult, majd felkapott és a falnak nyomott.
-Mert robot vagyok. -mondta szexi hangnemmel.
-MIVAN???-Értetlenkedtem
-Nyugi csak viccelek! -nevette el magát megint. De később már én is.
-De most komolyan! Előttem volt már valaki barátnőd?
-Őszintén? -tett le a földre és leült mellém. Fejünket a falnak támasztottuk.
-Ha lehet akkor igen!
-Igazából az előző suliban nem voltak olyan lányok mint te, vagy a barátnőid, vagy épp ebben az iskolában. Nem a kinézetükre gondolok! Na jó részben arra is. De nem ez a lényeg, hanem az hogy akivel próbáltam is volna összejönni az is olyan, hogy mondjam.. Hisztis p@csa volt, sőt mindenbe belekötött. És a többi ugyan úgy. Aztán jöttél te és neked egészen más volt még a kisugárzásod is. Ha ők megláttak volna az utcán 3 dolgot csináltak volna.
-1 vagy elmegy mellettem!
-2 vagy beszól nekem!
-3 vagy odajön és megpróbál felszedni!
-Egyáltalán eszükbe se jutna hogy segítsenek! Szóval jah..
-Értem.-mondtam végig a tekintetem Benin tartottam.
És be következett a kínos csend. Azaz nem is olyan kínos mivel csak bámultuk egymást, és elmélyedtünk a gondolatainkban. Közben rápillantottam az órára ami 19:29-et mutatott. Ez csak egyet jelenthet! Apáék nemsokára hazaérnek! Ahhjj de én még annyira néztem volna az arca körvonalait! Bár már eléggé kezd besötétedni.
-Na akkor! -csaptam össze a tenyerem és megtörtem a csendet.
-Mi? Hm? Igen? -ébredt fel Beni az álmodozásából mire én elnevettem magam.
-Mit csináljunk?-Kérdeztem
-Nekem lenne egy ötletem!😏
-De semmi olyan ami sexuális!
-Nem ez nem az!
-Oké akkor mi lenne az?
-Adj egy pokrócot!
-Ott van a polcon..-mutattam meg neki.
-Gyere velem! -vette le a polcról az említett pokrócot majd magával húzott. Lementünk az emeletről.
-Oké! Most várj meg itt.
Elfutott és hozott egy kendőt amivel eltakarta a szemem.
-Jólvan mehetünk! -mondta majd átkarolt és elvezetett a hátsó ajtóig.
-Most állj meg!
-Rendben..?
Kiment és leterítette a pokrócot a fűre. Majd felnézett a gyönyörűen csillagos égre, és elmosolyodott. Visszajött hozzám és kihozott az udvarra.
-Oké, ülj le ide.
-Mostmár levehetem ezt?
-Egy pillanat! -mondta közben elém gugolt.
-Leveheted.-suttogta.
Miközben levettem a kendőt Beni egyből letámadt csókjával.
Elfeküdtem mire felém támaszkodott.
-Szóval mi az ötleted?
-Ez. -feküdt el mellettem hogy jobban láthassam a csillagokat.
-De hiszen..Ez..Ez...Ez csodálatos!-akadtak meg szavaim.
-Akkor tetszik ugye?
-Nagyon! -fordultam mellé és lesmároltam, de a két kezemmel olyan erősen húztam magamhoz a fejecskéjét amennyire csak bírtam. Majd elváltunk egymástól.
-Szeretlek-mondta.
-Én is szeretlek. -válaszoltam.
És az a maradék 15 perc úgy telt el hogy egymás karjaiban néztük a csillagokat.

15 minute later...

A kocsi ajtó csapódására lettünk figyelmesek. Fogtuk a pokrócot és berohantunk a lakásba fel egyenest a szobámba.
-Gyorsan, be a szekrénybe! -nyitottam ki neki az ajtót, majd lefutottam köszönteni a szüleimet.
-Biztos hogy beférek?-kételkedett
-Igen, csak próbálj nem megfulladni!


Nos remélem tetszett! Ha nem, az ciki. Na jó neeem😂! Szóval mondjuk azt hooogy 18 vote után kövi! ❤❤

The New BoyWhere stories live. Discover now