Viiiiiiiiiii itt a kövi rész! És már bevagyok pörögve! Esküszöm Beni vlog videóin nem fangörcsölök annyit mind ezen a sztorin!😂😂Megláttam a képernyőn Beni gyagya kis fejét.
-Na hellooo gáájjz!! end göörls.. Szóval itt is lennénk egy újabb Minecraft live-ba! Ma egy számotokra új személy van mellettem, akit egy következő videóban mutatok csak be! A csinos kis segédem ma a kérdéseiteket fogja olvasni.
A chat egyből elkezdett pörögni.-Na akkor kezdjük is el! Tegnap ott hagytuk abba hogy szükségünk van diára, a bűvőlőasztalhoz.-indította el a játékot és már neki is látott.
-Bazsi kérdezi hogy mikor lesznek GTA-s live?
-Nos miszter Bazsi valószínűleg jövő héééét szerdááánn talán.. vagy nemtudom. De biztos hogy lesz!
-Cintia kérdezi: Ti most jártok?-néztem mosolyogva Benire, aki csak fapofával azt mondta: Holnap minden kiderül.
Jólvan Benedek! Ma büntetést kapsz!3 hours later..
Kezdtem elálmosodni, de azért még folytattam.
-Imi kérdi: Mikor lesz még kihívás vidijó?
-Háát azt most szerintem nem tudom beígérni, de valamikor biztos. *halk ásítás*
-Elfáradtál?-suttogta ide Beni.
-Kicsit,-suttogtam vissza.
-Dőlj le nyugodtan az ágyra, ha úgy érzed. *suttog*
-Biztos? *suttog*
-Persze. *suttog*Kiszálltam a székből majd lefeküdtem az ágyra. Betakaróztam és magamba szívtam a lepedőn lévő dezodor összes illatát. Néztem ahogy a barátom játszik a gépen és próbál mindent, kordában tartani.
55 minute later...
Én már javában szundikáltam, mikor Beni végzett. Ilyenkor lehetett olyan 15:30.
-Szóval gyerekek! Ennyi lett volna ez a live, köszönöm hogy megnéztéték! És ami nem maradhat el, az az hogy Heeellooooo!!
És ezzel ki is kapcsolta az élő adást, majd a gépet is.
-Szóval..-csücsörítette a száját és elkezdett a szobában ide-oda lépegetni.
-Mit szólnál ahhoz ha elmennénk egyet a Gyulai Várfürdőbe?
-Hmmm??-gugolt le az ágy mellé és nézte ahogy sziszegtem.
-Édesem!-mondta bársonyos hangon, amikor megcsörrent a telefonja. Erre kicsit megébredtem, de csak úgy hogy ő ne vegye észre.*Új üzenet*
Rebeka: Hello kicsim! Itt vagyok a kapu előtt akkor mehetünk?
Kinézett az ablakon majd lefutott az emeletről ki a kapujuk elé. Én felpattantam az ágyból, majd megnéztem a mobilját.
-Chh! Tudtam hogy túl szép ahhoz hogy igaz legyen!
Kinéztem az ablakon és láttam ahogy egy ribanc kinézetű lány lesmárolja az én barátom!! Ő meg mégcsak el sem távolodik tőle!!!
-Fhuu na ezért kapsz, csak gyere vissza!! Visszafeküdtem az ágyba mintha mi sem történt volna. Aztán visszatért Beni is.-Itt is vagyok hercegnőm! (mindjárt adok én neked olyan hercegnőt!)
-Babaa..-löködött meg egy kicsit mire én "felébredtem".
-Jó reggelt édesem.
-Jó reggelt.-nyújtóztam
-Hogy aludtál?
-Egész jól, de volt egy furcsa álmom.
-Mi? Mesélj!
-Azt álmodtam hogy rajtam kívül volt egy másik barátnőd is.
Láttam hogy egy pillanatra meghökkent de aztán kezelte a helyzetet.
-Ugyan ez hülyeség. Tudod hogy nekem te vagy az egyetlen!
Csókolt meg, de kivételesen nem viszonoztam.
-Mi a baj? -nyitotta ki a szemét
-Megmutatod a telefonod?-Néztem rá boci szemekkel.
-Amm..Aha. -nyelt egyet, majd kezembe adta a készüléket. Elkezdtem nézegetni az appokat amikor megálltam az üzeneteknél.-Jött egy üzeneted!-majd megnyitottam.
Rebeka: Már nagyon kívánlak ;)
-Ez meg ki a fene? -kezdtem ideges lenni.
-Ő? Öö senki!
-Benedek.-nyomtam meg a hangom. -Ő kicsoda?
Nagy levegőt vett.
-Ő a régi barátnőm.
-Tudtam.-néztem rá a lehető legcsalódottabban.
-Várj! Megtudom magyarázni! -állt fel ő is és megfogta a csuklóm.
-Nincs mit magyarázni Benedek.
-Megcsaltál. Ezen semmi, és senki nem változtat!
-Klau várj! -húzott magához
-Hagyj békén! -rántottam ki a kezem szorításából, majd fogtam magam, és mérgesen de közben a leges legszomorúbban kirohantam a lakásából.
YOU ARE READING
The New Boy
Fanfiction-Szeretlek -mondta -Mindig is szerettél.. -Tudom, de most jobban mint máskor.