Vaaagy elveszem a telefonod! -rántottam ki a zsebéből és gyorsan eltávolodtam tőle, majd elkezdtem futni vele a házam felé. De félúton elkapott majd megpörgetett a levegőben és végül letett a földre. Azt hiszem már tudja hogy a szeme a gyenge pontom ezért mindig keresi a szemkontaktust.
-Akkor visszakapom a telefonom?-már megint az a hangnem. Csak azért sem néztem bele a szemébe, egyszerűen lehajtott fejjel álltam előtte. De persze ő felrakott egy padra hogy magasabban legyek és beleláthassak az ő tökéletes íriszeibe. De én még játszadozni szerettem volna vele, úgy hogy beleugortam a nyakába és lábaimat körbefontam derekán, fejemet pedig izmos nyakán pihentettem.
-Háát jóó! mondta nevetve
Belemarkolt a combjaimba és úgy vitt engem valahova. 5 perc után letett azon a zebraáltkelőn ahol találkoztunk.
-Ahhjj! Pedig olyan kényelmes volt itt! -nevettem
-Azt elhiszem! -nevetett ő is
Körbenéztem majd kérdően vissza a fiúra.
-Miért hoztál ide?
-Szeretnék kérdezni valamit.-egy pillanatra megállt a szívverésem
-Igen?
-Megmutatod hol laksz?-Egy perc után elnevettem magam, amit ő nem értett
-Persze! Gyere elre! fogtam meg kezét és húztam magam után
Elkezdett besötétedni, de minket ez hidegen hagyott.
-Szóval itt is volnánk! Mutattam rá egy két emeletes faházra.
-Ezazz!!! -örvendezett, amit nem értettem
-Miaz mi történt?
-Ja semmiii, semmiii!! Csak azt akartam mondani hogy jó éjszakát! Ölelt meg.
-Neked is!? -megvártam míg elmegy de csak szomszéd házig ment aztán megállt, visszanézett vigyorogva, majd integetett és bement. Viszamosolyogtam és én is bementem a lakásba. Mindenkinek adtam egy hatalmas puszit, majd felfutottam a szobámba, megfigyelni hogy Beni hova megy. A legnagyobb szerencsémre neki is az emeleten van a szobája. Így könnyedén fogunk majd kommunikálni.
Elhúztam a függönyt és integetni kezdtem, mire ő visszaintett. Majd levetkőztem és bebújtam a meleg takaróm alá. Vehetjük úgy is hogy elég hamar elaludtam.♥♥♥♥♥
Reggel a retinám kiégett a napsütéstől, de jó hogy van egy párnám amit mindig a fejemre tudok húzni. Maci megint bejött, de a párnának hála most nemtudott megnyalogatni, csak egyszerűen feljött az ágyra engem agyon nyomva. Dehát ez van, ilyen a kutyás élet. Feltápászkodtam majd leültem az ágy sarkára, és gondolkozni kezdtem hogyan csábítsam el Benit, úgy hogy Lizi is lássa. Kinyitottam az ablakot hogy halljam a madarak csicsergését, de figyelmes lettem a szomszéd ébresztőórájára. A függöny el volt húzva de nagyjából kitudtam venni azt az isteni alkatot. Na jóó ez kicsit ijesztő volt az én számból hallani. Esküszöm a hormonjaim eluralkodnak rajtam ahányszor meglátom.
(A mai összeállítás: szürke farmer, fehér kivágott póló, fekete cipő, a többi nem számít.)
A hajam a szokásos copfba de most kivételesen feldobtam egy fonattal. Ránéztem az órára és olyan 6:45 körül lehetett ami teljesen felborította a reggeli rutinom. Egyből kapkodni kezdtem, bezártam az ajtót majd futottam, egészen a suliig. 3 perccel csengetés előtt bevágódtam az osztályba. Timi mellett ültem, aki nem volt ott, szóval valószínűleg beteg. De ahogy látom Geri sincsen hisz Beni egyedül ül. Dia és Bianka csúszott mellém gyorsan.
-Hol voltál csajszikám?-kérdezték
-Elaludtam-mondtam közben kisebb köhögéssel
-De jól vagy ugye?
-Nagyon szarul festesz!
-Nem! Nem! Jól vagyok. -szipogtam
-Hát jó! Amúgy is, nem lenne jó ha a barna herceg egyedül menne a bálba!-szólt Dia
-Ezt mégis hogy érted?
-Sehogy. Csak mondom.
-Ééérteeeemm-mondtam közben Biankával vettem fel a szemkontaktust.Itt is van a beígért kövi!❤ És hogy magasabbra tegyem a tétet ezúttal 6 vote után jön a következő!😂❤
YOU ARE READING
The New Boy
Fanfiction-Szeretlek -mondta -Mindig is szerettél.. -Tudom, de most jobban mint máskor.