tizenkettedik

750 57 8
                                    


Bocsi a késésért, de itt van!😝❤

-Átmehetek a Biankához?
-Miért?
-Hát tudod a szokásos! Beszélgetünk, meg ilyenek.
-Jóóó, de 10-re legyél itthon!
-Oké! Sziasztok! -és már ki is rohantam az ajtón, beleugorva Beni ölébe.
-Gyere gyorsan mielőtt utannám jönnének! -suttogtam Beninek és magammal rántottam.
Befutottunk Beni lakásába.
-Helo muter!
-Szia..sztok?-akadt meg rajtam a szeme kíváncsian, és egy kicsit összezavarodottan. Talán másra számított?
-Jó reggelt kívánok! -mosolyogtam
-Szia! -köszönt majd felnézett Benire.
-Jaa igen! Anyu ő itt a barátnőm Klau! (Aahh, barátnő, milyen jó ezt hallani)
-Ohh, hát akkor nagy szeretettel fogadunk, a szerény kis otthonunkban, én Ági vagyok.
-Nagyon örvendek! Én Klaudia vagyok mint az Beni említette.
(Hmm.. Tök jó fej az anyukája)
-Nos akkor mi fel is mennénk a szobámba. -mondta majd megfogta a kezem és felvezetett.
(Úgy döntöttem ezt nem cifrázom, szóval tudjátok már a videókból hogy néz ki Beni szobája. Na azt képzeljétek most is el)

Ahogy bemegyünk egy nagy ágy fogad minket. (Azt hiszem ez még hasznos lehet.😏 )
Majd balra egy ruhás szekrény, aztán egy csomó polc, majd szintén egy ruhás szekrény, utánna jobbra egy asztal rajta két monitor és egyéb elektronikai cuccos.

-Woww. Ez tök jó!
-Nos hát nadon köszönöm. -alakította a hangját olyan kis cukisra.
-Amm..egy perc és jövök, csak mennem kell egyet csurrantani-vakarta meg a tarkóját
Mosolyogva ránéztem, majd elnevettem magam.
-Nyugodtan!
Kiment maga után becsukva az ajtót.

És akkor hirtelen előugrott egy képzeletbeli "mini ördög én" a bal vállamon:
-Oké Klau itt az idő, vedd el a mobilját az ágyról és nézd meg az üzeneteit!
-Jó ötlet...
Majd előugrott az angyal én a jobb vállamra.
-Nem tedd Klau, ha annyira szereted, bízol benne!
-Dee..ez is igaz.

Ördög: Gondold végig! Mivan ha egész végig megcsalt?
Angyal: Inkább hallgass a szívedre! És beszélgess el vele!
Ördög: Jajj hagyjuk ezt a szív rizsát! Soha nem fog bevállni!
Angyal: Hát pont hogy a te ötleteid a legrosszabbak!
Ördög: Naná! Azért vagyok én az ördög. És a sokkal menőbb!
Angyal: Álmaidban!
Én: Na jó hagyjátok abba!
Majd lehesegettem őket a vállaimról. És akkor be is toppant Beni.
-Na itt vagyok! És hoztam egy kis üdítőt, hátha megszomjaznál.-nyújtott át egy pohár finom barack üdítőt. (ahhhwwww egyem meg😍😍😍)
-Köszi! -vettem el tőle a poharat.
-Nos mit csináljunk?-fektette fejét az ölembe, mire én beletúrtam a hajába.
-Szerinteeem...karaoke-zunk! -hajoltam le és adtam egy kis puszit a szájára.
-Oké!-ugrott fel az ölemből és elvándorolt a géphez. Én csak az ágy végéről néztem az ügyködését.
-Basszus!!-csapott rá a fejére.
-Mi az mi a baj?-kíváncsiskodtam
-Ma egy 4 órás élő Minecraft adásom lenne, tíz perc múlva.- fordult hátra a székkel.
-Ohh..hát akkor gyerünk!
-Mi?
-Csináljuk!
-Nem lenne baj?
-Dehogyis!
-4 órás.
-Omg.. Neeem problémaaa!!!-mondtam a tipik "atyauristen" hangon.
-De tényleg nem muszáj, max lemondom.
-Nem! Végigcsináljuk! Akármennyi időbe telik!
-Annyira imádlak.-jelentette ki, majd közelebb jött és szabályosan megcsókolt.
-Na akkor gyerünk! rendezkedjünk be!
-Oké! egy pillanat csak elindítom a visszaszámlálást!-majd felállt a székből és elindultunk a konyha felé. Szereztünk pár nasit, és pár perc múlva jöttünk is vissza, megbeszélni hogy lesz.
-Akkor én játszok, te pedig próbálod elolvasni a legtöbb értelmes kommentet, ugye?
-Pontosan!

A számláló már 0:44-nél járt.

.....

0:10

-Akkor hajrá! -mondta Beni.

0:05
0:04
0:03
0:02
0:01
0:00

The New BoyWhere stories live. Discover now