tizenhatodik

699 52 22
                                    


-Megcsalt..-suttogtam halkan és próbáltam visszatartani a sírást, de nem ment. Elkezdtem pityeregni.
-He-he-he..szóval megcsalt. Na és mi lenne ha te is megcsalnád őt hmm? -suttogta fülembe majd nyakamra tért és pici puszikkal szórta.
-Eressz el! -toltam volna el magamtól.
-Hagyd őt békén!! -kiáltott fel mögöttünk egy hang amit 1000 közül is megismertem volna.
-Nocsak, nocsak. Kit látnak szemeim?
-Csak nem Benedek?
-Erezd el, vagy kitekerem a nyakad..-durvult el.
-Ugyan miért? *hátra fésülte kezével a vállamon pihenő hajatincsem*
-Hiszen ti már nem vagytok együtt! Vagy mégis?
-Az nem rád tartozik.-szorította ökölbe a kezeit. (Talán még mindig kellek neki?)
*kuncogott* -Az előbb kérdeztem meg kedves Klaudiát hogy mi történt kettőtök között. És hát, a válasza csak az volt hogy: megcsalt.-mondta engem utánozva.
-De Klau!-nézett rám szomorú boci szemekkel.
-Mivan? Tán nem tetszik hogy már mással van?-provolkálta Máté.
-Na ide hallgass te nyomorék! Őt hagyd ki ebből! Hiszen nem csinált semmit! Neked csak én kellek!-húzta fel pólója ujjait.
-Tudom hogy nem csinált semmit. Épp ezért ezt ki is használom! Képzeld el hogy amikor én párkapcsolatban éltem, az egyetlen gyengém a barátnőm volt. De ahogy látom neked még mindig ő a gyengéd! Úgyhogy!...
Megfogott és lefújt valami olyan sprével ami egyből kiütött.
-Klau!!
-Végre lerendezhetjük férfi módjára!
-Te mocskos f*sz!
Máté ledobott mindent ami a kezébe volt majd előre lépett.
Beni is ezt tette. És már egymásnak is estek. Először elkezdtek birkózni, majd azon voltak hogy kiüssék egymás fogát. Egyszer csak Beni a földre került. Máté ráugrott majd elkezdte ütni az arcát, a fejét. Pofonokkal, és ökölbe szorított kézzel kezdte püfölni.
-Na mivan te szar, nem bírod a gyűrődést??-kiáltott fel Máté, mire Beni maradék erejével rámnézett.
Máté megfogta a nyakát, és mellém húzta. Megfogta a haját, és felemelte fejét hogy engem lásson.
-Nézd meg jól! Mert soha többé nem fog neked megbocsátani! Elfog téged hagyni. Soha többé nem fog úgy szeretni mint előtte. Egyedül fogsz meghalni. Úgy hogy ő nem is fog rólad tudni!

És jött a csoda. Nemtudom ki hívta vagy hogyan de jöttek a rendőrök és megálltak.
-Azonnal menjen el mellőle és tegye fel a kezét! Máté ezt is tette.
-Azt hiszem fiatalúr magunkkal kell jönnie. Lebilincselték Mátét, minket pedig beraktak a kocsiba és elvittek a legközelebbi kórházba. Befektettek minket egymás mellé, két ágyba, majd hívtak egy orvost. Először engem vizsgáltak meg ami pár percet vett igénybe.

-Egy kisebb mértékű altató gázt szívott be, de fél óra múlva felébred.

Majd megnézte Benit, aki ébren volt de nehezen tudott beszélni.

-Szia fiam. Tudsz beszélni?
Nehezen jutott levegőhöz de tudott beszélni. Elvitték egy másik terembe kivizsgálásra. Lekezelték a sebeit, kapott pár kötést, és sebtapaszt. De azért még gyenge. Nagyobb mennyiségű vért veszített. Becsövezték egy infúzióval majd egy gurulós állványra felrakták a tasak A-s vért.

30 perccel később...

Beni leült az ágyam szélére, arra várva hogy megébredjek. Kis idő múlva meg is ébredtem. Fogadott egy szelíd "kérlek bocsáss meg" mosollyal,

 Fogadott egy szelíd "kérlek bocsáss meg" mosollyal,

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

amit én nem viszonoztam.
-Csak hogy tudd már szakítottam Rebekával.
(Fhuuuu baszki, tényleg fel kellett hozni ezt a témát!)
Inkább átfordultam a másik oldalamra. De nem hagyta ezt annyiban, inkább befeküdt mellém az ágyba. Mind ketten a plafont bámultuk. Az ő karja volt alul az enyém pedig felül. Aztán eluralkodott rajtam az érzelem. Nem bírtam magammal és megfogtam a kezét.

 Nem bírtam magammal és megfogtam a kezét

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


-Azt hittem meghaltál.-suttogtam mellé.
-Érted az se lett volna baj.

(Aahhwww naaaa jooo gyerekek!!! Tudom hogy ez csak egy sztori de olyan szinten fangörcsöm van hogy fhuuuu!! Tele van a hasam pillangókkal!😂😂❤)

The New BoyWhere stories live. Discover now