huszonkettedik+18

1K 42 25
                                    

Pontosan 23:00 van. Szóval a lehető legkésőbb de még MA kiraktam a részt! És most tényleg nem vállalok felelősséget, mert ez tényleg egy, hááát egy olyan jó 18-os karika! Na de mindegy... Jó szórakozást! Jaa és most vannak gifet is ahol nem az a lényeg ki van rajt hanem amit csinálnak. ;) :D
És tényleg 18+!!!! Most eleresztettem a fantáziám😂😂

-Ammm egy pillanat és átöltözök, mert eléggé szorít ez a ruha.-nyújtotta meg kezével kicsit az öltöny gallérját.
-Oksaaa.-mosolyodtam el.
-Deee miért mennél el azért?-kacérkodtam
-Igaz is.-nevetett szexisen majd el kezdett sztriptízelni.
Én csak néztem ahogy vetkőzik közben próbáltam nem elélvezni. Harabdáltam a szám szélét, villogtattam a fogaim, azt hittem én is elkezdek vetkőzni.
-Huhh kicsit meleg van nem?-próbáltam terelni a témát.
-Szerintem, teljesen jó idő van.-ment oda az ajtóhoz és ráfordította a kulcsot.
-Az az érzésem hogy ebből nem mozizás lesz.-mondtam kicsit kínosan, vagy nem is tudom...
-Persze hogy nem lesz...annál sokkal jobbat találtam ki.
-vigyorgott
-Na mesélj mit?-paskoltam meg az ágyat hogy "Hé ülj már le"
Elfoglalta a helyét majd egyre jobban közeledett. Heves csókolózásba kezdtünk

majd Beni kezecskéje vándorolni kezdett rajtam

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

majd Beni kezecskéje vándorolni kezdett rajtam. Megtalálta a bűvös zipzárt a ruhámhoz és le is húzta, ugyan akkor benyúlt a ruha mögé, kideríteni mi is van ott.

 Megtalálta a bűvös zipzárt a ruhámhoz és le is húzta, ugyan akkor benyúlt a ruha mögé, kideríteni mi is van ott

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

Míg ő szó szerint rám mászott, addig az én kezeim is egy felfedező túrára indultak izmos testén.

Már szinte alig volt rajtam a ruhám, mikor Beni egy határozott mozdulattal lehúzta rólam, így mind a ketten fehérneműben virítottunk egymás előtt

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

Már szinte alig volt rajtam a ruhám, mikor Beni egy határozott mozdulattal lehúzta rólam, így mind a ketten fehérneműben virítottunk egymás előtt. Én egy fekete csipkés melltartóban és bugyiban, amíg ő egy szál sötétszürke alsónadrágban. Egyszerűen lehúzódott a lábaimhoz és ott kezdett egy puszikkal áraztani, majd jött egyre feljebb. Felért a melleimhez majd onnan a nyakamhoz ahol gondolt egyet és elkezdte szívni, de én gyorsan leállítottam.
-Neeee!! Itt látszik!-suttogtam neki
-Akkor keresek más területet-mondta ravasz tekintetével
Visszament a melleimre, és ott keresett egy kiszívható pontot.
-Most már meg vagy jelölve-nevette el magát.
-Meg meg...Na de végre elárulod mit szerettél volna csinálni.
-Hát ömmm.. Igazából...
-Hallgatlak
-Ezt amit most csinálunk, de egy kicsit magasabb szintre lépve.
-Hogy érted?
-Ohh, szerintem te azt tudod jól.-ujjaival egy picit lejjebb húzta a bugyimat.
-Nem is tudom. Biztos hogy most? Pont most?
-De te szeretted volna hogy bocsánatot kérjek. Miért nem szeretnéd megízlelni a sajnálatom?
Én csak szó nélkül a szám szélét harapdáltam.
-Plusz, miért hagynád hogy ez a kis barátom egyedül érezze magát?-vett elő a nadrágja zsebéből egy kis csomag kotont/óvszert. (Ki ahogy hívja)
-Hmmm.. Mostmár kezd érdekes lenni az ajánlat.-mosolyogtam hol ott a hormonjaim úgy izegtek mozogtak akár a hangyák a bolyban.
-Akkor jöhet az előjáték?-kacérkodott
-Természetesen
Lehúzta a bugyimat majd kicsatolta a melltartóm. De hogy én se maradjak ki a vetkőztetős dologból lehúztam az alsóját és hát..Grrr...Hellooo Gyulai kolbász😏😋😂 hosszú és vastag...olyan izgató. Nem szóltunk semmit csak egymásra néztünk, és a tekintetekből máris ki lehetett szűrni ki mit akar. Ezért jött a jól bevált 69-es. Beni volt alul, míg én felül, egymásnak teljesen ellentétes irányában. Ő engem kényeztett alul, ahogy én is őt. De persze abban megegyeztünk hogy egyikünk szája sem szeretne találkozni a másik élvezeti nedvével. Mind a ketten tökéletes munkát végeztünk amikor hamar elváltunk mert Beni nem bírta tovább.
-Huhh..Ez jó volt nem?-lihegett
-Aha-lihegtem én is (azért ahhoz képest eléggé fárasztó egy dolog.)
-Most pedig következzen a fő attrakció!
-Őszintén egy kicsit félek ettől.
-Ne aggódj.. amíg itt vagy mellettem nincs mitől félned.-türte el egy tincsem a fülem mögé.
-Tudom..Akkor vágjunk is bele!-válaszoltam
Kibontotta a gumit, és próbálta felhúzni a cerkájára, míg én türelmesen kivártam és a takaró alá bújtam. Végül aztán sikerült neki így ő is alá bújt. Felém támaszkodott majd lassan másik kezével hozzám igazította férfiasságát. Lassan, de tényleg a lehető leglassabban, belém tolta, majd ugyan ezzel a lassúsággal elkezdett mozogni. Majd kicsivel gyorsabbra váltott. Én csak lihegtem és halkan sóhajtoztam ami még jobban beindította Benit.
-Aaahhhh!!! Hogyan csinálod ilyen jól?
-Van hozzá tehetségem. -nyomott meg annyira hogy azt hittem átszakad a szűzhártyám. De szerintem át is szakadt. Az biztos hogy elélveztem, ahogy ő is. Úgy elterült mellettem mint aki jól végezte dolgát. Mondjuk....tényleg jól végezte😏
Fel vettük a kilfis pózt majd kipihentük magunkat.
-Szeretlek-suttogta majd megpuszilta a fülem.

Szóval tudom. Megint sikerült elnapolnom. De van egy jó magyarázatom! Tegnap elkezdtem írni ezt a részt amit a drága kedves kis tabletom kitörölt, amitől tele volt a f*szom, így úgy döntöttem kicsit elfoglalom magam mással. Aztán ma reggel észrevettem hogy mégse törölte így minden ami most le van írva az az eredeti, azaz nem kellett újra írnom.
Ja és egy gyors kis sorozat ajánló:
Nem tudom hányan használjátok a "www.sorozatkatalogus.hu" nevű oldalt de én csak ajánlani tudom, annak aki szeret sorozatokat nézni. Az én egyik örök kedvenc sorozatom a "Teen Wolf-Farkasbőrben", ami 6 évados de megéri mind a 6 évadot végignézni, mert én imádom. Ja és hogy valami témába soroljam ez olyan minden mármint van benne minden: Fantasy, Horror, Romantikus, Dráma és Vicces meg minden.
A másik amit most nézek az a "Lucifer" nevű sorozat, és ez is hasonló. Fantasy, Humor, Horror, Dráma.. eddig én ezeket néztem rajta szabadidőmben. De ezeken kívül még ezer meg egy felé sorozat van rajta, szóval ha kedved van, ugorj be ide---> www.sorozatkatalogus.hu

És itt egy elbúcsúzó gif😂❤ csak nektek csak ma!

És itt egy elbúcsúzó gif😂❤ csak nektek csak ma!

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.
The New Boyحيث تعيش القصص. اكتشف الآن