Yüzümü ve ıslak vucüdümü sertce kabine yasladım.
Alice ise oturmuş pozisyonda popomu öpuyordu."Harikaydı"
Diye mırıldandı sessizce ."Ama bitmeli artık değilmi "
Dedim ve önüme döndüm .
Ama dönmem onun için mi yoksa benim icinmi iyi bir yol oldu anlamam geç olmadı.
Şimdi dudakları bacak aramadaydı.
Yavaş yavaş öpüyordu.
Vucüdüm zaten titrer haldeydi ve işlem bitmişti ama Dondurma hala doymamıştı."Yeterlii"
Dedim omuzlarından tutup ayağa kaldırdım .Yüzüm ile aynı hizaya gelince buharların arasından yüzünü incelemeye başladım.
Kalın dudakları kıpkırmızı haldeydi.
Saçları beyaz tenine yapışmıştı.
Yeşil gözlerinin çevresi ise pembeleşmişti."Kanter içinde kalmışsın"
Dedim gülerek.Oda ben gibi güldükten sonra elini musluğa değdirdi ve sıcak su birden başımızdan aşağı dökülmeye başladı.
"Ahhhh "
Dedim saçlarımı arkaya doğru atarak.
Islak ve terliydim hemde her yerim Alice in öpücükleri ile kaplıydı. Tabi ki bundan rahatsız değildim.
Ama yinede temizlenmek iyi gelecekti."Gel "
Dedi ve ellerini saçlarıma geçirerek dudaklarını dudaklarıma bastirdı.
Hem dudaklarının soğuk tadını hemde sıcak suyun akışını hisediyordum.Ellerini vucüdümda gezdirerek iyice öpmeye başladı.
Bende dudaklarını sertçe öptümBirden beni belimden tutarak havaya kaldırdı ve sırtımı kabine sertçe yerleştirdi.
Bende bacaklarımı beline dolayarak aramızdan incecik suyun akışına ve vucüdunun vucüduma değişine izin verdim.En güzel dakiları yaşamıştım bugün ve halâ daha da yaşatıyordu.
Yaptığımız sey için beklemiştik uzunca bir süre ama yinede değmişti ve. En güzel anlardan birinde birbirimizin olmustuk tamamen.."Emma"
Kapının arkasından gelen ses ile birden sendeledim ve kendimi yerde buldum.
Bu Stevenin sesiydi ve çok yakından gelen bir sesti.Alice hemen suyu kapatıp sesli halde konuştu.
"Steven sen benim odamdamısın "
Beni de kolumdan tutarak yerden kaldırdı arkasına aldı.
"Emmayı arıyorum "
Dedi banyo kapısına iyice yaklaşarak."Birlikte banyoya girecek halimiz yok ya Steven "
Dedi ve bana doğru dönerek göz kırptı."Aptal "
Dedim sessizce ve omzuna kafamı bastırdım."Ha ha ha çok komik Alice "
Dedi uzaklaşan sesi ile .Alice ise hızlıca bana dönerek dudağımdan kücük bir öpücük alarak kabinin kapısını açtı.
"Hadi giyin hemen "
Diyerek banyoya çıktı. Bende yavaşca ayağımı fayansa yerleştirdim."Off ya çok iyi gidiyordu."
Dedim yerden kıyafetlerimi alarak."Bir dahakine artık "
Dedi ve havluya sardı o narin ve soğuk vucüdunu.•••••••••
Merdivenlerden inerken yüzümde kurumayan yerleri elimle sildim.
"Emma nerdeydin " dedi koltuktan hışımla kalkan Steven ..
"Lavabo"
Dedim işaret parmağımla yukarıyı göstererek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VANİLYALI DONDURMA Dondurma Serisi-1 (TAMAMLANDI )
RomanceVanilya kadar saf , Dondurma kadar soğuk .. O Şey, Aşk Kimle yada nasıl olduğu önemli değil aşk aşktır.