Annem 3gündür yoğun bakımdaydı ve öleceğinden emindik.
Aslında bu kadar rahat değildim. Onu çok seviyordum ama kendimi bu berbat sona hazırlamıştım.
Hergün gidiyor ve birbirine uyumlu olan kanımdan veriyordum.
Öldükten sonra keşke sunu da yapsaydık diyebileceğim birşey bırakmamaya çalışıyordum.Çok kısa sürede geldiğim hastahanenin koridorlarını sakince geçiyordum.
Odanın yerini ezberlemiştim.
Üst kata çıkıp sağa döndüğümde odanın kapısı görüş açıma giriyordu.Hemen üst kata çıktım ve sağa döndüm, ama kapıyı göremedim.
Koridor o kadar kalabalıktı ki kaybolmaktan korkabilirdim.Yavaşca yürümeye devam edince kalabalığın bana baktığını ve benimde hemen hemen hepsini tanıdığımı farkettim.
Teyzem, üst komsumuz aynı zamanda annemin iş arkadaşı , Atlantadan gelen akrabalarımız. ...
Hızlıca 3 gündür yanımızdan ayrılmayan Sally Teyzemin yanına gittim. Ağlıyordu.
"Öldü dimi ? "
Bu soru hem beni hemde teyzemi çok fena yaralamıştı.
Hafifçe kafasını yukarı aşagı salladı ve gözyaşlarını salıverdi.
Ben ise donup kalmıştım. Kendimi ne kadar hazırlamış olsamda bu duygu berbat bir duyguydu.
Hızlıca annemin yattığı odaya yöneldim."Dur Emma "
"Gidemezsin "
"Bu doğru değil "Gibi sesler geliyordu arkamdan.
Kolumdan tutmaya çalışanlar olsada sonunda odaya girmiştim.İki tane hemsire boş yatağı temizliyordu.
Gözlerim bulanıklaşmıştı. Bunun sebebi ağlamam değildi.
Diyerek kendimi kandırmak istiyordum. Ama malesef ki ağlıyordum.Koşarak odadan çıkıp kendimi dışarı atmak istiyordum.
"Emma "
Diye seslenen Teyzemi ciddiye almadan koşar adımlarla merdivenleri iniyordum.Yüzüme düşen damlalar beni huylandırıyordu.
Ama tek düsündüğüm artık ne yapacağım dı.Londrada annemsiz (tek başıma ) ne yapacaktım?
- 2 hafta sonra -
Uzun bir süredir okula gitmemistim hatta dışarı bile çıkmamıştım.
Sally teyzem iki haftadır yanımda kalıyor ve benimle ilgileniyordu.
"Emma "
Diye seslendi battaniye üzerimde televizyonda kanalları çevirirken.Cevap vermedim devam edeceğini biliyordum.
"Yarına bilet alıyorum senin içinde uygun mudur?"
Diye bir soru yöneltince kendime geldim.
"Ne için " der gibi ona baktım.
" demiştin ya kendimi toparlayınca gidebiliriz Atlantaya diye "
Dedi ve sakince bana bakındı.Öyle demismiydim hatırlamıyorum ama umrumda değildi.
Artık kendimi toplamalıydım ve Teyzem ile Atlantada hayatıma yeniden başlamalıydım."Uygundur "
Diyerek onun beklediği cevabi verdim ve odama çıkıp hazırlanmaya başladım.- Ertesi Gün -
Teyzemin evine ilk defa geliyordum. Hatta Atlantaya ilk defa geliyordum.
Kocamandı hem ev hem şehir .
Beğenmiştim.Teyzem bir holdingde ceo olarak çalısıyordu ve hemen ertesi gün işe gitmeye başlamıştı.
Ben ise evin içinde kendimi yiyordum."İstediğin okula kaydedebilirim seni "
Diyen teyzemden biraz daha zaman istiyordum.Bir ayın sonunda posthold adında özel bir liseye kaydımı yaptırmıştık.
Saat 7:45 de telefonumun sesi ile kalktım.
Banyoya girip duşumu aldım .
Çok heyecanlıydım.
Dônemin ortasında yeni bir okula gidecektim.Pembe bir kazak ve siyah bir pantolon giyip aşagı indim.
Teyzem çoktan çıkmıştı.
Bende benim için hazırladığı tostu çantama alarak yola çıktım.Okul yolunu biliyordum. Yavaş ve sakince ilerliyordum.
Önümde bir çift vardı.
Çok uzun bir erkek ve esmer bir kız el ele okula gittiklerini tahmin ediyordum.Kızın harika kalçaları dikatimi çekmisti.
Komikti çunku tek ilgi ceken yeri kalçalarıydı.Okula geldiğimde herkes sınıflarına girmısti ve hatta derse bile geçmislerdi.
Sakince ust kata çiktim ve mudurun daha önce söylediği sınıfı aramaya başladım.
Koridorun en sonundaydı.
Kapıyı tıkaltıp iceri girdim.
Mavi bir takım giyinmiş bayan öğretmen güler yüzle bana bakıyordu."Sen Emma olmalısın "
Dedi ben ise sadece kafamı salladım.Sonra eli ile en arka sırayı gösterdi.
"Orası boş simdilik oraya oturabilirsin "Hiçbir sey demeden arka tarafa yöneldim.
Boş kısma yerleşecekken yan tarafta ki kız ilgimi çekti.Esmer minyon tipli bir kızdı.
"Oo hoşgeldin "
Deyip çok tatlı bir gülümseme takındı.
"Ben Emily "
Derken bembeyaz elini bana doğru uzatmisti.Sıcak elini tuttum.
"Ben de Emma "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VANİLYALI DONDURMA Dondurma Serisi-1 (TAMAMLANDI )
RomanceVanilya kadar saf , Dondurma kadar soğuk .. O Şey, Aşk Kimle yada nasıl olduğu önemli değil aşk aşktır.