Από εκείνη τη μέρα και μετά ήμουν και πάλι χαρούμενη. Ο Γιώργος έφυγε αφού δεν τον χρειαζόμουν και είπε στον Δημήτρη ότι αν με πληγώσει ξανά θα τον σκοτώσει. Σε δύο μέρες κλείνουμε 2 μήνες μαζί. Τον καιρό που πέρασε από το πάρτι τον πέρασα αφοσιωμένη στο σχέδιο. Ήθελα να περάσω σε μια συγκεκριμένη σχολή αρχιτεκτονικής και ετοίμαζα το πορτοφόλιό μου.
Τώρα
"Στέλλα" άκουσα και γύρισα
"Hey" του είπα και τον φίλησα "Τι κάνεις?"
"Καλά εσύ?"
"Μια χαρά, εσύ?"
"Τώρα τέλεια" είπα και του χαμογέλασα
"Και εγώ είμαι ο τρίτος τροχός" άκουσα την Χριστίνα
"Χαχαχα έλα ρε Χριστίνα"
"Ναι βρε Χριστίνα" είπε και ο Δημήτρης "Δεν είναι έτσι"
"Εσύ μην μιλάς" είπε η Χριστίνα στον Δημήτρη
"Ακόμα έχεις νεύρα μαζί μου εσύ?" ρώτησε ο Δημήτρης
"Ναι έχω"
"Χριστίνα σταμάτα"
"Στέλλα, μην κάνεις έτσι. Μια πλάκα έκανα"
"Καλά καλά"
(κουδούνι)
"Ελάτε πάμε στην τάξη" είπε ο Δημήτρης
"Πάμε" είπε η Χριστίνα
"Ωραία, πάμε" είπα και εγώ
Ο Δημήτρης μου έπιασε το χέρι και πήγαμε και οι τρείς στην τάξη
Δύο μέρες αργότερα στην επέτειό μας
*"Γειά Στέλλα, έλα να με βρείς στο πάρκο"*
*"Έρχομαι"*
Ντύθηκα, βάφτηκα και βγήκα για να βρω τον Δημήτρη. Τον βρήκα να με περιμένει στο πάρκο κάτω από ένα φωτισμένο δέντρο.
"Ουάου" είπα
"Σου αρέσει?"
"Ναι πολύ" είπα
"Χαίρομαι"
Το υπόλοιπο την μέρας πέρασε τέλεια με εμένα και τον Δημήτρη να γελάμε όλη την ώρα. Χαίρομαι που τελικά έκανα κάποια πράγματα στη ζωή μου. Χαίρομαι που άργησε στην τάξη και που δεν είχα φίλους στην αρχή και κάθισε δίπλα μου γιατί αλλιώς δεν θα είχε συμβεί τίποτα.
Κάποια στιγμή γύρισε και με φίλησε.
"Πες μου ότι αυτό θα είναι για πάντα" του είπα
"Το υπόσχομαι" μου είπε και με ξαναφίλησε "Δεν θα σε αφήσω ποτέ. Σε αγαπώ"
"Και εγώ σε αγαπώ" του είπα και τον φίλησα
Τελικά είναι αυτό που λένε. Όλα γίνονται για κάποιο λόγο.
Γειά παιδιά!!!!! Και αυτό ήταν το τελευταίο κεφάλαιο της ιστορίας μου!!!
Ελπίζω να σας άρεσε!!! Ευχαριστώ πολύ για την υποστήριξη όλων αυτών που διάβασαν την ιστορία μου!!!
Σε λίγες μέρες θα ανεβάσω μια καινούρια ιστορία!!! Εύχομαι να σας αρέσει και αυτή!!!
Τα λέμε στην επόμενη ιστορία!!!
Πολλά φιλιά
~Χριστίνα 😘
VOUS LISEZ
Στέλλα
Roman pour AdolescentsΣχέδιο είναι η λέξη που χαρακτηρίζει την Στέλλα. Ένα απλό κορίτσι της δευτέρας λυκείου με μακριά καστανά μαλλιά και μάτια. Ποδόσφαιρο είναι η λέξη κλειδί για να χαρακτηρίσεις τον Δημήτρη, τον αρχηγό της ομάδας ποδοσφαίρου του σχολείου με όχι και τ...