my first love 7

787 76 46
                                    

מהשבוע הזה אני מתחילה ימים קבועים: ראשון, שליש וחמישי
תהנו❤❤
-------------------------------------------------
נ.מ יונגי
נשארתי בחוץ בגינה ישבתי על אחד הספלים ומסדר את המחשבות שהטרידו אותי, כן תתפאלו יש דברים שמטרידים אותי.
הסתכלתי בטלפון השעה הייתה 00:00 "שתים עשרה בלילה שיט, יופי יונגי" אמרתי בקול, לא שיש משהוא שישמע את זה.
הלכתי לכיון החדר שלי ושל טאה נכנסתי וחשכו עיני "פאק, אולי תנעלו" ראיתי שתי גברים ערומים שאפילו לא שמעו על להתכסות "סליחה היונג" קוקי אמר ולחייו הפכו לאדומות בזמן שטאה חפן את ראשו בחזה של קוקי "אוקי לא משנה, אני ישן בחדר אחר, ותנעלו אוקי" אמרתי וטרקתי את הדלת, התמונה הזאת אף פעם לא תצא לי מהראש.
עכשיו איפה אני אמור לישון? 'אוי לא, ג'ימין' כן נדפקתי סופית, ג'ימין היחיד שיש לו מיטה פנויה.
הלכתי לכיון חדרו של ג'ימין שזה דלת מול הדלת שלי, אבל משום מה ההליכה לשם נראתה כאילו נצח, הלב שלי דפק בחוזקה הבטן שלי מתהפכת ואני לא יודע אם לנקוש או לא.
*טוק טוק טוק*
נקשתי על הדלת וג'ימין פתח לי, לא ידעתי מה להגיד ואיך להסביר את המצב "אה...טאה וקוקי, א-אני יכול ל...לישון איתך" אמרתי והרגשתי את פני בוערות, ג'ימין הסתכל עלי בבילבול לא מבין מה אני רוצה ממנו בשתים עשרה בלילה, אז החלטתי לנסות שוב " אוקי, טאה וקוקי עשו מה שעשו ולי אין איפה לישון-" באתי להמשיך אבל הוא קטע אותי "אז אתה יכול לישון פה היונג" ג'ימין אמר וחייך את החיוך המושלם שלו.
הוא פתח לי את הדלת ונכנסתי, היו שם שתי מיטות, למרות שג'ימין ישן לבד, לא הבנתי למה יש שתי מיטות 'חבל שאין מיטה אחת' אוי לא יונגי תוציא את זה מהראש שלך, לג'ימין יש חברה.
"אני מניח שאין לך פה בגדים ובגלל שאתה במידה שלי ואנחנו פחות או יותר באותו גובה אז הבאתי לך" הוא הגיש לי ערימת בגדים וסימן לי להכנס למיקלחת, לקחת את הבגדים אמרתי לו תודה ונכנסתי.
יצאתי מהמקלחת וראיתי את הדבר היפה הזה מסדר לי מצעים, הוא התכופף וכול התחת העגול שלו בלט, רציתי פשוט לרוץ לשם ולתפוס לו את שתי התפוחים הגדולים האלו "או...היונג סיימת" ג'ימין אמר והסתכל עלי ואז הבנתי שבההיתי בו "אה..כן, סידרת לי מצעים?" שאלתי אותו, מרגיש קצת לא בנוח "כן...אף אחד לא ישן במיטה ורציתי שתרגיש בנוח אז סידרתי" הוא אמר, שם את ידו מאחורי הראש ומגרד את עורפו, זה חימם לי את הלב שהוא דאג לי ורצה שאני יריגש בנוח "תודה צ'ים" אמרתי לו ופיזרתי את שערותיו.
"לילה טוב היונג" הוא אמר ועצם את עיניו "לילה טוב צ'ים צ'ים" אמרתי והוא כבר נירדם, עצמתי את עיני וגם נירדמתי.
לא הצלחתי להירדם היו לי נידודי שניה שזה דבר מוזר בחיים לא קרה לי, הסתכלתי על הטלפון השעה הייתה 3:00 יש לי רק עוד 4 שעות עד שאני קם.
הסתכלתי סביב החדר ואני רואה שזה חדר לא מוכר וניזכרתי שאני בחדר של ג'ימני, חיוך עלה על שפתי. הוזזתי את ראשי לצד וראיתי את המלאך ישן, החזה שלו עלה וירד בקצב נשימותיו והפה שלו היה פעור במקצת. קמתי מהמיטה ישבתי על הריצפה ליד המיטה של ג'ימני ומסתכל על עיניו הקטנות והריסים היופות האלו, האף הנופל והפה הפעור.
הסתכלתי על השפתיים שלו חושב אם לנשק אותו או לא 'הוא לא ירגיש, רק נשיקה קטנה, הוא ישן הוא לא ירגיש' נכנעתי למחשבותי והקשבתי לליבי, התקרבתי לשפתיו ונתתי לו נשיקה.
השפתיים העבות האלו הרכות, זה הרגיש טוב, לא רציתי להתנתק אז המשכתי ואז שמעתי קול "ה..היונג מה אתה עושה?" נבהלתי זזתי אחורה אני רואה את ג'ימין עם מבט מבולבל  "א...אני מצט-" פתאום הרגשתי זוג שפתיים נוחתות על שלי.
ג'ימין נישק אותי, עייני נפערו לא חשבתי שזה יקרה ולפני שג'ימין יתחרט מיד נענתי לנשיקה. השפתיים שלנו זזו בסינכרון מושלם, מצצתי את שפתו התחתונה ונשכתי אותה מבקש רשות להיכנס, הוא פתח לי את פיו הכנסתי את הלשון שלי.
הלשון שלו ושלי נלחמו ואני ניצחתי, חקרתי את קירותיו הפנימיים טועם כול דבר מפיו, מצצתי את לשונו שטעמו היה טעם גן עדן, עצמתי את עיני חזק פחדתי לפתוח ולגלות שזה חלום כמו כול שאר החלומות שלי.
ג'ימין ישב עלי רגלי, כך שכול רגל שלו הייתה בצד אחר, הרמתי אותו והשכבתי אותו למיטה שאני רוכן מעליו, הכנסתי את ידי מתחת לחולצתו והוא עצר אותי.
הוא הסתכל עלי בבהלה "היונג לא...לא זה טעות" הוא העיף אותי מעליו ודמעות הציפו אותו "ג'ימין...אני מצטער, אבל א-אתה גם נ...נישקת אותי" הרגשתי דמעות עולות בעייני לא הבנתי מה קרה, לפני שניה הרגשתי בעננים זה היה מושלם, זה היה כיף, אני רציתי את זה, והרגשתי שגם הוא רצה את זה אז מה קרה למה הוא התהפך?.
"אני יודע היונג, א...אל תתקרב אלי" ובמשפט הזה הוא עזב את החדר בריצה ובדמעות, המילים שלו פגעו בי כול כך, הרגשתי את האדמה נשמטת מרגלי ובאמת רציתי שהיא תבלעה אותי.
הדמעות בסופו של דבר יצאו, פשוט נחל זרם בעיני, הלב שלי נשבר הוא השלה אותי, ג'ימין השלה אותי. הרגשתי שהוא רצה את זה אז למה הוא ברח? למה הוא שיקר לי? הוא נגעל ממני?.
לא יכלתי להישאר אז ברחתי מהחדר לכיון הגינה של האונברסיטה.
נשכבתי על הדשא מסתכל על הכוכבים ובאותו רגע פשוט רציתי להיות למעלה, שם בשמיים, איפה שכול הכוכבים בלי להרגיש כלום, בלי להיפגע ובלי שיברון לב.
הדמעות שוב יצאו ואני רציתי לצרוח וזה מה שעשיתי "פארק ג'ימין....למה השלת אותי? למה נישקת אותי בחזרה? היית צריך לעצור אותי לפני שזה נמשך? למה השלת אותי למה?" צעקתי את כול כולי, אלו המילים שרציתי לומר לג'ימין ובסוף אמרתי אותם אבל לאוויר.
"אני שונא אותך פארק ג'ימין" צעקתי את חמשת המילים האלו הכי חזק שאני יכול ופשוט התחלתי לבכות כמו משוגע 'אני שונא אותך פארק ג'ימין, שונא אותך כול כך' זה המשיך להדד במוחי עד שהאמנתי לזה.
הרגשתי שנאה עזה לג'ימין השטן הזה, אני לא רוצה לראות אותו, לא רוצה קשר אליו, אני יהרוג אותו.
אני יהרוג אותו על זה שהוא שבר לי את הלב.
אני לא מכיר אותו
אין לי מושג מי זה
לא רוצה קשר אליו
אני שונא אותו
אני שונא אותך פארק ג'ימין
------------------------------------------------
יונגי שונא את ג'ימין, הוא באמת שונא אותו😱😱
מה יקרה בין יונגי לג'ימין האם יהיה ביניהם שינאה😔😔
אל תהרגו אותי😢😢😢
אני מצטערת אמרתי לך😭😭😭mochi_k2321

my first love/yoonminWhere stories live. Discover now