״כן, שם כן~״ הבחור חייך חיוך ממזרי ופגע שוב ושוב בנקודה הרגישה של טאהיונג, טאהיונג נמצא בדירתו של בחור שהכיר בבר.
שבוועיים עבר מאז שטאהיונג פגש את ג׳נקוק, את שלושת הימים הראשונים הוא העביר בבית עם אלכוהול וסרטים, ביום הרביעי טאהיונג הלך לבר הוא פגש שם בחור אקראי ושכב איתו. טאהיונג אהב את ההרגשה הזאת אז נהיה לו הרגל נוראי, כול לילה הוא בבית של בחור שפגש בבר.
״א...אני גומר״ טאהיונג אמר ומיד גמר, הנוזל הלבן נשפך על הבטן של טאהיונג ועל בטנו של הבחור ״נהנת יפה שלי״ הבחור ליטף את פניו של טאהיונג ״מאוד״ טאהיונג אמר וחייך חיוך רחב, שני הבנים נשכבו אחד ליד השני ונירדמו.
בבוקר טאהיונג קם, התלבש ויצא מדירתו של הבחור, טאהיונג לא נבהל שהוא מוצא את עצמו בבית לא מוכר כי הוא רגיל למצב, הוא לא זוכר כלום מאותו הלילה. לא זוכר מה עשה, לא זוכר איך זה קרה וגם לא זוכר איך הבחור נראה.
טאהיונג נכנס לביתו, הוא הלך לסלון נשכב על הספה ונירדם.
רעש הפעמון והדפיקות החזקות בדלת העירו את טאהיונג משנתו ״רגע אני בא״ טאהיונג פיהק והלך לדלת ״צ׳יםצ׳ים״ טאהיונג קפץ על ג׳ימין ״היי טאה״ ג׳ימין צחק, טאהיונג ירד מג׳ימין והכניס אותו לביתו ״רוצה לשתות משהוא?״ טאהיונג שאל ״מים, תודה״
טאהיונג חזר עם כוס מים הוא הגיש אותה לג׳ימין והם ישבו על הספה ״טאהיונג אני מתחתן״ העיינים של טאהיונג התרווחו ופיו נפער ״עם מי?״ טאהיונג שאל בחשש קל, הרי יונגי יוצא עם באהקיון אז אין סיכוי שיונגי וג׳ימין מתחתנים ״עם ג׳יני״ ג׳ימין זייף חיוך, הוא ממש לא רצה להתחתן עם האישה הזאת ״מתי?״ טאהיונג שאל בעצב ״עוד שלושה חודשים, אף אחד לא יודע בנתיים חוץ ממך״ טאהיונג לקח את ג׳ימין לחיבוק.
טאהיונג הרגיש שג׳ימין צריך חיבוק גם בלי שיגיד, הוא ידע כמה ג׳ימין אוהב את יונגי ואין לו רגשות לג׳יני ועכשיו הוא צריך להתחתן איתה.
טאהיונג שמעה יבבה קטנה ״ג׳ימני אל תבכה״ טאהיונג ליטף את שערו של ג׳ימין ״טאהיונג, אני לא רוצה להתחתן איתה״ ג׳ימין בכה ומדי פעם הוציא יבבות קטנות ״אני יודע״ והמשיך ללטף את ג׳ימין כדי שירגע.
ג׳ימין התנתק מחיבוקו של טאהיונג ״לפחות אתה וקוקי מאושרים״ עכשיו היה תורו של טאהיונג להשפיל את ראשו ״טאה...״ ג׳ימין שאל בדאגה ״קוקי נפרד ממני בשביל בחורה״ ג׳ימין מצמץ כמה פעמיים הוא לא האמין למה שהוא שמע ״חייבת להיות סיבה מוצדקת טאה, קוקי לא יפרד ממך בלי סיבה כי זה לא מתאים לו״ טאהיונג ניער את ראשו מצד לצד, ג׳ימין ויונגי טועים ג׳נקוק ניפרד ממנו כי הוא לא אוהב אותו.
״ג׳נקוק אמר לי בעצמו שהוא לא אוהב אותי״ טאהיונג לא בכה, נמאס לו לבכות אבל כן זלגו להם כמה דמעות ״אני בטוח שזה לא נכון״ ג׳ימין שם את ידו על כתפו של טאהיונג ״למה אתה ויונגי כול כך בטוחים בזה״ טאהיונג באמת לא הבין ״כי אנחנו מכירים את קוקי, הוא לא עושה דברים כאלו בלי סיבה ובטח שלא לך״ המילים שג׳ימין אמר באמת הרגיעו קצת את טאהיונג.
״החיים שלנו תותים״ ג׳ימין אמר וטאהיונג התחיל לצחוק, ג׳ימין צחק מיד אחריו ״נמאס לי מדיכאון, ג׳ימין אני מזמין פיצות ואנחנו עושים מרתון סירטי קומדיה״ ג׳ימין חייך חיוך רחב ומחא כפיים בהתרגשות כמו ילד קטן.
״עשר מגשי פיצה״ בזמן שטאהיונג התקשר והזמין פיצות ג׳ימין בנתיים חיפש סרטי קומדיה ״זה יגע עוד עשר דקות״ טאהיונג התישב ליד ג׳ימין וביחד הם בחרו סרט ״זה ראשון, זה שני וזה שלישי״ ג׳ימין הצביע על הסרטים וטאהיונג הסכים עם הבחירה.
*רינג רינג*
״פיצה~״ שני הבנים צרחו בהתרגשות, הם קפצו מהספה ורצו לדלת, הם שילמו לשליח כסף והסתכלו על מגשי הפיצות. ג׳ימין החזיק חמש מגשים וטאהיונג החזיק חמש מגשים ״הריח״ ג׳ימין הסניף את הריח הנעים שהתפזר באוויר ״גן עדן״ טאהיונג ליקק את שפתו, רוצה לטעום כבר את הבצק הדק שמתערבב בפיו עם הרמוניה של גבינה צהובה ורוטב עגבניות.
״אני מפוצץ״ ג׳ימין ליטף את ביטנו. עברו שלוש שעות, שלוש שעות של עשר מגישי פיצה עם שתי בקבוקי קולה 2 ליטר ושלושה סרטי קומדיה ״גם אני״ טאהיונג אמר ״אני לא מאמין״ טאהיונג אמר ״מה״ ג׳ימין שאל והסתכל על טאהיונג ״עברו שלוש שעות ורק שמונה בערב״ טאהיונג התחיל לצחוק וג׳ימין מיד אחריו, שני הבנים צחקו בלי סיבה סתם היה להם כיף לצחוק צחוק אמיתי, צחוק שלא היה להם הרבה זמן.
ג׳ימין הלך לביתו, טאהיונג היה אחרי מקלחת ושכב במיטה שלו עם פיג׳מה, הוא בדיוק סיים שיחה עם הוריו.
טאהיונג קיבל הודעה מהגבר שהיה אמור לבוא לבית שלו והוא ביטל ברגע האחרון, טאהיונג לא ידע מה לשעות. אין מי שישכב איתו אז איך הוא הולך לשכוח מ׳גנקוק כול הלילה?
טאהיונג היה מתוסכל, שוב זיכרונות עלו לו והוא הרגיש בדיכאון יותר מתמיד. ג׳נקוק עזב אותו, לג׳נקוק יש חברה, ג׳נקוק לא אוהב אותו.
דמעות שוב רצו לצאת אבל טאהיונג לא נתן להם, הוא מהר התלבש. שם מכנס עור צמוד חולצה מכופתרת לבנה צמודה ויצא לבר הקרוב.
טאהיונג שתה כוס אחרי כוס, עוד וודקה עוד מרטיני הוא שתה עוד משקאות חריפים עד שהרגיש מספיק שיכור. היו המון בחורים שעשו לו עיניים, חלקם אפילו נגעו בו אבל הוא העיף אותם, היום לא היה לו מצב רוח לשכב עם משהוא.
הוא יצא מהבר בקושי רב, הכול היה מסוחרר לו, הוא לא הלך יציב. בעצם הוא בכלל לא ידע לאן הוא הולך, הוא הלך לאן שהלב הוביל אותו.
טאהיונג מצא את עצמו עומד מול דלת חומה, הוא לא ידע מה הוא עושה אז הוא פשוט נקש. הוא נקש פעמיים ואז פתחו לו
״קוקי התגעגעתי״לכו לקראו את הפיק המדהים הזה ״אהבה תמימה/vkook״ של חברה שלי
shosh_army הכותבת
סיפור מדהים
---------------------------------------
טאהיונג מצא לעצמו תחביב, לשכב כול לילה עם גבר אקראי.
ג׳ימין הגיע לטאהיונג לספר לו לפני כולםש הוא מתחתן עם ג׳יני.
הגבר שהיה אמור לשכב עם טאהיונג הבריז לו, טאהיונג לא ידע איך להבעיר את הלילה בלי להיזכר בג׳נקוק.
טאהיונג הלך לבר להשתכר, בסופו של דבר הוא מצא את עצמו בבית של ג׳נקוק.
ג׳ימין יתחתן עם ג׳יני?
מה טאהיונג התכון לעשות?
ואיך ג׳נקוק יגיב?
תהנו❤️
YOU ARE READING
my first love/yoonmin
Фанфикג'ימין הוא נער ממוצע שלומד באונברסיטה בסיאול, לג'ימין יש סוד הוא הומו. אף אחד מחבריו לא יודע, הוא בעצמו לא יודע. אפילו יש לו חברה קוראים לה ג'יני, הוא וג'יני יוצאים שנתיים, אבל זה לא סותר שהוא חושב על יונגי כמעט כול יום, מסתכל עליו בדרך שונה. ג'ימי...